|
Overload 01-06-02 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Zo, nog maar 3 uurtjes wachten en dan gaan we helemaal los! :) De kriebels gieren al door mijn lichaam ;) :D :cool: Flipper, mr.marcello & John herken ik zeker, dus wie weet tot straks! iig een hele vette avond mannen! :cool: :happy2: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo, nog maar 3 uurtjes wachten en dan gaan we helemaal los! :) De kriebels gieren al door mijn lichaam ;) :D :cool: Flipper, mr.marcello & John herken ik zeker, dus wie weet tot straks! iig een hele vette avond mannen! :cool: :happy2: |
top! over 1 half uur ga ik richting station en amsterdam..
hierbij wil iedereen die naar Overload gaat een puike avond toewensen!! KNAL/BEUK ZE MENSEN!! |
|
|
| ScuL |
ik vertrek hier over 30 minuten naar een maat waarvanuit we gezamenlijk richting QlubTempo gaan..
vanuit midden-Nederland dan ook de beste knalwensen richting onze zuidelijke addicts :D
   |
|
|
| DJ_Siesta |
| veel plezier toegewenst, hier vanuit het noorden :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik zou het wel supergezellig vinden om een nachtje te feesten met Party, Flipper en Marcello anyhow :) Toppers! ;) |
13 juli...PvD dan maar?:p |
|
|
| John |
arg... zeg me dat overload niet tof was, want ik had dan wel een vrijkaartje maar ik kon niet:mad: had al wat afgesproken te hebben met anderen dus... naja bitte ein beat was ook heel vet:D
zowaar nog een ta-er tegengekomen:) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo, nog maar 3 uurtjes wachten en dan gaan we helemaal los! :) De kriebels gieren al door mijn lichaam ;) :D :cool: Flipper, mr.marcello & John herken ik zeker, dus wie weet tot straks! iig een hele vette avond mannen! :cool: :happy2: |
De tijd dat je dit postte zat ik net in de auto ;)
Maarrr ik ben net een half uur thuis en wil ff zeggen dat het TOP was!!! Was erg relexed samen met Partyhardy!!! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Maarrr ik ben net een half uur thuis en wil ff zeggen dat het TOP was!!! Was erg relexed samen met Partyhardy!!! :D
|
JA, wanneer niet he.... :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by John
arg... zeg me dat overload niet tof was, want ik had dan wel een vrijkaartje maar ik kon niet:mad: had al wat afgesproken te hebben met anderen dus... naja bitte ein beat was ook heel vet:D
zowaar nog een ta-er tegengekomen:) |
als je naar BeB was gegaan kon je ook naar Overload gaan lijkt me, gewoon in je eentje gaan is lekker rustig:D:D:D
en zonde van dat kaartje, kon je betr weggeven ofzo dan |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Donna
13 juli...PvD dan maar?:p |
Waarschijnlijk bedoel je 6 juli. :)
Maar dat lijkt mij idd een leuk idee!! Ik moet alleen nog effe kijken of ik een maat van me mee kan krijgen naar Den Haag.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Maarrr ik ben net een half uur thuis en wil ff zeggen dat het TOP was!!! Was erg relexed samen met Partyhardy!!! :D |
Ja was idd erg gezellig samen met Flipper & mr.marcello!!! :) :cool: écht top gozers! :cool:
We kwamen binnen rond kwart voor 11 en het was nog vrij rustig in de eerste "trance/techno"-zaal dus meteen maar naar de Hardhouse zaal gegaan die iets kleiner en dus gezelliger was. Daar stond het geluid ook veel harder en Dj Francois stond zijn kunsten te vertonen, goed om mee te beginnen :) Vervolgens Dj Jochem maar na een kwartiertje begon Marco V in de andere zaal te draaien dus ben ik daar naar toe gegaan. Hij begon weer met "GODD" en even later "Energy52-Café del mar (Marco V remix) maar het geluid stond in deze zaal dus veel zachter en dat was echt klote!
Hij kreeg er niet echt de sfeer in en draaide geen beste set dus na drie kwartier maar weer naar de Hardhouse zaal gegaan waar Dj Arne l II draaide waar ik nog niet echt eerder van gehoord had maar zeer goed draaide. Daarna was het tijd voor Tom Harding! Hij draaide heerlijk energiek en stond zelf ook weer los te gaan zoals we van hem gewend zijn! Het was inmiddels ook een stuk drukker in deze zaal als in de trance/techno zaal, iig een top set van hem.
Daarna Kai Tracid die een goed opgebouwde maar wel standaard set neerzette, iedereen kon het iig wel zeer waarderen! :)
tussendoor nog even een foto-tje maken van een stel wauze gasten die met de warme-broodjes-crew op de foto wilden,haha! :p :conf: :p
Toen naar Robert Armani, en er stond inmiddels echt belachelijk weinig publiek in die zaal, wel heel gezellig maar om top dj's als Robert Armani & daarna Marco Bailey voor zo weinig mensen te laten draaien vind ik een beetje jammer, het had daar wel wat drukker mogen zijn. Des al niet te min draaide Marco Bailey zeer goed vond ik en daar kwam ik Flipper & mr.marcello ook weer tegen, en nog even heerlijk los gegaan! :cool: :)
Tot slot het einde van Dj Ghost mee gemaakt en dat was echt een lachertje, tegen het einde zette ze gewoon het geluid al wat zachter! hij mixte echt slecht en in plaats van dat hij als lekkere afsluiter er even een heerlijk roeg plaat nog in gooit, bleef ook dat uit! :(
De toiletten waren perfect geregeld en ook drinken halen was perfect geregeld, :) ook verkochten ze heerlijk ijsjes. :D
Conclusie=> Een erg gezellig feest met een aantal goede sets,ik heb het erg naar mijn zin gehad maar de organisatoren kunnen nog heel wat leren wat betreft het indelen van zalen en geluidsinstallaties. |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Optimus
als je naar BeB was gegaan kon je ook naar Overload gaan lijkt me, gewoon in je eentje gaan is lekker rustig:D:D:D
en zonde van dat kaartje, kon je betr weggeven ofzo dan |
ik had met die anderen afgesproken om naar bitte ein beat te gaan:) |
|
|
|
|