return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
!!Sunglasses!!
View this Thread in Original format
Henkie_henk
code:
http://www.zonnebrillen.nl


ERg goeie site :)









ghehe chick watching glasses :)


Ze hebbe ook dat enrique brilletje (misschien wat voor hendrik om anna te veroovre) Die bril had ie op toen ie ook muts op had in de sahara ofzo


/me gaat die chick watching glasses bestellen dies maar 300 euro
Gekhous
o-keeeee
Kamaya
quote:
Originally posted by Gekhous
o-keeeee


deze uitspraak kan ik beamen
DJ Bazz
wel lache brilletjes waren in Rome bij die negers voor 5 euro:D
Smirnoff
quote:
Originally posted by DJ Bazz
wel lache brilletjes waren in Rome bij die negers voor 5 euro:D

Ow .. dan vlieg ik daar even heen :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by DJ Bazz
wel lache brilletjes waren in Rome bij die negers voor 5 euro:D


Die negers ja...pff...brilletjes, laserpennen, stiletto-kammetjes (?), rozen, balonnen met meel erin (?) enzo...om moe van te worden...
Nook
haha ik heb in spanje nog zo'n fakely gehaald, best wel koel btw.
Sandman
quote:
Originally posted by DJ Bazz
wel lache brilletjes waren in Rome bij die negers voor 5 euro:D



Tering man....dan ben je wel afgezet....
Die lui in zuid france verkopen die dingen aan je voor 8 peuken (echt waar!)
Maar dan heb je wel een "el cheapo"-versie :D


Sandman
Blik
In Salou word je ook doodgegooid met negers die je van die troep willen verkopen
rellivisit
quote:
Originally posted by Blik
In Salou word je ook doodgegooid met negers die je van die troep willen verkopen


Hai man, trie-tousend pesetas ok my friend? "no, no, 1000 pesetas" Are u crazy? toe-tousend pesetas? "no, no 1000 pesetas or adios"

Ok tousend pesetas joe eshool!!

LightForce
Hmm wel kickuh zonnebrillen. Eens vragen of ik wat kan regelen. Elk jaar kan ik namelijk aan zonnebrillen komen voor een zacht prijsje. Vorig jaar 5 brillen gekocht voor 2 tientjes.

Eens zien of de collectie van dit jaar beetje goed is. :)

Maar ja mijn Rayban overheerst over alles :D haha
Henkie_henk
quote:
Originally posted by LightForce

Maar ja mijn Rayban overheerst over alles :D haha


anders mijne wel! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement