return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה מזכיר לכם הקליפ הבא?
View this Thread in Original format
uzi
http://www.youtube.com/watch?v=QRsbGp_LqVQ
איזה תקופה!!!!!
Viber
אני מתבייש להודות שלא ידעתי שהאנדרדוג פרוג'קט הטיפשי הזה לקח מהם את המוזיקה.
uzi
בהחלט מפתיע!

למי שלא יודע, יש גם קליפ המשך עם השיר
SINGLE MINDED PEOPLE
ובו התקליטן (צעצוע) נוסע במכונית אחרי המסיבה מהקליפ הראשון, נחטף ע"י חייזרים-צעצועים והוא עושה להם מסיבה על הירח.
קליפ חמוד וטראק מדליק לא פחות!
SychoShiver
חח מוזרים אתם
מהיום שיצא השיר של underdog
דאגו להזכיר את זה שהם סימפלו את Sunclub האגדיים
רק נראה לי שאנשים היו מוקסמים מהטראק החדש שלא היה אכפת להם מנוסטליגה


Sunclub - rulzzzzz
uzi
דרך אגב, סאנקלאב הם הולנדיים!
לא מפתיע...
uzi
מצאתי עכשיו את קליפ ההמשך עם הסינגל השני של סאנ-קלאב. איזה נוסטלגיה! צפו בשניהם ברצף.

the sunclub- fiesta
http://www.youtube.com/watch?v=QRsbGp_LqVQ

the sunclub- single minded people
http://www.youtube.com/watch?v=-BEnFy9C6lQ
romigi
איזה כיף להיות בעל גאה של שני הסינגלים החמודים הללו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement