|
מה מזכיר לכם הקליפ הבא?
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| אני מתבייש להודות שלא ידעתי שהאנדרדוג פרוג'קט הטיפשי הזה לקח מהם את המוזיקה. |
|
|
| uzi |
בהחלט מפתיע!
למי שלא יודע, יש גם קליפ המשך עם השיר
SINGLE MINDED PEOPLE
ובו התקליטן (צעצוע) נוסע במכונית אחרי המסיבה מהקליפ הראשון, נחטף ע"י חייזרים-צעצועים והוא עושה להם מסיבה על הירח.
קליפ חמוד וטראק מדליק לא פחות! |
|
|
| SychoShiver |
חח מוזרים אתם
מהיום שיצא השיר של underdog
דאגו להזכיר את זה שהם סימפלו את Sunclub האגדיים
רק נראה לי שאנשים היו מוקסמים מהטראק החדש שלא היה אכפת להם מנוסטליגה
Sunclub - rulzzzzz |
|
|
| uzi |
דרך אגב, סאנקלאב הם הולנדיים!
לא מפתיע... |
|
|
| romigi |
| איזה כיף להיות בעל גאה של שני הסינגלים החמודים הללו. |
|
|
|
|