return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
GlowSticks (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
אני אוהב שמוש מדבר:)
הוא מקלל ואז אומר שהוא לא התכוון

בכל מקרה
אם מדברים על אלה ששמים בפה אז זה די מעפן
חוץ מלבלוע את זה ולגמור בבית חולים
זה לא עושה כלום
אבל אלה שמחזיקים ביד שנראים כמו בולבול קטן
חחחח סתם
שכחו מזה אני לא הומו:)
אז הם דוקא אחלה
eXeTik
אלה לפה זה איכסה!
אבל האלה שמחזיקים בידים זה משהו קטלני, מי שיודע לרקוד עם זה זה משהו סופני!

יום שישי שעבר כשהיינו בסטודיו אז לאיזה חצי מהדיסקוטק היה... משהו מהמם

אבל אם אתה באמת מחפש משהו יפה, לך על לייזרים... לא העטים המאפנים האלה עם הנקודה האדומה- זה כזה לייזר מיוחד כזה, מי שיודע מבין... זה באמת סופני.

בכל מקרה... הלבן הכי יפה
Ariels
ערסים עלי לא קופצים ... ככה זה עם מטר שמונים ואחד
או שאולי אני ערס קטן בעצמי
(אפילו שאני אשכנזי,יובל יגיד שאני מקרה אבוד ואני סתם ערס-אדדיקט קטן)
[מוש גם אתה מקרה אבוד - יחי פולסדריבר]
MoSH_MaN
לא הבנתי
R.E.L's


יחי פולסדרייבר שיוציא פחות שירים ושיהיו יותר מפציצים
האחרון שלו דווקא טוב...
בקיצור לרקוד שזה ביד שלך זה סתם דפוק
אולי זה עושה לך הרגשנה יותר טובה אבל אני בא לרקוד כמו בן אדם לא עם סטיק לייט חמוד כזה...לפלפון....
DJ-Energy
פחחחחחחחחחחח
מה אתם עושים צחוק?!?!!?!?!?

מי דבר על הסטיילקייטים לפה!?!?!

דיברתי על הגדולים.. אלה לידיים!!!!!!!!!!

חחחחחחחחחחחחחחח
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
אתם עושים צחוק?
Gil Shwarts
בד"כ שאני מתקלט יש איתי איזה 5 סטיקלייטים שאני מביא מהבסיס
לפעמים אני גם זורק אותם על אנשים :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
בד"כ שאני מתקלט יש איתי איזה 5 סטיקלייטים שאני מביא מהבסיס
לפעמים אני גם זורק אותם על אנשים :)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כן פעם הבאה ידידה שלי תביא לי את הסטייקליטים של אח שלה מהבסיס...

הם גדולים?
Gil Shwarts
אלה סטיקלייטים צבאיים לסימון דרכים
זה טיפה יותר גדול מכף יד
אבל יש לי כל מיני צבעים:
אדום, צבוה, כחול, ירוק וסגול
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אלה סטיקלייטים צבאיים לסימון דרכים
זה טיפה יותר גדול מכף יד
אבל יש לי כל מיני צבעים:
אדום, צבוה, כחול, ירוק וסגול


וואי.... פצצצצצות
אני יבקש מאבא שלי שיביא לי גם....

אתמול היה לי כחול וירוק
הולכים טוב ביחד
:)
yahel222
אחי הגדול שהיה בצבא הביא עשרות אם לא מאות כאלה הביתה
אבל זה סתם חארטה בד"כ ערסים משתמשים בזה

ד.א מישהו היה אתמול בסטודיו????
או בתל ברוך???
איזה קהל היה שיאאא

DjChook
NO STUDIO 4 ME THIS WEEK...


בכל מקרה, יובל הרגת אותי עם ה
GLOW STIKS

ואז רשמת
GLOW STRINGS

שחשבתי שזה יעני החוטים שבקצה אתה קושר סטיקלייט ואז זה מגניב, אבל בדיסקוטק זה ממש דפוק, כי סתם אתה פוגע באנשים או שאתה עולה על במה ועושה את זה, אבל אז צריך להיות טוב, אחרת סתם צוחקים עליך

כל הזמן מביאים סטיקלייטים מהצבא, זה לא מסובך :)

הכי מצחיק שהיינו באיזה טיול פעם אחת והמאבטח הערבי קרא לזה
"סטיקר"
במבטא ערבי מצחיק כזה
אז מאז קוראים לזה

"סטיקר.. סטיקר..."

בכל מקרה, אני חושב שזה סתם לפוזה, ממש כמו לרקוד עם סיגריה,
לא מועיל.... רק מפריע...
nesher
סטיקלייטים שווים רק במסיבות פסיכודליק
אתה מתמסטל מזה טבעית
בלי לשתות לעשן או להסניף
פשוט אדיר
מי שניסה לרקוד עם שתיים כאלה בזמן שאתה משתגע ומסתכל עליהם יודע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement