|
GlowSticks (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arik |
אני אוהב שמוש מדבר:)
הוא מקלל ואז אומר שהוא לא התכוון
בכל מקרה
אם מדברים על אלה ששמים בפה אז זה די מעפן
חוץ מלבלוע את זה ולגמור בבית חולים
זה לא עושה כלום
אבל אלה שמחזיקים ביד שנראים כמו בולבול קטן
חחחח סתם
שכחו מזה אני לא הומו:)
אז הם דוקא אחלה |
|
|
| eXeTik |
אלה לפה זה איכסה!
אבל האלה שמחזיקים בידים זה משהו קטלני, מי שיודע לרקוד עם זה זה משהו סופני!
יום שישי שעבר כשהיינו בסטודיו אז לאיזה חצי מהדיסקוטק היה... משהו מהמם
אבל אם אתה באמת מחפש משהו יפה, לך על לייזרים... לא העטים המאפנים האלה עם הנקודה האדומה- זה כזה לייזר מיוחד כזה, מי שיודע מבין... זה באמת סופני.
בכל מקרה... הלבן הכי יפה |
|
|
| Ariels |
ערסים עלי לא קופצים ... ככה זה עם מטר שמונים ואחד
או שאולי אני ערס קטן בעצמי
(אפילו שאני אשכנזי,יובל יגיד שאני מקרה אבוד ואני סתם ערס-אדדיקט קטן)
[מוש גם אתה מקרה אבוד - יחי פולסדריבר] |
|
|
| MoSH_MaN |
לא הבנתי
R.E.L's
יחי פולסדרייבר שיוציא פחות שירים ושיהיו יותר מפציצים
האחרון שלו דווקא טוב...
בקיצור לרקוד שזה ביד שלך זה סתם דפוק
אולי זה עושה לך הרגשנה יותר טובה אבל אני בא לרקוד כמו בן אדם לא עם סטיק לייט חמוד כזה...לפלפון.... |
|
|
| DJ-Energy |
פחחחחחחחחחחח
מה אתם עושים צחוק?!?!!?!?!?
מי דבר על הסטיילקייטים לפה!?!?!
דיברתי על הגדולים.. אלה לידיים!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחח
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
אתם עושים צחוק? |
|
|
| Gil Shwarts |
בד"כ שאני מתקלט יש איתי איזה 5 סטיקלייטים שאני מביא מהבסיס
לפעמים אני גם זורק אותם על אנשים :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בד"כ שאני מתקלט יש איתי איזה 5 סטיקלייטים שאני מביא מהבסיס
לפעמים אני גם זורק אותם על אנשים :) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן פעם הבאה ידידה שלי תביא לי את הסטייקליטים של אח שלה מהבסיס...
הם גדולים? |
|
|
| Gil Shwarts |
אלה סטיקלייטים צבאיים לסימון דרכים
זה טיפה יותר גדול מכף יד
אבל יש לי כל מיני צבעים:
אדום, צבוה, כחול, ירוק וסגול |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אלה סטיקלייטים צבאיים לסימון דרכים
זה טיפה יותר גדול מכף יד
אבל יש לי כל מיני צבעים:
אדום, צבוה, כחול, ירוק וסגול |
וואי.... פצצצצצות
אני יבקש מאבא שלי שיביא לי גם....
אתמול היה לי כחול וירוק
הולכים טוב ביחד
:) |
|
|
| yahel222 |
אחי הגדול שהיה בצבא הביא עשרות אם לא מאות כאלה הביתה
אבל זה סתם חארטה בד"כ ערסים משתמשים בזה
ד.א מישהו היה אתמול בסטודיו????
או בתל ברוך???
איזה קהל היה שיאאא |
|
|
| DjChook |
NO STUDIO 4 ME THIS WEEK...
בכל מקרה, יובל הרגת אותי עם ה
GLOW STIKS
ואז רשמת
GLOW STRINGS
שחשבתי שזה יעני החוטים שבקצה אתה קושר סטיקלייט ואז זה מגניב, אבל בדיסקוטק זה ממש דפוק, כי סתם אתה פוגע באנשים או שאתה עולה על במה ועושה את זה, אבל אז צריך להיות טוב, אחרת סתם צוחקים עליך
כל הזמן מביאים סטיקלייטים מהצבא, זה לא מסובך :)
הכי מצחיק שהיינו באיזה טיול פעם אחת והמאבטח הערבי קרא לזה
"סטיקר"
במבטא ערבי מצחיק כזה
אז מאז קוראים לזה
"סטיקר.. סטיקר..."
בכל מקרה, אני חושב שזה סתם לפוזה, ממש כמו לרקוד עם סיגריה,
לא מועיל.... רק מפריע... |
|
|
| nesher |
סטיקלייטים שווים רק במסיבות פסיכודליק
אתה מתמסטל מזה טבעית
בלי לשתות לעשן או להסניף
פשוט אדיר
מי שניסה לרקוד עם שתיים כאלה בזמן שאתה משתגע ומסתכל עליהם יודע |
|
|
|
|