|
Markus Schulz - Amsterdam 08
|
View this Thread in Original format
| Chryz707 |
Markus Schulz New CD is out for pre order on I-tunes... Not bad so far... |
|
|
| Ultravibe! |
| I really appriciate the cover of this cd!! It's a bit like a painting from the 18th century, and so typically Dutch.:) |
|
|
| Chicane |
| Lijkt wel een foto van JP :) |
|
|
| Unique2701 |
haha ja idd.
Ik ga hier wel even naar luisteren.. ik ken de tracks grotendeels niet maar er schijnt veel minder vocals in te zitten, dus kan nog eens wat worden. |
|
|
| Spliph |
yow, dit is een van de veste mix cd's die ik ooit van schulz heb beluisterd... zit zoveel goeie sheit tussen...:cool:
veel spul wat nog nooit eerder vertoond is... underground as it can get....!~ get this one. |
|
|
| eieregooie |
| Het is niet bepaald underground meer als het op een Schulz CD verschijnt :p |
|
|
| Spliph |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Het is niet bepaald underground meer als het op een Schulz CD verschijnt :p |
okeeej... ;) maar laat ik maar zeggen dat deze tracks nergens tevoren zijn gedraaid.. en dat de artiesten, iig de meerderheid errug onbekend zijn.... toch wel aardig van schulzie om ze dan in de spotlight te zetten ;) |
|
|
| Spliph |
oh en btw,
de manier waarop alle tracks ingemixed zijn... perfect...! heb de losse beatport sampler er ff bij gekocht... diamantjes :cool: |
|
|
| BaRTeZ |
leuke cd, vooral track 4 van cd1 is goed.
Plastic Angel - Try Walking In My World :eyespop: |
|
|
| moogwai |
| CD1 is erg goed te pruimen. CD2 kan me (nog) niet boeien. |
|
|
|
|