|
חייב עזרה במציאת טראק ישן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
TiTuS_tHe_FoX,
אני מתערב שבפורום הזה, רק אני ואתה שחקנו במשחק
titus the fox
או בכלל מכירים את החברה
TITUS!
למי שלא יודע
http://en.wikipedia.org/wiki/Titus_Interactive
לגבי לארס אתה צודק
Lars Petter Holte is a Norwegian veteran DJ and producer, based in Oslo.
הוא גם מקסס את
IN TRANCE WE TRUST 3
בסוף הטראק ששלחת נכנס טראק של
TRANSA
האדירים! הרכב בריטי מעולה שפשוט נעלם!
יש להם מגוון שמות כמו
Ascention, Cascade, Catcher, Dave & Brendan Webster, Escape, Kinetic.
Cascade- Transcend (Moonman's Trancentral Remix)
דוגמה מצויינת למה שפרי קורסטן היה!
טראנס קלאסי מעולה בזמנו
1998-1999 |
|
|
| ibizaaddict |
titus
שיחקת אותה
באמת יצאת גבר
תודה רבה לך
עכשיו נשאר לי רק להשיג את הטראק הראשון ואני מסודר
:) |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
TiTuS_tHe_FoX,
אני מתערב שבפורום הזה, רק אני ואתה שחקנו במשחק
titus the fox
או בכלל מכירים את החברה
TITUS!
|
הפסדת בהתערבות
גם אני חרשתי על זה כשהייתי קטן:) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
הפסדת בהתערבות
גם אני חרשתי על זה כשהייתי קטן:) |
 |
|
|
| Viber |
והנה לינק לטראק הראשון:
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| ibizaaddict |
גבר הלינק לא עובד
תבדוק |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by ibizaaddict
גבר הלינק לא עובד
תבדוק |
יש שם בעיה, האתר לא מציג את סיסמת ההורדה.
איזה קטע! |
|
|
| ibizaaddict |
הצלחתי להוריד
ו
viber
צדק
זה סתם טראק
זה לא מה שאני מחפש
איזה קטע מוזר יש טעות בעטיפה של הדיסק שהיה לי את הקטע שאני מחפש |
|
|
| TiTuS_tHe_FoX |
קודם כל אני שמח שיש אנשים שמכירים ושיחקו את המשחק הזה,
זה אומר שאתם "זקנים" כמוני...חח
בקשר ל
TRANSA
אני לא יודע אם הם נעלמו כי
שנים שאני לא עוקב אחרי הסצינת
(אפילו לפה נכנסתי משיעמום)
אבל אתה צודק בקשר לשמות שהבאת ,אפילו חידשת לי כמה שלא ידעתי.
Transa - Carlas Theme
אחד האהובים עליי
אגב סדרת האוספים
in trance we trust
היא מהאהובות עליי וגם magik ו forbidden paradise
אךךך היו זמנים. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by TiTuS_tHe_FoX
קודם כל אני שמח שיש אנשים שמכירים ושיחקו את המשחק הזה,
זה אומר שאתם "זקנים" כמוני...חח
בקשר ל
TRANSA
אני לא יודע אם הם נעלמו כי
שנים שאני לא עוקב אחרי הסצינת
(אפילו לפה נכנסתי משיעמום)
אבל אתה צודק בקשר לשמות שהבאת ,אפילו חידשת לי כמה שלא ידעתי.
Transa - Carlas Theme
אחד האהובים עליי
אגב סדרת האוספים
in trance we trust
היא מהאהובות עליי וגם magik ו forbidden paradise
אךךך היו זמנים. |
בקשר למשחקים, בהחלט כיף להזכר בכותרים הישנים האלו למרות שהם לא שווים לעומת מה שהולך היום.
כבר היו פעמים שניסיתי לחזור ולשחק בישנים הללו, הם כאלה רדודים וקשים משום מה.
טראנסה נעלמו, תאמין לי. הם היו הרכב בריטי פצצה אז.
חחחח... אני ואתה גדלנו על אותם אוספים.
רק חסר שתגיד שגם אתה גדלת על התוכנית של עופר נחשון ברשת ג' של פעם... |
|
|
| TiTuS_tHe_FoX |
| quote: | Originally posted by uzi
בקשר למשחקים, בהחלט כיף להזכר בכותרים הישנים האלו למרות שהם לא שווים לעומת מה שהולך היום.
כבר היו פעמים שניסיתי לחזור ולשחק בישנים האללו, הם כאלה רדודים וקשים משום מה.
טראנסה נעלמו, תאמין לי. הם היו הרכב בריטי פצצה אז.
חחחח... אני ואתה גדלנו על אותם אוספים.
רק חסר שתגיד שגם אתה גדלת על התוכנית של עופר נחשון ברשת ג' של פעם... |
כן זה מעצבן ,לשחק משחק ישן ולא להצליח בו...
לפני כמה חודשים שיחקתי ב
contra
הישן והטוב ואני מצטער להגיד שלא התקדמתי הרבה...
לא זכורה לי התוכנית של עופר נחשון
אבל אני כן זוכר שנהגתי לשמוע הרבה את רשת ג' לפני המהפך.
ואז גיליתי את 99 אפ.אם ועוד תוכנית שקלטתי מרדיו חיפה שלא זוכר את שמה
ואז גיליתי שאפשר להוריד מהאינטרנט.
והשאר היסטוריה. |
|
|
| uzi |
המשחקים שהכי אני מעריך מהישנים הם:
קולוראדו, נסיך פרס, מורטל קומבט, הקווסטים של לוקאס ארטס.
את רובם סיימתי, ויש עוד כמה טובים...
גם לי הייתה תקופה יפה עם רדיו 99
CLUB BU with robert gitelman & artur gordon
וגם את התוכנית של רדיו חיפה אני מכיר, שם שמעתי לראשונה את
kay cee- escape
היה גם תקופה יפה ששמעתי בתיכון את אלעד עמדי ברדיו ירושלים:
ים של גרוב, אמבטיית קצב, בא בלילה, המצד השבועי.
ואתה יודע מה???
גם שמעתי ברדיו רמלה את אלון מורדו... הוא היה שם דאנסים יפים! |
|
|
|
|