return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חייב עזרה במציאת טראק ישן (pg. 2)
View this Thread in Original format
uzi
TiTuS_tHe_FoX,
אני מתערב שבפורום הזה, רק אני ואתה שחקנו במשחק
titus the fox
או בכלל מכירים את החברה
TITUS!

למי שלא יודע
http://en.wikipedia.org/wiki/Titus_Interactive

לגבי לארס אתה צודק
Lars Petter Holte is a Norwegian veteran DJ and producer, based in Oslo.
הוא גם מקסס את
IN TRANCE WE TRUST 3

בסוף הטראק ששלחת נכנס טראק של
TRANSA
האדירים! הרכב בריטי מעולה שפשוט נעלם!
יש להם מגוון שמות כמו
Ascention, Cascade, Catcher, Dave & Brendan Webster, Escape, Kinetic.

Cascade- Transcend (Moonman's Trancentral Remix)
דוגמה מצויינת למה שפרי קורסטן היה!
טראנס קלאסי מעולה בזמנו
1998-1999
ibizaaddict
titus

שיחקת אותה

באמת יצאת גבר

תודה רבה לך

עכשיו נשאר לי רק להשיג את הטראק הראשון ואני מסודר

:)
Viber
quote:
Originally posted by uzi
TiTuS_tHe_FoX,
אני מתערב שבפורום הזה, רק אני ואתה שחקנו במשחק
titus the fox
או בכלל מכירים את החברה
TITUS!



הפסדת בהתערבות
גם אני חרשתי על זה כשהייתי קטן:)
uzi
quote:
Originally posted by Viber
הפסדת בהתערבות
גם אני חרשתי על זה כשהייתי קטן:)

Viber
והנה לינק לטראק הראשון:

[[ LINK REMOVED ]]
ibizaaddict
גבר הלינק לא עובד

תבדוק
uzi
quote:
Originally posted by ibizaaddict
גבר הלינק לא עובד

תבדוק

יש שם בעיה, האתר לא מציג את סיסמת ההורדה.
איזה קטע!
ibizaaddict
הצלחתי להוריד

ו
viber
צדק
זה סתם טראק

זה לא מה שאני מחפש
איזה קטע מוזר יש טעות בעטיפה של הדיסק שהיה לי את הקטע שאני מחפש
TiTuS_tHe_FoX
קודם כל אני שמח שיש אנשים שמכירים ושיחקו את המשחק הזה,
זה אומר שאתם "זקנים" כמוני...חח

בקשר ל
TRANSA
אני לא יודע אם הם נעלמו כי
שנים שאני לא עוקב אחרי הסצינת
(אפילו לפה נכנסתי משיעמום)
אבל אתה צודק בקשר לשמות שהבאת ,אפילו חידשת לי כמה שלא ידעתי.
Transa - Carlas Theme
אחד האהובים עליי

אגב סדרת האוספים
in trance we trust
היא מהאהובות עליי וגם magik ו forbidden paradise
אךךך היו זמנים.
uzi
quote:
Originally posted by TiTuS_tHe_FoX
קודם כל אני שמח שיש אנשים שמכירים ושיחקו את המשחק הזה,
זה אומר שאתם "זקנים" כמוני...חח

בקשר ל
TRANSA
אני לא יודע אם הם נעלמו כי
שנים שאני לא עוקב אחרי הסצינת
(אפילו לפה נכנסתי משיעמום)
אבל אתה צודק בקשר לשמות שהבאת ,אפילו חידשת לי כמה שלא ידעתי.
Transa - Carlas Theme
אחד האהובים עליי

אגב סדרת האוספים
in trance we trust
היא מהאהובות עליי וגם magik ו forbidden paradise
אךךך היו זמנים.

בקשר למשחקים, בהחלט כיף להזכר בכותרים הישנים האלו למרות שהם לא שווים לעומת מה שהולך היום.
כבר היו פעמים שניסיתי לחזור ולשחק בישנים הללו, הם כאלה רדודים וקשים משום מה.

טראנסה נעלמו, תאמין לי. הם היו הרכב בריטי פצצה אז.

חחחח... אני ואתה גדלנו על אותם אוספים.
רק חסר שתגיד שגם אתה גדלת על התוכנית של עופר נחשון ברשת ג' של פעם...

TiTuS_tHe_FoX
quote:
Originally posted by uzi
בקשר למשחקים, בהחלט כיף להזכר בכותרים הישנים האלו למרות שהם לא שווים לעומת מה שהולך היום.
כבר היו פעמים שניסיתי לחזור ולשחק בישנים האללו, הם כאלה רדודים וקשים משום מה.

טראנסה נעלמו, תאמין לי. הם היו הרכב בריטי פצצה אז.

חחחח... אני ואתה גדלנו על אותם אוספים.
רק חסר שתגיד שגם אתה גדלת על התוכנית של עופר נחשון ברשת ג' של פעם...


כן זה מעצבן ,לשחק משחק ישן ולא להצליח בו...
לפני כמה חודשים שיחקתי ב
contra
הישן והטוב ואני מצטער להגיד שלא התקדמתי הרבה...

לא זכורה לי התוכנית של עופר נחשון
אבל אני כן זוכר שנהגתי לשמוע הרבה את רשת ג' לפני המהפך.
ואז גיליתי את 99 אפ.אם ועוד תוכנית שקלטתי מרדיו חיפה שלא זוכר את שמה
ואז גיליתי שאפשר להוריד מהאינטרנט.
והשאר היסטוריה.
uzi
המשחקים שהכי אני מעריך מהישנים הם:
קולוראדו, נסיך פרס, מורטל קומבט, הקווסטים של לוקאס ארטס.
את רובם סיימתי, ויש עוד כמה טובים...

גם לי הייתה תקופה יפה עם רדיו 99
CLUB BU with robert gitelman & artur gordon
וגם את התוכנית של רדיו חיפה אני מכיר, שם שמעתי לראשונה את
kay cee- escape
היה גם תקופה יפה ששמעתי בתיכון את אלעד עמדי ברדיו ירושלים:
ים של גרוב, אמבטיית קצב, בא בלילה, המצד השבועי.
ואתה יודע מה???
גם שמעתי ברדיו רמלה את אלון מורדו... הוא היה שם דאנסים יפים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement