return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Stor polisinsats mot Christiania
View this Thread in Original format
reveal
jag fortsätter att posta nyheter som kan vara av intresse... eller det ska jag sluta med?
-------------------------------------------------------------------

KÖPENHAMN. Dansk polis gjorde på fredagskvällen ett stort tillslag mot fristaden Christiania i Köpenhamn. Syftet med insatsen var att komma åt den omfattande handeln med hasch.
Ögonvittnen rapporterar att sten kastades mot poliserna. En polis sades ha skadats av stenkastningen och behandlades av polisens egen fältambulans.
I vredesmod över polisens tillslag uppges Christianias invånare ha kastat sten mot bilar i området som kunde tänkas vara civila polisbilar. En fotograf på plats överfölls och fick sin kamera förstörd.
Flera personer uppges ha gripits av polisen vid tillslaget.
mindshooter
Självklart ska du fortsätta posta nyheter som kan vara av intresse :)
Trancefella
annars hade vi (jag iaf) aldrig fått veta det :)
dbl
posta på bara...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement