|
3000 posts (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
יש לי כל הזמן משקפיים צהובות כאלה אז פעם אחת בדוגית לפני איזה שנתיים ניסו לקחת לי אותם
קיצר רצתי אחרי זה שהוריד לי אותם מהפנים ותפסתי אותו, קיצור לקחתי את המשקפיים בחרה ואז הגיעו חברים שלו הם ביחד איזה 5 או 6 קיצור אחד הוריד לי כאפה אז פשוט התחלתי לזיין אותם מכות, אני עד עכשיו לא יודע איך הצלחתי, היה אחד הורדתי לו ביס בפנים
אז הגיעו המאבטחים והוציאו אותי החוצה
בחיים שלי לא הרגשתי ככה אנדרנלין בגוף, הנזק בסוף היה
שנשכתי לעצמי את הלחי מבפנים בטעות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
יש לי כל הזמן משקפיים צהובות כאלה אז פעם אחת בדוגית לפני איזה שנתיים ניסו לקחת לי אותם
קיצר רצתי אחרי זה שהוריד לי אותם מהפנים ותפסתי אותו, קיצור לקחתי את המשקפיים בחרה ואז הגיעו חברים שלו הם ביחד איזה 5 או 6 קיצור אחד הוריד לי כאפה אז פשוט התחלתי לזיין אותם מכות, אני עד עכשיו לא יודע איך הצלחתי, היה אחד הורדתי לו ביס בפנים
אז הגיעו המאבטחים והוציאו אותי החוצה
בחיים שלי לא הרגשתי ככה אנדרנלין בגוף, הנזק בסוף היה
שנשכתי לעצמי את הלחי מבפנים בטעות |
חחחחחח... אתה באמת קשור למשקפיים האלה אם יש לך אותם כבר מעל שנתיים
ראסמי אני שונא ללכת לדיסקוטק עם מעט אנשים... חייבים לשמור על פרופיל נמוך
קודם דיברתי על זה עם חבר שלי הוא עושה לי תגיד לי מתי פעם אחרונה הסתכלת במראה?! שמת לב איזה ידיים יש לך... אבל אני לא מחפש מכות... מה שכן אני לא יתנגד להחזיר אם מישהו יתחיל איתי
דרך אגב... שכחתי להגיד שבזמן שההוא חטף קרש בראש המשטרה הייתה שם ולא עשתה כלום פשוט הסתכלה כמוני על מה שקורה שם
אחר כך איזה אחד עם אוטו פשע דפק רייס והמשטרה עצרה אותו... זה היה ממש מצחיק |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
3000 posts?!?!?!
תהיה בריא בנאדם....
:eyes: |
חחחח מה אתה מדבר יש לך 2907 :p ;) |
|
|
| nesher |
תגידו מתי מגיעים ל
Custome הדבר הזה
שאתה כותב מה שאתה רוצה במקום
Junior tranceaddict, supreme trance addict etc..
כמה פוסטים צריך ואיך עושים את זה אחר? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
400 |
תיקון:
500
(סוומפאר העלה את זה לאחרונה,
תשאלו את פייר-אנג'ל) |
|
|
| Dj Moriano |
| רועי תיהיה בריא נרשמתי לפניך ויש לי קצת יותר מאלף.... |
|
|
| DjChook |
זה ממש לא קשור
אני פה הכי הרבה זמן ואני לא ב 2000
פשוט רועי פעיל הרבה מאד גם בחלקים האחרים של הטראנס אדיקט
שאני לא ממש מגיב בהם,
תשמע אם מישהו פעיל ב
CHILL OUT
זה מוסיף לו הרבה בטירוף
אבל נכנסים לשם יותר מדי אנשים = יותר מדי פוסטים
EUROPE -> ISRAEL = RULEZ !
וגם האיזור שגיל שולט בו :) |
|
|
| MoSH_MaN |
גיל המנייאק לוקח לי הכל
:D
סתם
אני נראה לי למרות שני מפרסם נגד כל השיתוף בכלל... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גיל המנייאק לוקח לי הכל
:D
סתם
אני נראה לי למרות שני מפרסם נגד כל השיתוף בכלל... |
באמת הרבה זמן לא ראיתי אותך שם שם דברים חדשים :)
איפה נעלמת שם תגיד לי?
אגב ראית ת'פוסט האחרון שלי שם?
חחחחחחחחחח |
|
|
| MoSH_MaN |
אין לי ספייס ואין לי מקורות!
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה ממש לא קשור
אני פה הכי הרבה זמן ואני לא ב 2000
פשוט רועי פעיל הרבה מאד גם בחלקים האחרים של הטראנס אדיקט
שאני לא ממש מגיב בהם,
תשמע אם מישהו פעיל ב
CHILL OUT
זה מוסיף לו הרבה בטירוף
אבל נכנסים לשם יותר מדי אנשים = יותר מדי פוסטים
EUROPE -> ISRAEL = RULEZ !
וגם האיזור שגיל שולט בו :) |
שמע אני תמיד נותן עדיפות לפורום הישראלי ויש פעמים שאני נכנס רק אליו
אבל אני נכנס הרבה למיוזיק דיסקשן שיש לי זמן ולזה עם הסי די קוויוס וניו ריליסס... לצ'יל אווט פעם ב אני נכנס ולאט לאט זה נערם |
|
|
|
|