|
ארמין בארץ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| alina85 |
| ?האם זה יהיה במועדון סגור או במתחם פתוח? מישהו יודע |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני מקווה שיהיה לך זמן עם העבודה והכל... |
מה קורה איתך גיבור ?
אתה מגיע ? |
|
|
| DJMIKE |
שם
נחיתה רכה מאמסטרדם :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה קורה איתך גיבור ?
אתה מגיע ? |
לא... |
|
|
| MINTZ |
| איזה בעסה שזה באילת :( שמישהו ידבר עם ההפקה שיזיזו את זה לת"א... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by MINTZ
איזה בעסה שזה באילת :( שמישהו ידבר עם ההפקה שיזיזו את זה לת"א... |
בטח תושבי אילת חושבים אחרת!:)
ועכשיו ברצינות...
מבחינת ישראל, ארמין הגיע למצב שהוא צריך לבוא רק להופעות ענק.
יש לו קהל גדול בארץ מה גם שהוא התקליטן הכי טוב בעולם!
כמובן שאני עושה הכללה פלצנית, אבל דוגרי זה נכון.
לאן הייתם מביאים את ארמין? פחות ממועדוני ענק לא שווה ולא משתלם.
כמה מועדוני ענק יש בארץ? וכבר כמה הפקות יכולות להביא אותו?
ארמין עדיין עובד במועדונים קטנים אך זה כבר בקושי קורה...
אולי כן אם מדובר באיזה חור חדש שהוא לא תקלט בו בעבר. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הודעת מרירות אנה ראו הוזהרתם!
אני ממש לא מתלהב מהבחור הזה יותר
היום הוא יוצר ומנגן פופ-טראנס ואלקטרו-טראנס
אפשר לשמוע זאת בכל מסיבת אוחצ'ות או מסיבות אלכוהול חינם של חיילים
או פשוט לפתוח ערוץ
MTV
וזהו
מצטער אבל שירה בטראנס זה לא טראנס!!!
פעם הוא היה מנגן ויוצר טראנס היום אני ממש לא רואה ושומע זאת ממנו יותר לצערי
בתור אחד שהיה מגיע כל פעם שנקסט היו מביאים אותו והיה נהנה בטירוף
וואלה היום בקושי מזיז לי שהוא מגיע למה הוא על הפנים!
תגידו שאני מריר תגידו שאני לא יודע להתקדם קדימה וככה כל הטראנס עכשיו ולא רק הוא שכונה אלה כולם שכונה ושאני צריך להתקדם
אבל וואלה זה ממש לא נכון אני אוהב טראנס ולא מוסיקה מסריחה
הוא בכלל צריך לשנות את השם של התוכנית שלו מפני שאם הוא לא מנגן טראנס שלא יגיד שהתונית היא של טראנס
שיקרא לה א-סטט-אוף-פופ\אלקטרו\דאנס-מיוזיק
ולסיכום מקווה שיקבל מכה בראש שתרענן אותו כמו שצריך ושיחזור ליצור ולנגן טראנס טוב כמו בעבר
אין לשלוח תלונות להנהלה על הודעה זאת ראו הוזהרתם מתחתחילה
:toocool: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
הודעת מרירות אנה ראו הוזהרתם!
אני ממש לא מתלהב מהבחור הזה יותר
היום הוא יוצר ומנגן פופ-טראנס ואלקטרו-טראנס
אפשר לשמוע זאת בכל מסיבת אוחצ'ות או מסיבות אלכוהול חינם של חיילים
או פשוט לפתוח ערוץ
MTV
וזהו
מצטער אבל שירה בטראנס זה לא טראנס!!!
פעם הוא היה מנגן ויוצר טראנס היום אני ממש לא רואה ושומע זאת ממנו יותר לצערי
בתור אחד שהיה מגיע כל פעם שנקסט היו מביאים אותו והיה נהנה בטירוף
וואלה היום בקושי מזיז לי שהוא מגיע למה הוא על הפנים!
תגידו שאני מריר תגידו שאני לא יודע להתקדם קדימה וככה כל הטראנס עכשיו ולא רק הוא שכונה אלה כולם שכונה ושאני צריך להתקדם
אבל וואלה זה ממש לא נכון אני אוהב טראנס ולא מוסיקה מסריחה
הוא בכלל צריך לשנות את השם של התוכנית שלו מפני שאם הוא לא מנגן טראנס שלא יגיד שהתונית היא של טראנס
שיקרא לה א-סטט-אוף-פופ\אלקטרו\דאנס-מיוזיק
ולסיכום מקווה שיקבל מכה בראש שתרענן אותו כמו שצריך ושיחזור ליצור ולנגן טראנס טוב כמו בעבר
אין לשלוח תלונות להנהלה על הודעה זאת ראו הוזהרתם מתחתחילה
:toocool: |
אהלן גיל !
מה שלומך ?
אני חושב שדעתך לגיטימית לחלוטין.
"איש איש ואיך שהוא מרגיש"
גם לי קורה שלאחר כמה זמן אני משתעמם ממשהו שמאוד הערצתי.
למשל: פעם הייתי מאזין נלהב של רדיו 99 אך בשנים האחרונות הם די נמאסו עלי ועברתי לשמוע אך ורק גלגל"צ
בעבר תיעבתי את גלגל"צ ובזתי לאילו ששומעים אותה אך כעת נהייתי אחד מהם..
באשר לארמין, דעתי עליו לא השתנתה !
אני חולה עליו ואני ואשתי יורדים לאילת כדי לראות אותו.
אני יכול לספר לך חוויה אישית. כאשר אני ואשתי היינו לפני כחודש למשך שבועיים רצופים באירופה עם רכב שכור הנעמנו את זמננו אך ורק עם ארמין וזה עשה לנו את הטיול עד כדי כך שאשתי הסכימה לרדת עמי לאילת ע"מ להתענג על הטראקים שהיא שמעה לאורך הטיול....
ולסיכום, מזל שיש כ"כ הרבה דיעות מגוונות, אחרת היה משעמם... |
|
|
| uzi |
גיל,
אני יודע בדיוק על מה אתה מדבר, בדרך כלל זה באמת כך
אבל
הפרקים האחרונים, כמו 335 ו 336, היו נחמדים לאללה עם טראנס טוב בשעה השניה.
לא תמיד התוכנית חרטא, יש פרקים נהדרים עם חומרים ממש חדשים וטובים. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אבל תסכים איתי שבשביל סט שיש בו רק אולי 6 קטעים שהם באמת טראנס אבל באמת טראנס
מתוך איזה 30 שהוא ינגן באילת
אז לא שווה ללכת
ד"א חשבתי שאני המצאתי את הכינוי פופ-טראנס
מתוך הזדעזעות מהמוסיקה הנוראה הזאת
אבל וואלה אפילו יש כזאת כתגורייה בג'ונו-רקורדס
שתבינו רק לאיזו רמה נוראית זה הגיע
שתבינו!
ARMIN OF 2007 & 2008 = POP-TRANCE :nervous: |
|
|
| uzi |
גיל,
מה שאתה מביע בשני ההודעות האחרונות שלך אני בעצמי כבר אמרתי לפני איזה שנה-שנתיים ממש פה בפורום.
אפילו לפני איזה חצי שנה גם אני אמרתי שארמין כבר ממש נשמע כמו
MTV.
וגם אני אמרתי שזה כבר ממש לא "סטייט אוף טראנס" והוא לא מנגן את סגנון הדגל שהרים אותו גבוה לאיפה שהוא היום.
יש כל כך הרבה תוכניות אחרות יותר לטעמי שזה ממש לא אכפת לי.
אך שים לב ששווה מדי פעם לעקוב אחרי הטראקליסט של ארמין כי יש לפעמים פרקים חדישים וטובים.
לך לראות את ארמין רק אם בא לך ושווה לך.
דע לך שבשניים-שלושה ההופעות האחרונות שלו בארץ הוא ניגן בדיוק מה שהיה בשני התוכניות שלפני הארוע.
אם באותה תקופה בקושי היה טראנס בתוכניות אז זה בדיוק מה שנוגן בשטח!
לגבי האיכות הפקתית של הארועים בארץ, אני ואתה יודעים כבר מה הולך אפילו בארועים הגדולים עם השמות הענקיים.
לגבי פופ-טראנס אז אהבתי מאוד את הביטוי ואני עומד לאמץ אותו! :D
למרות זאת אני מעט חצוי לגביו כי כל טראק שיצליח יהפוך לפופ-טראנס...
לדעתי יש טראנסים עם ווקלים אדירים. רובם יוצאים קיצ'י או צ'יזי או מסחרה של דאנס. צריך לדעת לעשות אותם ויש כאלה ממש מעולים.
לגבי מכה טובה בראש, אז אני מקווה שפרסיז'ן יקבל אותה דחוף - יותר מהר מאשר ארמין.
הדביל העדיף לותר לגמרי על התוכנית והקריירה, לפחות היה עושה תוכנית פעם בחודשיים סתם בשביל לפרסם את החנות והלייבל! :D
שתבין, האנשים ב
DI
אמרו לו כמה פעמים שהם יפנו לו מקום במיוחד אם הוא יחזור. |
|
|
| markfeldman |
יאללה קניתי שני כרטיסים אני שם !!
יאללה ארמיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מלך ישראל, כבר ציינו ?! |
|
|
|
|