Ik dacht vroeger altijd nen hollander, maar blijkt idd een Duitser te zijn (thankyou discogs)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niels Van Gogh is toch een Duitser dacht ik?
Ja is nen Duitser maar de plaat is wel een klassieker in België. De radio edit suckt eigenlijk maar de Tocraft remix waardoor de tune zo populair werd ruled.
De plaat werd ooit voor het eerst in België gedraaid op rebeltime ik dacht in de zomer van 1998.
djcresto
DJ Sakin & Friends - Protect your mind (dit is de vrij irritante radio edit maar ayla mix ruled)
The_G0dfather
Remofski
Innocente en Need To Feel Loved ftw! Goh, je zou bijna nostalgisch worden van al die retroplaten.
Hier een mijlpaal in mijn leven:
Config
quote:
Originally posted by Remofski
Innocente en Need To Feel Loved ftw! Goh, je zou bijna nostalgisch worden van al die retroplaten.
Hier een mijlpaal in mijn leven:
Deze vind ik dan toch beter, zowel track als clip. Van in den tijd dat TMF nog kwaliteit durfde draaien
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niels Van Gogh is toch een Duitser dacht ik?
Oh mea culpa. Ik heb altijd gedacht dat het een Belg was. :)
Remofski
@Config: Ik beweerde niet dat The Legacy beter was dan Strange World. Dat was gwn zowat de eerste tranceclip die ik op tv zag. *Zucht* Liefde op het eerste gezicht... Strange World was ook een bom van een nummer, 1 dat ik niet veel later leerde kennen.
Config
quote:
Originally posted by Remofski
@Config: Ik beweerde niet dat The Legacy beter was dan Strange World. Dat was gwn zowat de eerste tranceclip die ik op tv zag. *Zucht* Liefde op het eerste gezicht... Strange World was ook een bom van een nummer, 1 dat ik niet veel later leerde kennen.
als we het dan toch over de eerste tranceclip op tv hadden, dit zal wel de eerste geweest zijn voor mij:
Zelfs als klein manneke vond ik dit al een regelrechte wereldplaat, en dat is ook altijd zo gebleven. Zalige clip trouwens
MikeVee
Yves Deruyter - yvesday
:crazy:
Yves Deruyter The Rebel
:crazy:
MikeVee
Paul van Dyk & Peter Heppner - Wir sind Wir
Knap nummer en fantastische clip :crazy: :eyespop: