|
Hjälp till att hitta botemedel för cancer!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Nu är det iaf möjligt för all med tillgång till PC och internet att hjälpa forksare världen över att hitta botemedlet mot cancer....
Kolla in denna thread som Swamper postat:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=44919
OBS! Detta ÄR helseriöst och är inget trick för att lägga spyware eller att komma åt era datorer på något sätt!
Man kan bilda små grupper och skaffa poäng tillsammans...man får poäng när man har på sitt program mycket....datorn söker egenom efter nån kombination i olika molekyler....för varje molekyl den kollat får du och din grupp 1 poäng....TrancEaddict gruppen har 25 medlemmar med datorerna på....Tror vi ligger rätt bra till! Äntligen ha vi chansen att veligen göra nytta för oss! joina vår grupp så hjälps vi åt allihopa :) |
|
|
| reveal |
| eller så skapar vi en svensk grupp och visar var skåpet ska stå ;) |
|
|
| Trancefella |
| tack så mycket för länken! min mamma hade cancer (går på cell gift nu...) så jag känner mig glad att kunna hjälpa till på ett enkelt o kostnadsfritt sätt :) |
|
|
| reveal |
| läste nånstans att var tredje människa kommer att få cancer under sitt liv... skrämmande |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
eller så skapar vi en svensk grupp och visar var skåpet ska stå ;) |
Har redan gått med i den andra gruppen....känns som att det skulle va roligare om hela TA gick ihop och visade att vi verkligen bryr oss istället för att dela upp sig i massa smågrupper :)
Trancefella: Jobiggt att höra :( Men det är iaf väldigt skönt att kunna delta så gott man kan utan att sumpa pengar! |
|
|
| Aendy |
| Joined! Har alldeles för mycket erfarenheter av den jäla skit-sjukdomen för att bara släppa förbi en sån här grej. Hoppas vid min allsmäktige att man någon gång hittar något att göra vid skiten. |
|
|
| mindshooter |
| Jag hoppas att ni alla joinar TA gruppen oxå :) |
|
|
| x-dream |
| Jag joinade i natt..... |
|
|
| Jre |
*hm* Cancer....
Syrrans ex..AVLED för några veckor sedan.
Cancer i hela magen..22 Bast.. VA FAAAAAAAAAAAN!!!
/ Jre |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Men det är iaf väldigt skönt att kunna delta så gott man kan utan att sumpa pengar! |
förlåt, men det lät verkligen som om du menade att man slösar pengar på deltagande som kostar pengar..
jag menar, du skulle väl kunna också skänka en slant också? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
förlåt, men det lät verkligen som om du menade att man slösar pengar på deltagande som kostar pengar..
jag menar, du skulle väl kunna också skänka en slant också? |
Klart jag kan...men det var inte det jag menade..jag menade att det känns skönt att kunna delta utan att det kostar något...det har inte funnits så stora möjligheter till det förut |
|
|
|
|