|
House of 7even party Report (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
triestheidten top :rolleyes: :rolleyes:
volgens mij is er een regel op dit forum namelijk:
HOU DIT FORUM VOLWASSEN
vind je het zelf ook niet beetje zielig dat een 17-jarige mensen van 20 en 30+ tot de orde moet roepen (goed gedaan Trancefool btw :)) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
triestheidten top :rolleyes: :rolleyes:
volgens mij is er een regel op dit forum namelijk:
HOU DIT FORUM VOLWASSEN
vind je het zelf ook niet beetje zielig dat een 17-jarige mensen van 20 en 30+ tot de orde moet roepen (goed gedaan Trancefool btw :)) |
ach Blik,
ik ben nog zooooooooo kinds.
:clown: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Donna
En jij bent zeker 1 van de paar gastjes die door henkie wat mp3-meuk toegestopt krijgt om lief te doen huh?
De enige die henk zn kont uitlikken motten wat van m,en wij gewoon niet,en sja zo'n iemand is voor wannabees al heel snel stoerrrrrr idd:toothless |
WHAHAHAHAHA jij ben triest zegh.....taart......als jullie nou es normaal gaan doen en es NORMAAL reageren!!!!!:whip: . Zou bijna denken dat jij dej ongste bent hierzo!!!
Ennuh ik krijg niks van Henkie....jammer he.....ik heb nog wel andere bronnen dan TA....gelukkig. Maarja er is hier al driekwart jaar gezeik dussuh....
*Me is unsubscribing from the Holland forum*
ja...ik ben zielig |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
*Me is subscribing from the Holland forum*
|
bedoel je niet *unsubscribing*? :)of begrijp ik t nu verkeerd
ennu blik.....als jij het zo sneu vind dat jij als 17 jarige volwassener bent dan de rest, moet je nagan hoe sneu wij het vinden dat een zekere 19-jarige mod het kinderachtigst is van IEDEREEN :) |
|
|
| Optimus |
| wie heeft het woord meuk in de wereld gebracht btw?:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
bedoel je niet *unsubscribing*? :)of begrijp ik t nu verkeerd
ennu blik.....als jij het zo sneu vind dat jij als 17 jarige volwassener bent dan de rest, moet je nagan hoe sneu wij het vinden dat een zekere 19-jarige mod het kinderachtigst is van IEDEREEN :) |
als sommige mensen er niet tegen kunnen dat een mod advies geeft....:rolleyes: het stomste is nog wel dat het een goed advies is, maakt het overzichtelijker en makkelijker te lezen. Het is zoiezo erg triest dat andere mensen (die niks met die post te maken hebben) een relletje daarom gaan schoppen.
misschien moet ik maar eens een paar bans uit de kast halen, aangezien er hier toch niet naar de mods geluisterd word, als de aardige manier niet werkt dan probeer je het maar op de harde manier....
jammer jammer |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
wie heeft het woord meuk in de wereld gebracht btw?:D |
Ik. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
misschien moet ik maar eens een paar bans uit de kast halen, aangezien er hier toch niet naar de mods geluisterd word, als de aardige manier niet werkt dan probeer je het maar op de harde manier....
jammer jammer |
zou dat misschien zijn omdat sommige mod(s) hier nou niet bepaald geloofwaardig overkomen?
maar goed, ban mij maar..
ik zie dat alleen maar als een overwinning. het enige waar wij ons schuldig aan hebben gemaakt zijn het plaatsen van enkele kritische voetnoten en zinspellingen. wij hebben ons niet schuldig gemaakt scheldpartijen, flames, discriminatie of het doelbewust en onterecht van verwijderen van postings.
dat jij (jullie) je daar niet op een normale manier tegen kunt verweren (jij die als 17-jarige nog volwassener bent dan de 20 plussers hierzo) en maar meteen met bans moet gaan dreigen, vind ik namelijk een teken van zwakte. ook onderstreept het dus duidelijk de ongeloofwaardigheid van een enkele mod(s) hier op dit board.
:clown: |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik. |
Waar dacht je aan toen je dat woord bedacht żżż |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
zou dat misschien zijn omdat sommige mod(s) hier nou niet bepaald geloofwaardig overkomen?
maar goed, ban mij maar..
ik zie dat alleen maar als een overwinning. het enige waar wij ons schuldig aan hebben gemaakt zijn het plaatsen van enkele kritische voetnoten en zinspellingen. wij hebben ons niet schuldig gemaakt scheldpartijen, flames, discriminatie of het doelbewust en onterecht van verwijderen van postings.
dat jij (jullie) je daar niet op een normale manier tegen kunt verweren (jij die als 17-jarige nog volwassener bent dan de 20 plussers hierzo) en maar meteen met bans moet gaan dreigen, vind ik namelijk een teken van zwakte. ook onderstreept het dus duidelijk de ongeloofwaardigheid van een enkele mod(s) hier op dit board.
|
oh ja, waarom zou je kritiek geven op iemand die een tip geeft?? omdat jullie (in dit geval was het Donna eigenlijk) niet de grootste maatjes zijn betekent het niet dat je hem maar altijd kan en mag beledigen. hij gaf alleen maar een tip, zat zelfs nog een smiley bij wat meestal betekent dat het niet helemaal serieus genomen moet worden. en hij krijgt een lading kritiek over hem heen wat gewoon nergens op slaat....
en over dat bannen, jullie waren degene die regels wilden omdat het een zootje was, wij maken regels, jullie vinden het allemaal goed, en de grootste overtreders zijn jullie zelf. ik heb het eerst nog op een normale manier geprobeerd, maar dat helpt niet, dus dan moet het maar met de harde hand. jij vind dat het onze ongeloofwaardigheid onderstreept, ik vind het nodig omdat anders elke thread in dit soort onzin eindigt als henkie er iets in zet. Jullie willen volwassen discussies en dat er meer gepraat word over muziek. Doe daar dan ook iets aan en ga niet een thread verneuken door meteen een thread die over een feest gaat te verpesten met kinderachtige kritiek. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
Of start een thread hoe je mensen een verslag leert schrijven op ze henks en laat een ieder dat in zn eigen thread voor zichzelf bepalen,of ben je bang voor gebrek aan interesse als jij een cursusje verslagschrijven start omdat weinig ppl je hier serieus nemen?
;) |
[no offense]
moet die thread nu weer zop verneukt worden, kom op. zeg dan niks. |
|
|
| Henkie_henk |
Het is echt heel fijn dat jullie deze thread zo hebben moeten verneuken..
en dat met die ban zit goed hoor jukx.. kindje..
het enigste wat jullie doen en hebben is commentaar zelf draag je geen ruk bij aan het bestaan van deze fora..
atj0 |
|
|
|
|