|
Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 03-05-02
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
עבר דיי הרבה זמן מאז הפעם האחרונה ששמתי פה הופעה מוקלטת שלי אז הנה...
מוקלט מהמיקסר
הגירסה של המיקרופון לא נשמעת כל כך טוב.
Tracklist:
01. Signum - Coming On Strong (The Crow Mix).
02. Antiloop - In My Mind (Hiver & Hammer Mix).
03. DJ Snowman - And Then They Start To Dance (Dumonde Mix).
04. Happy DJs - Happy People (CJ Stone Mix).
05. Peter Luts vs G Bric - Pacific Wish (Marc La Cruz Mix).
06. Tokyoa Ghetto ft Candy - Fly Me To The Moon (DJ Mellow D Mix).
07. Schall & Rauch - Endzeit.
08. Marco Zaffarano - Re Take (vTedesco Mix).
09. Marco V - The Mutalisk (Original Mix).
10. Marco V - Re Volt (Original Mix).
11. Norman Bass - Jack To The Sound (Club Mix).
12. Solicitous - Furthermost (Pure Pleasure Mix).
13. DJ Tiesto - Lethal Industry (Original Mix).
14. Svenson & Gielen - We Know What You Did (Original Mix).
15. DJ Spoke - Ignition (Shokk Mix).
16. Warmduscger - Hardcore Will Never Die (Trance Generators Mix).
17. Warmduscger - Because I Got High (Original Mix).
18. Cosmic Gate - The Truth (DJ Issac Mix).
Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 03-05-02 |
|
|
| MoSH_MaN |
וואו החצי השני נשמע ממש מעניין
משיר 11
גם החצי הראשון די טוב
אבל הייתי מעדיף את
Peter Luts vs G Bric - Pacific Wish (Pulsedriver Remix)
שלדעתי יותר טוב...והוא בעצם ענק!
אני מוריד עכשיו!
לילה טוב |
|
|
| eXeTik |
הלכתי להוריד
Comments will follow... |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
בנתיים שמעתי את המיקס הראשון
אני חשוב ששכת להרים ת'באס
כי שהטראק הראשון נגמר הטראק השני היה עדיין בלי באס..
חפיף
נשמע את הכל ונראה |
|
|
| Hell_Copter |
הטראקליסט בסך הכל נראה טוב בעיקר הטראקים האחרונים...
וגם ה 4 הראשונים
אני יוריד וישמע בקרוב |
|
|
| MoSH_MaN |
גיל אתה כזה מלך ששמת
Warmduscger - Hardcore Will Never Die (Trance Generators Mix)
סורי שאין תגובות
יש מבחן בהיסטוריה....אחורי זה |
|
|
| arik |
גיל אני חייב להודות
אהבתי מאד
הורדתי בינתיים 30 דקות
אבל המיקסוס יפה מאד
והטרק ליסט גם יפה
!!!!!
מצפים לשמוע עוד בעתיד |
|
|
| eXeTik |
אהבתי, טראקליסט טוב והמעברים טובים
אבל אני אוהב את הסטים השקטים האלה שאתה עושה יותר... הם מושלמים לזיונים- מה יש לי לעשות עם הסט הזה :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
הטראק ליסט טוב
המיקסוס גם אחלה
אבל לא יודע
נשמע לי כמו סט של ערסים כזה
לא אהבתי יותר מדי |
|
|
| Segev |
| אוו הרבה זמן חיכיתי לאחד חדש מקווה שהוא טוב כמו כולם או אולי יותר ;) |
|
|
| Scorchio |
מוריד
נגיב אחר כך
:) |
|
|
| DjChook |
גיל מתי אתה מוריד את זה ?
(זה חשוב) |
|
|
|
|