return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 03-05-02
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
עבר דיי הרבה זמן מאז הפעם האחרונה ששמתי פה הופעה מוקלטת שלי אז הנה...
מוקלט מהמיקסר
הגירסה של המיקרופון לא נשמעת כל כך טוב.


Tracklist:

01. Signum - Coming On Strong (The Crow Mix).
02. Antiloop - In My Mind (Hiver & Hammer Mix).
03. DJ Snowman - And Then They Start To Dance (Dumonde Mix).
04. Happy DJs - Happy People (CJ Stone Mix).
05. Peter Luts vs G Bric - Pacific Wish (Marc La Cruz Mix).
06. Tokyoa Ghetto ft Candy - Fly Me To The Moon (DJ Mellow D Mix).
07. Schall & Rauch - Endzeit.
08. Marco Zaffarano - Re Take (vTedesco Mix).
09. Marco V - The Mutalisk (Original Mix).
10. Marco V - Re Volt (Original Mix).
11. Norman Bass - Jack To The Sound (Club Mix).
12. Solicitous - Furthermost (Pure Pleasure Mix).
13. DJ Tiesto - Lethal Industry (Original Mix).
14. Svenson & Gielen - We Know What You Did (Original Mix).
15. DJ Spoke - Ignition (Shokk Mix).
16. Warmduscger - Hardcore Will Never Die (Trance Generators Mix).
17. Warmduscger - Because I Got High (Original Mix).
18. Cosmic Gate - The Truth (DJ Issac Mix).



Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 03-05-02
MoSH_MaN
וואו החצי השני נשמע ממש מעניין
משיר 11

גם החצי הראשון די טוב
אבל הייתי מעדיף את
Peter Luts vs G Bric - Pacific Wish (Pulsedriver Remix)
שלדעתי יותר טוב...והוא בעצם ענק!

אני מוריד עכשיו!
לילה טוב
eXeTik
הלכתי להוריד
Comments will follow...
DJ-Energy
טוב
בנתיים שמעתי את המיקס הראשון
אני חשוב ששכת להרים ת'באס
כי שהטראק הראשון נגמר הטראק השני היה עדיין בלי באס..

חפיף
נשמע את הכל ונראה
Hell_Copter
הטראקליסט בסך הכל נראה טוב בעיקר הטראקים האחרונים...
וגם ה 4 הראשונים
אני יוריד וישמע בקרוב
MoSH_MaN
גיל אתה כזה מלך ששמת
Warmduscger - Hardcore Will Never Die (Trance Generators Mix)

סורי שאין תגובות
יש מבחן בהיסטוריה....אחורי זה
arik
גיל אני חייב להודות
אהבתי מאד
הורדתי בינתיים 30 דקות
אבל המיקסוס יפה מאד
והטרק ליסט גם יפה
!!!!!
מצפים לשמוע עוד בעתיד
eXeTik
אהבתי, טראקליסט טוב והמעברים טובים
אבל אני אוהב את הסטים השקטים האלה שאתה עושה יותר... הם מושלמים לזיונים- מה יש לי לעשות עם הסט הזה :stongue:
DJ-Energy
טוב
הטראק ליסט טוב
המיקסוס גם אחלה

אבל לא יודע
נשמע לי כמו סט של ערסים כזה
לא אהבתי יותר מדי
Segev
אוו הרבה זמן חיכיתי לאחד חדש מקווה שהוא טוב כמו כולם או אולי יותר ;)

Scorchio
מוריד
נגיב אחר כך
:)
DjChook
גיל מתי אתה מוריד את זה ?

(זה חשוב)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement