return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
anjunabeats 100 שחרור השנה
View this Thread in Original format
vit048
ANJ100

Release date:25/02/08

Part 1
1. Above & Beyond pres. Tranquility Base "Razorfish" [Bart Claessen 2007 Rework]
2. Luminary "Amsterdam" [Super8 & Tab Remix]
3. OceanLab "Clear Blue Water" [Mike Shiver Garden State Remix]
4. Maor Levi "Lital" [Daniel Kandi Remix]
5. OceanLab "Sky Falls Down" [DJ Shah Remix]
6. OceanLab "Beautiful Together" [Nitrous Oxide Remix]
7. OceanLab "Beautiful Together" [Signalrunners Perfect Century Mix]


Part 2
1. Boom Jinx "Too Free To Follow" [Stephen J. Kroos Remix]
2. Above & Beyond pres. Tranquility Base "Razorfish"[Junk Science Remix]
3. Above & Beyond "Far From In Love" [Oliver Smith Late Night Remix]
4. Super8 & Tab "Helsinki Scorchin'" [Michael Cassette Remix]
5. Above & Beyond pres. Tranquility Base "Surrender" [Jaytech Remix]
6. Above & Beyond pres. Tranquility Base "Surrender" [Joonas Hahmo Remix]

כל טראק פגז.
אחריו יצא אלבום של Above & Beyond
תחת שם OCEANLAB
הנה קטע קצר מטראק חדש שיהיה באלבום
http://www.youtube.com/watch?v=sziqXhKC8jU
uzi
הרבה מהטראקים הללו נוגנו בתוכנית השבועית של
ABOVE & BEYOND.
האלבום של אושן-לאב יכול להיות אדיר.
vit048
דוגמית של טראק אחד.
טראק הכי יפה שיצא מתחילת השנה
אני אשית קונה את כל הטראקים!!
Luminary - Amsterdam (super8 & Tab Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
uzi
quote:
Originally posted by vit048
דוגמית של טראק אחד.
טראק הכי יפה שיצא מתחילת השנה
אני אשית קונה את כל הטראקים!!
Luminary - Amsterdam (super8 & Tab Remix)
[[ LINK REMOVED ]]

בשביל לשמוע את הדוגמית הזו אפשר להאזין לכל תוכנית טראנס עדכנית.
orian_l2003
5. OceanLab "Sky Falls Down" [DJ Shah Remix]


אהבתי ! מתאים ל SASH
לעשות רמיקס לקלאסיקה אדירה כמו השיר הזה
יש לזה סגנון ממש נחמד, אני חושב שהוא מתחרה רציני לקלאסיקה המקורית מ-2003
זה אחד השירים הכי טובים לפי דעתי עד היום

9/10 !!! :)) :crazy: :crazy:
uzi
לא פעם ולא פעמיים המלצתי על מלומאניה-דלוקס, התוכנית השבועית שלו עם אחיו ב
WWW.ETN.FM .
אני בטוח שתאהבו...
מצד שני, אני כבר לא סגור על הטעם של אנשים פה.:D
החבר'ה פה נעלמים וחוזרים וכבר לא ממש מתים על טראנס.:)
תדעו לכם שמאוד הפתיע אותי לטובה שהטראד של טראנס-אנרג'י הזיז פה לאנשים.
אפילו לגבי לומינוסיטי, שלפני טראנס-אנרג'י, יש פה הענות יפה יחסית לפורום הצנום שלנו.
טוב לראות שיש פה אוהבי טראנס עדיין, פייר, זה כבר לא ברור כל כך.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement