return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
De Jeugdsentiment Thread
View this Thread in Original format
FenixStyle
Aangezien het tegenwoordig wel "in" lijkt te zijn om terug te blikken op onze jeugdjaren (de videoclips-topic, de I Love 90's Party,...) leek het me wel een goed idee om eens al dat jeugdsentiment te bundelen :)

Post hier dus al je muziekclips, tv-programma's, strips,... uit je kindertijd (voor de meeste onder ons zal dit wellicht eind jaren tachtig, jaren negentig zijn)
FenixStyle
Om meteen goed te beginnen, dé helden van weleer :p

Config
thread direct naar de verdoemenis geholpen :p
Vishnu
Voor mij steken er 2 met kop en schouders bovenuit: Ovide en Teddy Ruxpin. Na wat speurwerk heb ik een tijd geleden 5 afleveringen van Ovide weten te bemachtigen op dvd, alsook de integrale reeks van Teddy Ruxpin. Die laatste vond ik bijzonder goed owv het feit dat het een vervolgreeks was, toch vrij uniek in de tekenfilmwereld..

Leidraad om herinneringen los te weken: http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/tbegin.htm
Daar staan de meeste intro's alvast gebundeld als avi of mp3 :)
Real
Nog niet zo oud maar wel vergeten:

CAPTAIN PLANET!

BZRK
Alfred Jodocus Kwak
beste tekenfilmreeks OOIT!

Rupert & The Frog Song
had ik ooit op videocassette opgenomen, ontelbare keren bekeken

SpeedBoy
Power Rangers

:D
Config
quote:
Originally posted by Vishnu
Ovide en Teddy Ruxpin.

Teddy Rukspin? wtf :stongue:
FCB_Fanatic
Dragon Ball Z (op de muziek van Mortal Kombat :D)

vroeger toen sinds ik klein was altijd op TF1 gekeken, zelfs nog voor ik Frans sprak. Eerst naar Dragon Ball, daarna Dragon Ball Z. Die tweede geniet duidelijk mijn voorkeur. Ook op Dragon Ball GT trouwens :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vishnu
Teddy Ruxpin.

Agreed! :)

De Grote Meneer Kaktus Show :crazy:

De film van Ome Willem :D

De fabeltjeskrant

Config
Topanga!!
djcresto
Seabert: