return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Asot 335 + 336 היו על רמה!
View this Thread in Original format
uzi
מעניין אותי אם גם אתם הרגשתם ששני הפרקים האחרונים של ארמין היו פצצה.
אפילו אהבתי את השעה הראשונה היום... וזה לא קורה הרבה!
הוא אמר בתוכנית שהוא קבל מלא תגובות טובות על הפרק הקודם.
ארמין, ללא ספק, עדיין שם חשוב עבורי.
sabi10
לא יודע לגבי שבוע שעבר...

אבל אתמול היה דיי חלש, בכל אופן השעה הראשונה מבחינתי..

לשעה השניה לא הגעתי בכלל...

היה יותר מדי נאמר..חלבי...מעט מדי אנרגיה לטעמי בכל אופן
Segev
אני די מאוכזב האמת..
עדין לא הצלחתי למצוא אפילו משהו שאהבתי מתחילת השנה..
uzi
סאבי, אני יודע שאתה אוהב טראנס כמוני, ואם לא שמעת את השעה השניה אז פשוט פספסת!
זה ידוע שהשעה הראשונה שקטה והשניה יותר טראנסית.
sabi10
quote:
Originally posted by uzi
סאבי, אני יודע שאתה אוהב טראנס כמוני, ואם לא שמעת את השעה השניה אז פשוט פספסת!
זה ידוע שהשעה הראשונה שקטה והשניה יותר טראנסית.


לרוב התוכניות לא ממש מלהיבות אותי, למרות שפעם ב... יש תוכנית טובה

אבל שוב, זאת דעתי.
Simcut
hey uzi, did you used to be on Dance Paradise? :)
uzi
quote:
Originally posted by Simcut
hey uzi, did you used to be on Dance Paradise? :)

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!!!!!!!
i knew it was you!!!!!!!!!!!!!!
wooooooooooooooow!!!
even airbase (jezper) remembers us!!!!!!!!!!!
LOL!!!!!!!!!!!
you made my day! :D
how are you doing?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement