return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Stopwoorden (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
Man het is net zo'n amerikaans onzinwoordje like "as if" enzo....en als er ook maar 1 ding is waar ik een gigantische hekel aan heb dan is het dat wel.............dus driekes, ik zou het maar laten om het tegen mij te zeggen, zowel.....dan reject ik persoonlijk je huis onder de Hoevelakens koeieschijt :whip: :p
arno
ik zeg altijd: heb dan, wil dan, krijg dan etc. Bijv. als iemand zegt: ïk wil de trein op tijd halen." ... "wil dan!" of "ik krijg morgen mijn nieuwe computer" ... "krijg dan!"

Of als iemand "he?"zegt, dan zeg ik "hengel!" en bij wat? zeg ik water bij wie? zeg ik kiwi etc. etc. (irritant he?)
total woot
De tering
moet je doen! (evt. maak je vrienden mee)
(te)hard
geil
cool
phat
strak
leip
meeeeesterlijk
beter
geniaal

dus
whaaaaazaaaaaaap
wOOt
wauws
sneu (-e bukker)
stoer

eigenlijk was dat het wel, al vrees ik dat er over een half uur nog 10 bedacht heb :)

irritant eigenlijk...
Ding Chavez
hoest nou???
hajje!
tango
quote:
Originally posted by Ding Chavez
hajje!


Nijmegen in het huissssssssss :p

grtz,
TNG
M5
quote:
Originally posted by New Wave
Man het is net zo'n amerikaans onzinwoordje like "as if" enzo....en als er ook maar 1 ding is waar ik een gigantische hekel aan heb dan is het dat wel.............dus driekes, ik zou het maar laten om het tegen mij te zeggen, zowel.....dan reject ik persoonlijk je huis onder de Hoevelakens koeieschijt :whip: :p


jonguh wat loop je toch weer slap te lullen....:p
rellivisit
Hoe ist nou?? (mee de hijs)
Kansloos (zuipen)
arrows
Delluft Roeltt
-=Re-GrOoVeD=-
Und..???

"Dus we gingen zo naar haar toe he?"
- "Und?"
"Ja en ik vroeg zo aan haar.."
- "Und?"
"Ja houd je smoel nou! Laat me uitpraten..!!"
- "Und....?"
*BEMM*
-"auw"


Je snapt wel hoe irritant dat is :D :D :D
total woot
anders doe je dat even NIET

Remy D
"Je vieze moeder"
"Wat een achterlijke zeg"
"Je moet je pik wassen"
"Stuk verdriet"

Paar stopzinnen. :D
mantisnl
ff wat in ons dialect (limburgs):

-wat joah!!?? (ongeveer zowiets als `wat ja?`)
-jong, kal neet!! (zowiets als `man! praat niet! klinkt zo niet tof :p )
-gaare teij! (ehh.. jah.. da weetik echt niet te vertalen naart nederlands ghehe)
-gaare toep (en nog wat meer van die dingen met `gaare`)
-dikke eijer (dikke eieren :P)

ok.. nu ff door naar de andere:

-so? (als er iets heulll boejunds is geweest:toothless )
-`ff` gebruik ik gewoon altijd!!!
-boejuhhhh
-aap
-knuppel
-kutzooi
-f*ck (als `fok` uitgesproken ghehe :D)
-zooi
-kutkop
-flikker
-nicht
-neusaap (kheb geeeen idee hoe ik dr op kom :stongue: )
-wedde
-thaa (ook weer zowiets :conf: )

naah.. dat waren zo ongeveer wel

ltrz,

DJ Mantis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement