return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
15-02-2008 Nikola Gala @ Ha-Sharon 10
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes



היה זה קיץ 2004
באחד מאותם סופי שבוע מבודדים בבסיס בעודי צמוד אל נגן האמ פי 3 מתעדכן במוזיקה חדשה וסטים חדשים נגלה לאוזני אחד מהקטעים היפהפיים של אותה תקופה בסט של מרקוס שולץ שתפס לי את האוזן כבר בשמיעה ראשונה
לא ידעתי עדיין מה שמו, אך הבטחתי לעצמי שבחזרה אל הבית החמים אני אבדוק את הטראקליסט של הסט ואדע מהו הקטע.
כך בקיץ 2004 החל הרומן שלי עם ניקולה גאלה
הקטע כמו שרבים מכם יכולים לנחש היה קטע שבחודשים שאחרי הקיץת כבר הספיק להיות מנוגן ע"י די ג'יים רבים וטובים...
Nikola gala - Swing To Harmony

ניקולה גאלה אמנם נכנס לתודעה שלנו ב-2004 אך למעשה הוא יוצר מוזיקה כבר קרוב לעשור. תחילה הוא עשה זאת תחת שמות אמן בפרויקטים שהיו יותר לכיוון פסיכודאלי על גבול הפרוגרסיב.
לאחר שינוי הכיוון ב-2004 ניקולה לא הפסיק לחפש כיוונים חדשים ומעניינים ליצירותיו ואם 2004-2006 נחשבו השנים שהגדירו אותו כיוצר מוכשר של פרוגרסיב האוס וטרייבל (יש לו כמה הפקות מאוד מרתקות של טרייבל מהשנים הללו) אז ב-2007 הוא הגיח עם סאונד מרענן של דיפ האוס סוחף שלא הותיר כמה מהלייבלים המובילים בתחום אדישים
וכך פלסטיק סיטי (אחד הלייבלים המובילים בתחום...אם תרצו..הארמדה של הדיפ האוס) אספו את הכוכב לחיקם עם אי פי שהוחתם אצלם כולל ליקוט קטע מתוכו לאוסף אקסקלוסיבי שלהם.
על הדרך החתימו אותו גם כמה לייבלים בולטים ומכובדים אחרים בתחום כגון
Urbantorque
Ibadan
וכמובן הלייבל הדיגיטלי של ניקולה עצמו
Escada music
שהוקם על ידו ב-2006 ומצליח לשלוף יציאות מעניינות.
ניקולה גאלה ינחת כאן כדי להנעים את זמנכם בערב משובח מוזיקלית שבו גם אחגוג יום הולדת.

את הערב יפתח כשרון צעיר שהוא חבר טוב ויוצר עם עתיד מזהיר בשם יותם אבני שכבר חתום בלייבל האוס מאוד נחשב
got soul
וקטעים שלו מנוגנים כבר ע"י כמה די ג'יים שסובבו תקליטים עוד לפני שאני נולדתי...
וכל זה....במחיר של 40 שקלים למשישלח את שמו ויירשם בהקדם

[email protected]

אני אשמח לראות אתכם :)
mitre
אך, אך...
למה עושים את זה באותו שישי שגם אני עושה יומולדת :whip:
uzi
quote:
Originally posted by mitre
אך, אך...
למה עושים את זה באותו שישי שגם אני עושה יומולדת :whip:

אולי אפשר לשלב?
DJMIKE
אנשים
שימו מרירות בצד, ובואו בהמוניכם (או אחד אחד, לפי המצב פה היום :D )

הולך להיות מעולה, שם בענק
mitre
quote:
Originally posted by uzi
אולי אפשר לשלב?


רוב החברים שלי לא מתחברים למוזיקה אלקטרונית =\

לא נורא, פעם הבאה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by mitre
לא נורא, פעם הבאה


הייתי כותב כאן נאום תוכחה ארוך אם זה היה אירוע טראנס...אבל מאחר וזה לא אז אני אחסוך את מילותי
uzi
quote:
Originally posted by DJMIKE
שימו מרירות בצד, ובואו בהמוניכם (או אחד אחד, לפי המצב פה היום :D )

אני דווקא הבנתי שאין מרירות בכלל בסצנות האלקטרוניות האחרות (שלא טראנס) בארץ.
יש דווקא שפע והבאת אומנים מחו"ל.
אז מה הקשר למרירות?
הפורום פה פיצי והוא אחלה מקום לקשקש בו!
אם רוצים לשמוע מוזיקה יש מספיק תחנות.
romigi
http://digital.timeout.co.il/active...timeout_276.asp

עמוד 108

הולך להיות ערב מטורף..

לכל מי שעדיין לא נרשם:
[email protected]
THE_BLUE_DRAGON
יש שמועות אני עושה תמונות מומלדת היום אז בואו ותעשו צ'יזזז
!!!גאללה בלאגן
:D
.A.Y.
אילן העם דורש תתמונות!@#@!#!@#

uzi
quote:
Originally posted by .A.Y.
אילן העם דורש תתמונות!@#@!#!@#

היית צריך לכתוב את זה בפורום 99
.A.Y.
כתבתי ב99 אבל אילן לא הראה זכר לקיומו
אז קיוויתי למצוא אותו פה חח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement