|
[26.04.2008] Sensation White @ Sportspaleis Antwerp (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
ik draai mee (op de achtergrond), mijn mening wordt gevraagd en ik amuseer me prima... thanks for asking
benieuwd wat jullie van de AIB line-up gaan vinden :stongue:
kan nu al zeggen dat er paar grote en interessante namen 'niet vrij waren' (lees: hoger bod op die datum uit buitenland)
en dan heb ik het over Zabiela, Nick Warren...
dus: wil ID&T? ja
is het haalbaar? niet altijd
ach ja, staat AIB line-up jullie niet aan, blijf dan toch ook gezellig thuis |
|
|
| Devilex |
| Wil je zeggen dat de lineup van AIB in dezelfde lijn zal liggen als die van Sensation? |
|
|
| Push2005 |
Dames en heren: De bottomline van klantgerichtheid
| quote: | Originally posted by FredNova
ach ja, staat (...) het jullie niet aan, blijf dan toch ook gezellig thuis |
:stongue:
Al een geluk dat je je het kunt veroorloven. Menig firma zou jaloers zijn. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik draai mee (op de achtergrond), mijn mening wordt gevraagd en ik amuseer me prima... thanks for asking
benieuwd wat jullie van de AIB line-up gaan vinden :stongue:
kan nu al zeggen dat er paar grote en interessante namen 'niet vrij waren' (lees: hoger bod op die datum uit buitenland)
en dan heb ik het over Zabiela, Nick Warren...
dus: wil ID&T? ja
is het haalbaar? niet altijd
ach ja, staat AIB line-up jullie niet aan, blijf dan toch ook gezellig thuis |
Ik denk dat er hier velen niet weten hoe moeilijk het is om een event te organiseren met grote namen. |
|
|
| Devilex |
Er vraagt hier toch niemand om grote dure wereldnamen?
Die staan toch voor niets garant. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik denk dat er hier velen niet weten hoe moeilijk het is om een event te organiseren met grote namen. |
Uwe janettemuziek zit der wel altijd bij he makker |
|
|
| E-motion_error |
Als Sensation White een line-up zou hebben die sommigen hier fantastisch zouden vinden zou Sensation nog geen 5000 man lokken.
Jullie schatten zo'n event gewoon verkeerd in, het is een goed feest in zijn soort en heeft niks te maken met de feesten/muziek die jullie/wij wel goed vinden. Sensation is door de jaren heen niks verandert, de mensen van toen zijn wel 7 jaren ouder geworden en dus is ook hun muzieksmaak geëvolueerd. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Als Sensation White een line-up zou hebben die sommigen hier fantastisch zouden vinden zou Sensation nog geen 5000 man lokken.
Jullie schatten zo'n event gewoon verkeerd in, het is een goed feest in zijn soort en heeft niks te maken met de feesten/muziek die jullie/wij wel goed vinden. Sensation is door de jaren heen niks verandert, de mensen van toen zijn wel 7 jaren ouder geworden en dus is ook hun muzieksmaak geëvolueerd. |
klopt, en ID&T kan er niet aan doen dat ze de jeugd nu doodslaan met electrohouse |
|
|
| Push2005 |
Er vraagt hier toch ook niemand meer om goede namen op sensation te zetten ? Er is zelfs niemand meer geweest van dit forum; ik snap niet welk punt jij probeert te maken.
Ik wou gewoon even lachen met de doorzichtigheid van slogans als "Het gaat niet om de muziek maar om de show" en de mensen die dat klakkeloos reproduceren. |
|
|
| Devilex |
| Ik hoef trouwens ook geen vol sportpaleis te hebben waarvan 80% toch maar staat te gapen. Liever een relatief kleinere zaal, goede namen die garant staan voor kwaliteit en een leuke sfeer. |
|
|
| E-motion_error |
| Ok maar het aantal post waarin jullie jezelf beter achten dan een Sensation-bezoeker is wel lachwekkend. Zeker als je dan het succes dat I Love The '90s hier op het forum had bekijkt. Enkele jaren geleden was trance de 'janettemuziek' bij uitstek, je zou denken dat sommigen dan later niet dezelfde fout zouden maken als de idioten die dat toen riepen. |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik hoef trouwens ook geen vol sportpaleis te hebben waarvan 80% toch maar staat te gapen. Liever een relatief kleinere zaal, goede namen die garant staan voor kwaliteit en een leuke sfeer. |
Akkoord, ik verkies dat zelf ook maar dat is geen Sensation |
|
|
|
|