return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
8 mei==>> Dance Planet, gaan er nog meer??
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
quote:
8 Mei Dance Planet,Groenlo

Area I Club
JOSE/LAMMERZ/OLIVER
Area II Trance
COR FIJNEMAN/RV
Area III Hardhouse
JAY FROG/MILO
Area IV Techno
JAVAR/C-KAOS

De voorverkoop start op 12 april op de bekende adressen, te weten alle Focus Fashion vestigingen in de regio, De Radstake en City Lido.



en ja, onze eigen RV draait hier ook :cool: :cool:

zijn er nog meer mensen van plan te gaan (naast donna en RV zelf natuurlijk)??

zoals het nu lijkt kom ik nog steeds, lijkt me dan flex om te meeten als er nog meer komen :) (en zo niet, om meteen maar een scherpzinnige opmerking uit de zaanstad te voorkomen, ook natuurlijk)

o ja, groenlo is, voor de mensen die wat minder waren in topografie, een stukkie ten westen (ongeveer dan) van enschede :)
SnuggLe
Ik wilde eerst gaan, maar omdat ik vantevoren geen kaarten kon halen en RV mij niet kan helpen met een site / gegevens of het al uitverkocht is, ga ik dus nie meer.
Volgende keer beter...

Greetz,
SnuggLe
kolkiewolkie
uitverkocht??

tis verd()mme ja een discotheek met 4 zalen, die zal midden in de week toch niet rampacked vol zitten of wel?? (let wel, tis op een WOENSDAG, woensdag is nou niet dat je zegt een supergangbare uitgaansavond.... ik vergelijk hem deze week een beetje met een vrijdagavond... meeste discotheken zitten dan ook niet vol...toch??
en tis ook niet zo dat er in het hele land tickets verkrijgbaar zijn ofzo....

en RV kan hier geen extra info aan toevoegen??

[edit]
of ff mij een emailadres van die gasten doorsturen, zodat ik ze het zelf ff kan vragen, want ondanks dat het in de buurt is, is ook dit een km of 50 toeren, opzich te overzien, maar toch jammer als je voor nix in de auto stapt.... site biedt idd niet al teveel...:(
[/edit]
franzelare
Ik denk dat ik daar ook wel weer ff rond stuiter :D :D

en uitverkocht zal het zeker toch niet zijn!! ik denk dat zo op een woensdag daar echt de keet niet vol krijgen! en ze hebben er ook niet alteveel reclame voor gemaakt dus het zal wel niet vol zitten.
laat staan dat het uitverkocht is!!
DjRV
Ik heb de organisatie een mailtje gestuurd en wacht nog op meer info erover dus stay tuned....


Denk btw dat ik wel ga


:D
Miss Proximus
Ik vraag me af hoe jij aan je boekingen komt RV? Helemaal in Noorwegen..tering! Of heb je daar familie of vrienden ofzo? :)

Ik zal deze week ff de nieuwste demo van Andreas branden (hij staat momenteel bij iemand anders op de pc) en jullie f een kopietje ftp-en :D -> niet voor boekingen ofzo maar gewoon voor de leuk (hehe)

en dan ook maar eindelijk 1 naar Riz ;)


maar ja [*moet ook maar ff* ontopic] ik kom niet [/ontopic]
DjRV
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik vraag me af hoe jij aan je boekingen komt RV? Helemaal in Noorwegen..tering! Of heb je daar familie of vrienden ofzo? :)

Ik zal deze week ff de nieuwste demo van Andreas branden (hij staat momenteel bij iemand anders op de pc) en jullie f een kopietje ftp-en :D -> niet voor boekingen ofzo maar gewoon voor de leuk (hehe)

en dan ook maar eindelijk 1 naar Riz ;)


maar ja [*moet ook maar ff* ontopic] ik kom niet [/ontopic]


lekker dan dat je niet komt :whip:

dat van noorwegen,die gasten hebben me gehoord via inet en zo contact met me opgenomen.Laat me ff weten van die demo,ben benieuwd ;)
kolkiewolkie
hey RV, hoe laat moet je eigenlijk draaien, of weet je dat nog niet??
DjRV
Ik draai van 21:30 tot 23:30 daarna neemt cor het roer over.
Misschien doen we nog wat b2b maar dat zien we dan wel weer ... :D


edit:

misschien nog belangrijke info:

Er is discovervoer vanuit Vorden/Kranenburg (tijden als op zaterdag). Vanuit de overige plaatsen kun je ebruik maken van de normale lijndienst van Syntus. ER rijden `s nachts bussen terug naar Winterswijk (02.15), Ruurlo/Kranenburg/Vorden (02.45 uur), Lichtenvorode/Aalten (02.15 uur) en Borculo/Haarlo/Eibergen/Neede (02.45 uur)


Heb nog een maat gesproken die wellus vaker naar zo'n feest is gegaan en die heeft altijd kaarten bij de deur gekocht,dus dat zal geen probleem zijn..

oja,feyenoord word daaro ook op een groot scherm uitgezonden..
kolkiewolkie
23.30 al klaar:eyes: :eyes:

euhm... o, dan mot ik dus ff zorgen dat ik wat eerder ga dan gepland.... meestal ben ik zo 23.30 binnen...:stongue: :stongue:

maar goed, ik spreek je wel aan (denk ik)

SUC6 IIG!!

DjRV
wat is je favo plaat?draai ik hem ff :D
kolkiewolkie
:D :D

(note: ik loop altijd wat achter met singles)

momenteel ga ik redelijk uit mijn naad bij het horen van die wat hardere duitse plaatjes such as cosmic gate - the truth, dumonde - can u dig it, warmduscher - hardcore will never die (en daar is zon brute remix... met van die happerende vocals, de derb rmx d8 ik)... maar dit zijn van die plaatjes die in een pure tranceset niet altijd even goed passen...

en dan is er ook nog zon wazige plaat (letterlijk) die ik op qontact ook voorbij heb horen komen, en afgelopen weekend ook nog...(denkt na)....titel weet ik niet... zit iig van die vocals in die niet te verstaan zijn omdat het een 1 of ander wazige jungletaal is... (ik dacht zelfs dat hetzelfde nummer een jaar of wat terug gewoon superhip is geweest, en dat dit een 1 of andere remix ervan is)

anywayz, eigenlijk hebbik er een hekel aan om platen te requesten... mijn mening is is dat je de dj gewoon zijn gang moet laten gaan en zijn opbouw e.d. niet moet verstoren :) (plus dat aanvragen voor mij een te groot boerenneuktent gehalte weergeeft..... o wacht, dat is hier eigenlijk het geval ;) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement