|
[16-05-2008] Luminosity @ Club Players, Zoetermeer (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Vrijdag ook aanwezig :toocool:
Hele leuke line-up en nog nooit in die club geweest.
Kijk er naar uit :toocool:
En veel bekenden die ik daar tegen zal komen. Gaat top worden :toocool: |
|
|
| eieregooie |
| Goeie feesje :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Ja was zeker een goeie feesje :D
Leuk om jou en Loraine weer gezien te hebben :)
Loraine en ik zijn een cameraduo geworden zo hahahaha
Als ik stond te filmen, dan was zij ook aan het filmen :P
Genoten genoten genoten genoten genoten en ..........nog eeeens genoooteen :toocool:
Wat een avond :eyespop:
Als eerste wil ik het over de locatie hebben: Echt een toplocatie (y)
De mensen achter de bar, de beveiligers: zeer vriendelijke mensen.
Het enige jammere was dat het zo freaking warm binnen was, maar dat heeft de pret, genot, plezier en ga maar door niet gedrukt.
En dan over de DJ's:
Kris O'Neil:
Kende hem niet, maar eenmaal binnengekomen heb ik heerlijk genoten van zn openingsset.
Mark Norman:
Viel in mijn ogen een beetje tegen, was bij vlagen lekker.
DJ Shah:
MIJN HELD VAN DE AVOND :crazy: meer kan ik niet zeggen. Geen woorden voor hoe prachtig zijn set was.
Solarstone:
Een beetje net zoals John, wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar ik heb ontzettend genoten.
Galen Behr:
Eerst op Create 29 april, draaide hij al werelds, toen met Solarize Night 3 mei vond ik hem zelfs stukken beter, maar gisteren draaide hij nog beter dan op Solarize Night en dan een paar geweldige classics erin gooien :kwijl:
Puur genoten van zn set.
Cliff Coenraad:
Ik heb misschien 45 minuten meegekregen, omdat we weggingen, maar wederom geen teleurstelling voor mij. Cliff draaide heerlijk. Ik hou ook van die stijl. En heb dus 45 minuten nog lekker genoten ervan.
Ik heb veel foto's gemaakt en 23 video's, de foto's ben ik aan het uppen in mn album op Party Flock, staat ook onze groepsfotootje tussen uiteraard :) |
|
|
| Loraine |
Zeer geslaagd feest!
Kende de Players al van een Black Hole Label Nite waar ik naartoe was geweest. Viel mij ook op dat het beheurlijk warm was binnen. Is wel een puntje voor de Players om iets aan te doen imo.
Me uitstekend vermaakt met Ruben "(Solar)Slet" en gezellie om Ouwe Dwaas weer te treffen. Kunnen straks samen 3D-filmpjes gaan monteren met al die opnames :haha:
Foto's |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ja was wederzijds om jou en eieregooie weer te treffen op een leuk feessie :)
Ja we kunnen zeker wel gaan doen met die filmpjes hehehehe
Ik heb al een groot gedeelte online, ik had 23 stuks gefilmd:
- Kris O'Neil : 2 video's
- Mark Norman : 3 video's
- DJ Shah : 5 video's
- Solarstone : 4 video's
- Galen Behr : 5 video's
- Cliff Coenraad : 4 video's
De video's van Kris O'Neil, Mark Norman, Shah en de eerste 3 van 4 van Solarstone staan online en elke video die nu nog wordt geupload, wordt toegevoegd aan onderstaande playlist:
http://www.youtube.com/view_play_li...0C396201AB753A3 |
|
|
| Kris O'Neil |
Thank you guys and girls for an amazing party, was great being back in Holland - dankjewel :D
If anybody should be interested in my tracklist, here it goes:
01. Moonbeam - Seeming Reflection [Songbird]
02. Martin Roth - Nu Style 1 [Lunatique]
03. Yoav - Club Thing (Redroche Remix) [Field]
04. Johan Gielen - Physical Overdrive (Kris O'Neil Remix) [Tunes For You/Blackhole]
05. Nic Chagall - What You Need (Marco V Remix) [High Contrast]
06. Gilbert Renoir pres. Dyor feat. Ken Spector - Follow Me (Beverly Hills Remix) [High Contrast Nu Breed]
07. Orjan Nilsen - La Guitarra [Armind]
08. Gareth Emery - This Is That [Five AM]
09. B.E.N. vs. Mr. Pit - More Manners Please [Coldharbour]
10. Sia vs DJ Preach - The Broken Girl You Lost Inside Cocaine (Kris O'Neil Mashup) [CDr]
11. Cosmic Gate - Body of Conflict [Blackhole]
12. Breakfast - The Horizon [Flashover]
Thanks for all the positive feedback, its truly appreciated!
Hope to see you guys soon :) |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Kris O'Neil
Thank you guys and girls for an amazing party, was great being back in Holland - dankjewel :D
If anybody should be interested in my tracklist, here it goes:
01. Moonbeam - Seeming Reflection [Songbird]
02. Martin Roth - Nu Style 1 [Lunatique]
03. Yoav - Club Thing (Redroche Remix) [Field]
04. Johan Gielen - Physical Overdrive (Kris O'Neil Remix) [Tunes For You/Blackhole]
05. Nic Chagall - What You Need (Marco V Remix) [High Contrast]
06. Gilbert Renoir pres. Dyor feat. Ken Spector - Follow Me (Beverly Hills Remix) [High Contrast Nu Breed]
07. Orjan Nilsen - La Guitarra [Armind]
08. Gareth Emery - This Is That [Five AM]
09. B.E.N. vs. Mr. Pit - More Manners Please [Coldharbour]
10. Sia vs DJ Preach - The Broken Girl You Lost Inside Cocaine (Kris O'Neil Mashup) [CDr]
11. Cosmic Gate - Body of Conflict [Blackhole]
12. Breakfast - The Horizon [Flashover]
Thanks for all the positive feedback, its truly appreciated!
Hope to see you guys soon :) |
wow man deze mash up lijkt me egt vet Sia vs DJ Preach - The Broken Girl You Lost Inside Cocaine (Kris O'Neil Mashup) [CDr] |
|
|
| Loraine |
Benieuwd wanneer de sets online staan :o
Heb Kris helemaal niet zien rondhangen eigenlijk :eek: |
|
|
| MindP |
| die was veelal op de 2de etage te vinden, waar ook daniel kandi, robert nickson en zo nog een paar zaten te relaxen :) |
|
|
| Kris O'Neil |
| quote: | Originally posted by MindP
die was veelal op de 2de etage te vinden, waar ook daniel kandi, robert nickson en zo nog een paar zaten te relaxen :) |
yeah, spent most of the time up there with my girlfriend, Daniel Kandi, Nickson and Rich (Solarstone)..
But I went down every now and then - like when I needed a new drink, lol
Was a lovely atmosphere - hope to get back soon! :)
Loraine: I don't think the sets were recorded, so I guess they won't be online. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Kris O'Neil
yeah, spent most of the time up there with my girlfriend, Daniel Kandi, Nickson and Rich (Solarstone)..
But I went down every now and then - like when I needed a new drink, lol
Was a lovely atmosphere - hope to get back soon! :)
Loraine: I don't think the sets were recorded, so I guess they won't be online. |
Ahhh, that explains why I didn't see you hanging around ;) Back booth bitches club upstairs huh :thepirate
I seriously suspect all sets to be recorded (like the organization did at the previous events)... I sure hope so :D |
|
|
| Kris O'Neil |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ahhh, that explains why I didn't see you hanging around ;) |
Hehe, yup!
There is no way it was meant to be an arrogant or asocial behaviour, but I had to leave home at 5 AM friday morning, and take the flight at 7AM saturday morning - with no real sleep in between, so I was rather wasted in my head, hehe..
Hope to get back soon for some serious partying :crazy: |
|
|
|
|