| uzi |
מה 7.2.2008 כל יום חמישי בערוץ הטראנס של
www.di.fm
אתם מקבלים לילה של ארמדה:
19:00) Markus Schulz- GLOBAL DJ BROADCAST
21:00) Armin van Buuren- A STATE OF TRANCE
23:00) M.I.K.E.- CLUB ELITE SESSIONS
למי שלא יודע מייק חוזר קצת לטראנס וזה אומר שהתוכנית שלו יכולה להיות מאוד מעניינת.
לסיום, תחשבו כמה היה עולה כרטיס לארוע עם השלושה האלו על הבמה, זה אחר זה?
אז זהו, שאנחנו מקבלים אותם בחינם עד הבית כל יום חמישי.
תהנו.
 |
|
|