|
konijntje
|
View this Thread in Original format
| chucho |
i know the song talks about a bunny but would somebody translate or explain what is it about...
bedankt :) |
|
|
| eieregooie |
The lyrics don't make sense at all...
"Go on bunny, go on wigglin' wigglin'" smth like that :p
I've only heard the "refrain" tho...
Or do you mean "lief klein konijntje" which was a hit in Belgium some time ago? |
|
|
| chucho |
| Aka the junkies - konijntje |
|
|
| eieregooie |
| In that case it's what I said :) |
|
|
| @win |
| Wat een vreslijk fijne beat zeg! :eyes: Pompen met die zooi! En tsja die tekst met die piepstem past zo niet bij die, maar die maakt het nummer juist zo charmant! Ik ben normaal niet zo gevoelig voor dit soort ongein, maar deze is echt raak! |
|
|
| eieregooie |
| Willie Wartaal is de bom :D |
|
|
| Frenkieee |
Here are the lyrics: http://www.shexy.nl/lyrics/801/aka-...nkies-konijntje
The most common words:
wiebelen = wobble/wiggle
kom op = come on
huppelen = hop/skip
doe je ding doe je dansje = do your thing, do your dance
Don't feel like translating the rest for now :) |
|
|
| Muppy |
wel bizar om te zien dat gisteren op het tweedeklassenfeest alle leerlingen losgaan op een housenummer wat nérgens over gaat...
doe je ding doe je daaaansje:whip: |
|
|
| eieregooie |
| Waarom is dat bizar? Vergeleken bij carnaval is het niks :p |
|
|
| Asperge |
| Die basslijn is zo dik, echt een topnrtje. Vooral die nergens op slaande tekst doet het goed:toothless |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Muppy
nummer wat nérgens over gaat...
doe je ding doe je daaaansje:whip: |
guttegut... Komt ie dan he.. Schnappi.. Toppertje... Paard in de gang, Bloemetjesgordijn.... Teksten die nergens over gaan scoren :o |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
guttegut... Komt ie dan he.. Schnappi.. Toppertje... Paard in de gang, Bloemetjesgordijn.... Teksten die nergens over gaan scoren :o |
true true
al blijf ik het geen leuk nummer vinden haha |
|
|
|
|