|
DJ-equipment kopen via een webwinkel?
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
Heeft iemand dat ooit gedaan? Wat waren je ervaringen hiermee?
Betrouwbaar?
Ik wil de CDJ 800 mk2 halen, zie 'm in webwinkels voor 690 euries, tegenover 879 in de winkel. |
|
|
| Chicane |
Heb m'n BCR-2000 via Feedback.nl, eerst verkeerde apparaat gekregen, maar omruilen was helemaal geen probleem, zelfs niet na het openen van de verpakking en het gebruiken van de apparatuur. Zelfde week nog nieuw apparaat gekregen en een midi-kabel gratisch.
Feedback en New-Line zijn zeer aan te bevelen. |
|
|
| magrec |
Feedback is gewoon goed maar ik ken wat jongens in de winkel dus als er wat fout gaat fixen die het zo voor mij. New-line positieve ervaringen mee en music-store.de is ook prima.
New line draaitafels gekocht
music store cd spelers, I-key + koptelefoon
feedback teveel dan goed voor me is ;) |
|
|
| TranceFool |
| Heb bij Newline mn draaitafels, mengpaneel en nog wat kleine dingen gekocht. Mn super Ecler Nuo5 kapte er plots binnen een jaar mee. Teruggestuurd en binnen 2 weken kreeg ik hem terug met een splinternieuwe voeding erin, goede ervaring dus. |
|
|
| dj_spare |
| Heb bij New-Line mijn CDJ-200, ICDJ en laatst ook mijn Ecler Nuo 5 besteld. Betaling was een eitje en de service is prima! |
|
|
| HardKiller |
| Heb mijn gear besteld bij bax-shop.nl, weinig op aan te merken :) |
|
|
| magrec |
| duitse winkels (music-store) zijn sowieso aan te raden aagezien die vaak wat goedkoper zijn. |
|
|
| Unique2701 |
Thnx voor de reacties! Ik zal 'm wel bij New line of feedback kopen, ik heb liever dat ik iets meer betaal en meer vertrouwen heb in de leverancier.
:) |
|
|
| magrec |
| music store is de grootste muziekwinkel van Europa als je die niet kunt vertrouwen....;) Zitten nederlandse medewerkers dus je kunt je vragen gewoon in het nederlands stellen. |
|
|
| Andy__freak |
| quote: | Originally posted by magrec
duitse winkels (music-store) zijn sowieso aan te raden aagezien die vaak wat goedkoper zijn. |
nou ik kan je vertellen dat als er iets defect gaat je daar veel gezeik kan krijgen
ooit een kapotte numark axis 9 cr gehad en die teruggestuurd, maar ik kreeg de defecte speler 3 weken later gewoon weer terug onder het mom van 'hij is gerepareerd'.
toen nog een keer teruggestuurd en kreeg toen 2 weken later eindelijk een nieuwe toegestuurd...
maar de verzendkosten waren niet mals :(
ik heb overigens wel goede ervaringen met new-line! |
|
|
| Pedro Sombra |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Heeft iemand dat ooit gedaan? Wat waren je ervaringen hiermee?
Betrouwbaar?
Ik wil de CDJ 800 mk2 halen, zie 'm in webwinkels voor 690 euries, tegenover 879 in de winkel. |
Check www.kts.nl/dj-gear eens. Prima service en een lage prijs. Heb er ook mijn 800 MK2 gekocht.
Had 'm toen gereserveerd voor € 730,- (is al weer bijna 2 jaar geleden) en toen ie binnenkwam was ie gezakt naar € 725,- (wat ik er ook voor betaald heb toen). :D Nette service! |
|
|
|
|