|
"Trance Around The World" also on DI.FM
|
View this Thread in Original format
| uzi |
מהיום התוכנית השבועית של
above & beyond
הידועה בשמה
trance around the world
תשודר ב
www.di.fm
בערוץ הטראנס, כל יום שישי בשעה 21:00.
תשודר גם התוכנית
anjunabeats worldwide
בה ינגנו אומני הלייבל השונים, כל שבוע אחד אחר ברוטציה מסויימת.
בערוץ הטראנס כל יום ראשון בשעה 19:00.
אז זהו, כל הצמרת העולמית התנחלה יפה ב
DI
חוץ מפול ואן דייק...
לא שאכפת לי כל כך כי הבן אדם לא מתקלט לטעמי כבר שנים.
מישהו פה עוד טורח בכלל להוריד טראקים מתוכנות שיתוף? :D |
|
|
| markfeldman |
לא רק פול ואן דייק לא התחיל מדיגיטל אימפורטד.
מה עם יוהן גילן ?
טייסטו ?
וכ' ...
לגבי תוכנות שיתוף, יש ברירה תגיד לי ?! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
מישהו פה עוד טורח בכלל להוריד טראקים מתוכנות שיתוף? :D |
הכי מצחיק זה לראות את כל הפלצנים מהמיוזיק דיסקאשן שצועקים על חדשים שמחפשים מאיפה להוריד מוזיקה ואחרי זה לקלוט אותם מסתובבים בדיסי
:) |
|
|
| Viber |
בכלל חשבתי על זה היום
למה לא יכולה להיות פעם בשבוע תוכנית אחת של 4 או 3 שעות שתעשה את העבודה הקשה לכולנו??
שעה ראשונה דיג"יי אלוסיב/ליקוויט שינגנו בתורות את הפרוג הכי טוב שיצא
שעה שנייה ושלישית אם יש צורך- מישהו לא פופולרי כמו פרסיז'ן או ג'ון או-ביר שירכזו את המוזיקה הכי טובה ממרקוס,ארמין,מלומניה,עלי ופילה ואינטואישן
שעה רביעית- מישהו ממייג'ור ליקוויד שינגן דראמ-אנד-בייס לפנים!!1
למה אני צריך ללכת לחקור,לסנן ולחפור אחר טראקים טובים כל החיים בעצמי?? הם הדיג"ייז- הם צריכים לעשות את זה בשבילי
:mad: :mad:
:D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא רק פול ואן דייק לא התחיל מדיגיטל אימפורטד.
מה עם יוהן גילן ?
טייסטו ?
וכו' ...
לגבי תוכנות שיתוף, יש ברירה תגיד לי ?! |
אני לא מכיר אף תקליטן שהתחיל מדיגיטלי אימפורטד.
פשוט רוב התוכניות השוות, לדעתי, משודרות שם.
לגבי תוכנות שיתוף, אז תרשה לי לומר לך שאני כבר שנים לא משתמש באחת כזו לשם מוזיקה.
התוכניות מרכזות לך את כל מה שחדש וטוב.
אני בספק אם תצליח למצוא הרבה מהטראקים בהן להורדה (אפילו ישנים).
| quote: | Originally posted by Viber
למה אני צריך ללכת לחקור,לסנן ולחפור אחר טראקים טובים כל החיים בעצמי?? הם הדיג"ייז- הם צריכים לעשות את זה בשבילי
:mad: |
פשוט תאזין למספר פרקים מכל אומן, תעשה מעט השוואות ואחרי חודש אתה כבר מאופס על האומנים שמנגנים מה שהכי מתאים לך!
זה בדיוק מה שאני עושה במשך שלוש-ארבע שנים אחרונות.
למה לטרוח עם ההורדות הענקיות ואין סופיות של טראקים מפה ומשם?
ולחכות שתוכנת השיתוף תוריד, אם תמצא בכלל...
ולדאוג לשתף...
ובסוף לשמוע הכל ולסנן טונות ועוד יש כאלו באכות גרועה.
אני ממזמן עברתי רק לתוכניות.
אני מבטיח לך שאחרי שתתאפס על איזה 4 תוכניות בחודש כל הבלאגן נגמר.
ואם נגיד פספסת תוכנית אז מורידים מהפורומים שמשתפים.
מה הבעיה?
אתם יודעים מה, קחו דוגמא.
קטע טראנס חביב מאוד בשם
CASA GRANDE
שמנוגן רק עכשיו בכל התוכניות
נוגן לפני חודשיים בתוכניות
deep blue & mellomania.
אחרי שאני מכיר אותו ואחרים, אז אני מדלג על תוכנית אחרות שהטראקליסט שלהן מכיל אותם.
בסוף תמיד יוצא שאיזה 4-5 תוכניות בחודש סוגרות לך את כל מה שטוב. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
אני לא מכיר אף תקליטן שהתחיל מדיגיטלי אימפורטד.
פשוט רוב התוכניות השוות, לדעתי, משודרות שם.
לגבי תוכנות שיתוף, אז תרשה לי לומר לך שאני כבר שנים לא משתמש באחת כזו לשם מוזיקה.
התוכניות מרכזות לך את כל מה שחדש וטוב.
אני בספק אם תצליח למצוא הרבה מהטראקים בהן להורדה (אפילו ישנים).
פשוט תאזין למספר פרקים מכל אומן, תעשה מעט השוואות ואחרי חודש אתה כבר מאופס על האומנים שמנגנים מה שהכי מתאים לך!
זה בדיוק מה שאני עושה במשך שלוש-ארבע שנים אחרונות.
למה לטרוח עם ההורדות הענקיות ואין סופיות של טראקים מפה ומשם?
ולחכות שתוכנת השיתוף תוריד, אם תמצא בכלל...
ולדאוג לשתף...
ובסוף לשמוע הכל ולסנן טונות ועוד יש כאלו באכות גרועה.
אני ממזמן עברתי רק לתוכניות.
אני מבטיח לך שאחרי שתתאפס על איזה 4 תוכניות בחודש כל הבלאגן נגמר.
ואם נגיד פספסת תוכנית אז מורידים מהפורומים שמשתפים.
מה הבעיה?
אתם יודעים מה, קחו דוגמא.
קטע טראנס חביב מאוד בשם
CASA GRANDE
שמנוגן רק עכשיו בכל התוכניות
נוגן לפני חודשיים בתוכניות
deep blue & mellomania.
אחרי שאני מכיר אותו ואחרים, אז אני מדלג על תוכנית אחרות שהטראקליסט שלהן מכיל אותם.
בסוף תמיד יוצא שאיזה 4-5 תוכניות בחודש סוגרות לך את כל מה שטוב. |
עזוב אני טיפוס נוסטלגי
פתאום בא לי לשמוע טראקים מלפני איזה 200 אסוטים ונורא מעצבן לחפש טראקים ספציפיים במיליון קבצי סטים שנראים אותו הדבר.
מה גם שזה נותן תחושה זולה למוזיקה, כאילו מישהו זרק לך שקית של זבל לבית וכל פעם צריך לחפש מחט בערימת שחט.
סתם תחושה שלי
:)
הורדתי את כל החומר של מלומניה 2007, לא התלהבתי כל כך ממה ששמעתי עד עכשיו...אחרי האזנה יותר מפורטת אני אתן חוות דעת יותר מגובשת על התוכנית
ד"א: רק עכשיו ראיתי את ההודעה ששלחת לפני כמה שבועות
אם אתה צריך עדיין עזרה אז תגיד
;) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
עזוב אני טיפוס נוסטלגי
פתאום בא לי לשמוע טראקים מלפני איזה 200 אסוטים ונורא מעצבן לחפש טראקים ספציפיים במיליון קבצי סטים שנראים אותו הדבר.
מה גם שזה נותן תחושה זולה למוזיקה, כאילו מישהו זרק לך שקית של זבל לבית וכל פעם צריך לחפש מחט בערימת שחט.
סתם תחושה שלי
:)
הורדתי את כל החומר של מלומניה 2007, לא התלהבתי כל כך ממה ששמעתי עד עכשיו...אחרי האזנה יותר מפורטת אני אתן חוות דעת יותר מגובשת על התוכנית
ד"א: רק עכשיו ראיתי את ההודעה ששלחת לפני כמה שבועות
אם אתה צריך עדיין עזרה אז תגיד
;) |
לגבי טראקים ישנים, גם לי יש לפעמים געגוע מטורף לאיזה טראק ישן.
לא תמיד קל למצוא אותם, תלוי כמה הם היו מפורסמים.
אני לא מבין מה הורדת ממלומניה?
האוספים שיוצאים לשוק הם שיא המסחרה, הדאנס והטראנס הפופולאריים.
אני מדבר על מלומניה דלוקס, התוכנית השבועית שניתן לשמוע בימי שני בשעה 21:00 בתחנות
internetradio.de
www.etn.fm
היום היה פרק בינוני, אבל דוגרי היו חדשים. הם מחליפים טראקים כמו גרביים.
עזרה? בקשר למה? תזכיר לי. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
לגבי טראקים ישנים, גם לי יש לפעמים געגוע מטורף לאיזה טראק ישן.
לא תמיד קל למצוא אותם, תלוי כמה הם היו מפורסמים.
אני לא מבין מה הורדת ממלומניה?
האוספים שיוצאים לשוק הם שיא המסחרה, הדאנס והטראנס הפופולאריים.
אני מדבר על מלומניה דלוקס, התוכנית השבועית שניתן לשמוע בימי שני בשעה 21:00 בתחנות
internetradio.de
www.etn.fm
היום היה פרק בינוני, אבל דוגרי היו חדשים. הם מחליפים טראקים כמו גרביים.
עזרה? בקשר למה? תזכיר לי. |
גם אני מדבר על דלוקס חביבי...אני מדגיש כי עוד לא גיבשתי דיעה רצינית ביגלל שלא היה לי זמן לעבור ברצינות על החומר כפי שאמרתי כבר מקודם
מיותר לציין שהורדתי רק חומר שלא הופיע אצל מרקוס\ארמין- כלומר, חומר אקסלוסיבי.
התוכנית של עלי ופילה נקסט
;)
ביקשת ממני עזרה לגבי אמולציית משחקי תלת-מימד
תגיד לי אם זה רלוונטי עדיין. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
גם אני מדבר על דלוקס חביבי...אני מדגיש כי עוד לא גיבשתי דיעה רצינית ביגלל שלא היה לי זמן לעבור ברצינות על החומר כפי שאמרתי כבר מקודם
מיותר לציין שהורדתי רק חומר שלא הופיע אצל מרקוס\ארמין- כלומר, חומר אקסלוסיבי.
התוכנית של עלי ופילה נקסט
;)
ביקשת ממני עזרה לגבי אמולציית משחקי תלת-מימד
תגיד לי אם זה רלוונטי עדיין. |
שני הפרקים של עלי ופילה מינואר לא היו מוצלחים כל כך, אבל הם בדרך כלל מומלצים מאוד בסגנון.
תגיד, איך אתה מריץ משחק כמו
soul calibur (or the old "Soul Edge/Blade")
tekken גרסאות שונות של
באימולטורים למשחקי וידאו?
וקלטו קטע! ל
ABOVE & BEYOND
יש הופעה ב
"Forum de Beyrouth", Beirut, Lebanon 4/4/2008
מעניין אם יש שם סלקציה לטרוריסטים מחזבללה.
שמעתי שתיהיה מסיבה פצצות! טילים לפנים! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
שני הפרקים של עלי ופילה מינואר לא היו מוצלחים כל כך, אבל הם בדרך כלל מומלצים מאוד בסגנון.
תגיד, איך אתה מריץ משחק כמו
soul calibur (or the old "Soul Edge/Blade")
tekken גרסאות שונות של
באימולטורים למשחקי וידאו?
וקלטו קטע. ל
ABOVE & BEYOND
יש הופעה ב
"Forum de Beyrouth", Beirut, Lebabnon 4/4/2008
מעניין אם יש שם סלקציה לטרוריסטים מחזבללה.
שמעתי שתיהיה מסיבה פצצות! טילים לפנים! |
check ur pm:thepirate |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
check ur pm:thepirate |
 |
|
|
|
|