|
[08-03-2008] XFM Xnergy @ Klokgebouw Philips, Eindhoven
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |

Datum: zaterdag 8 maart 2008
Tijd: 21:00 - 06:00
Venue: Klokgebouw Philips
Stad: Eindhoven
Muziekstijlen
club, electro, harddance, hardtrance, house, trance
Tickets Te bestellen via:
TICKETBOX EUR 25,75
PAYLOGIC EUR 22,50
Line-Up:
Cosmic Gate
Daniel June
Jordy Lishious
Marcel Woods
Marco V
Menno de Jong |
|
|
| Botol&Cebok |
| wow wel een dope line up jammer zo ver |
|
|
| MennoB |
| Hier om de hoek, dus zeker aanwezig!! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
wow wel een dope line up jammer zo ver |
Het is voor mij ook niet naast de deur, ik ben ook bijna 1 1/2 uur kwijt aan reistijd, maar ben zeker weten aanwezig :eyespop:
| quote: | Originally posted by MennoB
Hier om de hoek, dus zeker aanwezig!! |
Dat is wel lekker :)
Is het een leuke tent, dat Klokgebouw?
Ben er nog nooit geweest. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Is het een leuke tent, dat Klokgebouw?
Ben er nog nooit geweest. |
Ik zou het eerlijk gezegt zelf niet weten. Ik heb van 'hore zegge' dat het een prachtige locatie is. Maar of dat het geluid ook goed is? Ach deze line-up voor die prijs, kan het al niet meer mis gaan! |
|
|
| jp |
| Kom ook een kijkje nemen :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by jp
Kom ook een kijkje nemen :D |
een kijkje door de fotocamera zeker? :p
foto die je van mij, Fahad (Massive84) en goede vriend van had gemaakt, was toch een aardige foto geworden.
Zie je over 2 weken dan in Eindhoven!! |
|
|
| jp |
Vast en zeker dat er in Lampengat inspiratie op te doen is :)
Het is trouwens weer eens tijd dat er op regelmatige basis grote trancefeesten worden gegeven! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
XFM Xnergy was een topfeest :crazy:
Jordy Lishious draaide een heerlijke set, een set die mij verraste eigenlijk.
Cosmic Gate :eyespop:
De heren lieten weer zien en horen waarom ze tot de top behoren, wat een set zeg :toocool:
Marco V draaide 2 uur en wat zette hij een ongelooflijke set neer, in mijn ogen nog zelfs beter dan zn set @ Trance Energy, paar mensen delen mijn mening ook.
Marcel woods kon me niet bekoren, draaide teveel van hetzelfde.
En dan Menno de Jong, man o man wat een set draaide hij. Voor mij DE Held van de avond :eyespop:
Om van te smullen zo lekker. Hij draaide ontzettend stevig, knalde vanaf het begin tot het eind. En toen nog op veler verzoek ff nog 1 track draaien en halverwege de track besloot de organisatie om de stekker eruit te halen. Iedereen in het publiek was best wel sjaggie erom, zelfs Menno keek vol onbegrip naar de organisatie. Een klein smetje zeg maar.
Maar dit feest was echt meer dan de moeite waard :crazy:
Naast het geweldige feest waren er nog wel meer pluspunten:
- Geluidsinstallatie :crazy:
- Lokatie :toocool:
- Beveiliging: zeer vriendelijke gasten
- Prijzen: redelijk normale prijzen
- Medewerkers achter de bar
Minpunten:
- Veel staande recepties, terwijl de muziek echt geweldig was. Leek wel of merendeel van het publiek gewoon kwam om meer met andere dingen bezig te zijn, dan met feesten, dansen enzo
- Waren hier en daar raar volk, niet echt het party volk wat ik op andere feesten meegemaakt hebt
- Paar keer ook kleine opstootjes
Ook nog wat nieuwe gezichten leren kennen, zoals UltraVibe. Zie hem vaak posten op vooral PartyFlock en af en toe hier.
Leuk je ontmoet te hebben ;)
Veel geweldige foto's gemaakt en ook veel video's.
Allemaal verwerkt in een video :)
http://ouwedwaas.blip.tv
Aankomende zaterdag worden alle sets uitgezonden op www.xmf.nl, ga zeker luisteren. weer heerlijk nagenieten :crazy:
En dan hopen dat ze ergens beschikbaar zullen zijn :p |
|
|
| Ultravibe! |
Eensgelijks Ouwe!:)
Was een gezellig feestje! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
8 maart 2008 vondt er weer een editie plaats van XFM Xnergy in het Klokgebouw in Eindhoven!
Ook deze keer was het Klokgebouw gevuld met luisteraars die helemaal uit hun dak gingen!
Deze keer was de show nog spectaculairder dan ooit met o.a. een waterscherm, heel veel licht, lasers en special effects!!
Doormiddel van stemmen konden de luisteraars van XFM kiezen voor hun favoriete dj.
Met een line-up die bestond uit Daniel June, Jordy Lishious, Cosmic Gate, Marco V, Marcel Woods en Menno de Jong kon het niet anders dan dat het dak eraf ging.
De komende 2 weken zendt XFM alle live sets uit van de DJs die die avond gedraaid hebben.
Tune in op www.xfm.nl
Zaterdag 15 maart 2008:
21.00-21.30 Daniel June
21.30-23.00 Jordy Lishious
23.00-00.30 Cosmic Gate Is nu gestart :crazy:
00.30-02.30 Marco V
Het 2e gedeelte hoor je volgende week !
Zaterdag 22 maart 2008:
21.00-23.00 Marco V
23.00-00.30 Marcel Woods
00.30-02.00 Menno de Jong |
|
|
|
|