|
[22-03-2008] Black Hole Recordings · Labelnight @ De Waerdse Tempel, Heerhugowaard
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Datum: zaterdag 22 maart 2008
Tijd: 23:00 - 05:00
Venue: De Waerdse Tempel
Plaats: Heerhugowaard
Muziekstijlen
progressive, trance
Prijzen
Voorverkoop: € 12 ,-
Deurverkoop: € 18 ,-
Kaartverkoop via TICKETMASTER, bestel online, bel 0900-3001250 (45 ct.p.m) of ga naar één van de 150 grotere postkantoren, 33 GWK stationkantoren, grotere Free Recordshops, 10 grotere VVV-kantoren of de bekende voorverkoopadressen.
Line-up:
Cor Fijneman
Cosmic Gate
Mark Norman
Phynn
Progression
Ton TB
Live: Mojado
Hosted By MC: Gunner |
|
|
| biggest@2 |
| Staat in de agenda :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by biggest@2
Staat in de agenda :D |
Goh dat ik jou ook hier tegenkom :toocool:
Gezellie dat jullie ook hierheen gaan :toocool:
Ik bel je vd week wel ff op ;) |
|
|
| biggest@2 |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Goh dat ik jou ook hier tegenkom :toocool:
Gezellie dat jullie ook hierheen gaan :toocool:
Ik bel je vd week wel ff op ;) |
Wij zijn overal!!! :haha: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by biggest@2
Wij zijn overal!!! :haha: |
Ik heb het in de gaten :p |
|
|
| Botol&Cebok |
| wat een rare plaats word het gehouden ken het niet eens |
|
|
|
|