|
הסטודיו של אבוב אנד ביונד
|
View this Thread in Original format
| uzi |

אההההה... אמא, תקני לי!

תן לי רק אחד מאלו ואני מבסוט!

לא יודע למה, אבל הכפתורים האלה עושים לי טוב!

יש משהו במקסר שמן שעושה רושם... על אחד דביל כמוני.

פינת המיקס.

למי שלא מספיקות לו הקונסולות הקודמות.

מה? רק מסך אחד? תתביישו! :D
מקלדת קטנה, עלק חסכו במקום!

Logic Audio and UAD-1 Plugins
מה ציפיתם, לפרוטי לופס?

כמה שאני אוהב קלידים!

אני הייתי מוכן לגור פה! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by uzi
Logic Audio and UAD-1 Plugins
מה ציפיתם, לפרוטי לופס?
|
בוא לא נתלכלך :) חוץ מזה במק רק לוג'יק... אולפן יפה ממש... מעניין אם אני לוקח כבל באולפן שלהם כמה זמן יקח לי למצוא למה הוא מחובר... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בוא לא נתלכלך :) חוץ מזה במק רק לוג'יק... אולפן יפה ממש... מעניין אם אני לוקח כבל באולפן שלהם כמה זמן יקח לי למצוא למה הוא מחובר... |
אני דווקא מאוד מעריך את פרוטי. היא מצויינת אבל בטח שלא לאולפן כזה רציני! יש הרבה מפיקים מעולים שפרוטי מקצועית מספיק בשבילם.
בקשר לכבל, אז תרשה לי לשפץ:
"אם אני מנתק כבל באולפן שלהם, כמה זמן יקח להם למצוא את התקלה?" |
|
|
|
|