|
Line up Extrema 2002!!
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
Ok dan, thanx to TAIS die het paste in #taforum, hier dan de line-up van het Extrema festival 2002 dat gehouden wordt in Aquabest (bij Eindhoven) op 20 juli van 10:00-23:00
Mainstage:
Jack de Marseille
Secret Cinema (live)
Michel de Hey
RR Workshop feat. Dj Remy & Roland Klinkenberg (live)
Funk D’Void
Marcello
Don Londi
Barth Hendrik
Techno:
Ben Sims
Ken Ishii
Lady Aida
Pascal F.E.O.S.
Space DJ’z
Oliver Ho
Mark Williams
Gideon
Future Funk:
Dave Angel
Blake Baxter
Gene Farris
Alison Marks
Benny Rodriques
Phats and Small
David Alvarado
Rho
Progressive:
Anthony Pappa
Parks & Wilson
James Holden
Andy Jarrod
Per
Q-Lock
Fred Numf
Jerry
Trance:
Ferry Corsten
Spider Willem
Misja Helsloot
Kid Vicious
Guy Ornadel
Precision
Mark van Bekkum
Supernatural:
Porn Brothers
Svendex
MFP Collective
Penotti’s
Superdeluxxx
Mezzo:
Mar Y Sol & Marcello
Smos & Baby B
Dexter G
Phenc
Joris
Esther E.S.I.T.
Kaarten zijn 40 euro (exc fee) en nu al verkrijgbaar bij ticketservice en vanaf 13 mei bij andere voorverkoop adressen. Deze staan op de Extrema site |
|
|
| -TAIS- |
Ik ben zeer zeker van de partij. Vorig jaar was het echt een topfeest, alles perfect georganiseerd (en top djs toen (nu weer :)): Tiesto, Lucien Foort, Dave Clarke, Steve Rachmad, Sander Kleinenberg, DJ Sneak, Danny Howells, James Holden etc). Heb er al onwijs veel zin in!
Ook leuk dat Precision weer voor een groot festival geboekt staat (vorig jaar Mysteryland, nu dit).
En btw, zorg dat je je kaartje bij een trendshop koopt en niet bij ticketbox, want de eerste 5000 kaartjeskopers bij trendshops krijgen er een gratis cd bij :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ziet er weer vetjes uit allemaal. Ik ben er hoop ik ook dit jaar! |
|
|
| NILA.NL |
Errrrug vettuh line-up!!!!!
Verwacht er dit jaar een keertje bij te zijn, heb er namelijk zo veel goeds over gehoord! |
|
|
| TranceFool |
| Ziet er vet uit. Wel veel onbekende namen voor mij. Staan ok stijlen tussen waarvan ik eigenlijk niet eens weet wat het is:rolleyes: .....misschien domme vraag, maar wanneer wordt het gehouden??:) |
|
|
| Ding Chavez |
| ow ja vergeten :) 20 juli, ff editen |
|
|
| T.H.C. |
'k dan,ik heb kaartje al.
Ziet er veelbelovend uit. |
|
|
| Ding Chavez |
ow rofl, maybe was de thread zo ver naar beneden gezakt??? Of ik heb gewoon nie zo goed uit me doppen gekeken :D
MODs closen maar, die ander is completer :) |
|
|
| joesterizor |
| zooow anthony pappa en james holden...... :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
'k dan,ik heb kaartje al.
Ziet er veelbelovend uit. |
IK HEB M NU OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu alleen nog mooi weer en weer een dag om niet te vergeten! |
|
|
| T.H.C. |
beter, ik zal je voortaan wel weer ffies bellen als ik kaarten ergens voor ga halen.
Hoe ga jij eigenlijk, is misschien wel met trein te doen, ofnie?
sja en idd niet vergeten, ....mooi weer, ik heb al een nieuwe paarse zonnebril gekocht:cool: |
|
|
|
|