|
Rank 1-Symsonic
|
View this Thread in Original format
| dbl |
Någon som vet om man kan få tag på den någonstans i sverige?
gärna gbg om det finns
vet ni förresten något ställe som man kan få tag på trance videos överhuvud taget? på DVD alltså |
|
|
| Beamish |
| har bara lyckats hitta den på DC så jag har den i MP3 bara. Men jag tror nog att jag ska köpa denna när jag väl hittar den. Helt Ok album förresten |
|
|
| reveal |
| tycker inte att detta album är speciellt bra faktiskt... inget nytt, bara de gamla hederliga låtarn, plus lite nya mixar... ingen ny "Airwave" så att säga |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
tycker inte att detta album är speciellt bra faktiskt... inget nytt, bara de gamla hederliga låtarn, plus lite nya mixar... ingen ny "Airwave" så att säga |
Det är ju sant...Lite tråkigt album med massa korta vers.....
Enda låt jag gilla av dom nya vart 07_down_from_the_deep-cd-2002 |
|
|
| dbl |
| största anledningen till att jag vill ha den e väll TE videon |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är ju sant...Lite tråkigt album med massa korta vers.....
Enda låt jag gilla av dom nya vart 07_down_from_the_deep-cd-2002 |
Jaa.. galet korta versioner.. verkligen...
Gillade mest 10_passage_to_the_unknown-cd-2002-nbd av de nya låtarna... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jaa.. galet korta versioner.. verkligen...
Gillade mest 10_passage_to_the_unknown-cd-2002-nbd av de nya låtarna... |
Tjaba kungen.....vart har du varit har inte sett dig på ett tag?
Den är ju inte helt tokig den heller..... |
|
|
|
|