|
תזהו את זה - Id This Please
|
View this Thread in Original format
| uzi |
please ID this track, it's from "surise festival 2006" (poland) video clip.
download sample here:
http://uploaded.to/?id=bl75he
sorry for the poor quality, it's the best i could do.
נסו לזהות את הטראק הזה, הוא מוידאו של פסטיבל סנרייז 2006 בפולין.
לינק להורדת סמפל:
http://uploaded.to/?id=bl75he
סיגנון מלודי\מרומם, מסוג הטראקים הקליטים האלה שבטוח הוא מפורסם. |
|
|
| Viber |
תפרסם את זה בחלק הזיהוי טראקים של הפורום
פה כולם שומעים ג'אסטין טימברלייק (או שהאדמה בלעה אותם אני לא בטוח)
:rolleyes: :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
וואי איזה צווחות טובות
(מלודיה)
מקווה שיש גם בלי הקלידים ברקע
שתמצא תעדכן אותנו בבקשה
:) |
|
|
| Viber |
סעמק אני מכיר את זה!!!!
נו זה זה
מהזה שהיה אז נו!!!!!...
עוזי מתישהו אני יתקל בטראק הזה בפלייליסט המפואר שלי ואז אני איידע אותך. |
|
|
| Viber |
ניצחתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Orjan - Prison Break
אני חושב שמישהו חייב לי מילקשייק
;)
Edit: חחח איזה חרא, כבר כתבו לך את הזיהוי בט'רד השני
ואני מחפש כמו אדיוט...:stongue: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Viber
Orjan - Prison Break |
WTF?
מזה השם הזה חחח...
הפסקת בית סוהר
אולי יציאה מיזרא-הלל היה יותר נכון חחח
:haha:
עוד 3 !!!
:p |
|
|
| uzi |

אכן זיהו את זה גם בטראד השני.
ידעתי שזה מוכר לי...
למי שלא יודע
Orjan = Ørjan Nilsen = DJ Governor
Ørjan Nilsen is a Norwegian producer, who's born on the 14th of June 1982 in a place called Kirkenes.
הוא עבד עם
Danjo & Styles
והפיק איתם את הקטעים
Red Woods, blue woods
גם הסדרה "פריזון ברייק" הייתה נחמדה :D |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
WTF?
מזה השם הזה חחח...
הפסקת בית סוהר
אולי יציאה מיזרא-הלל היה יותר נכון חחח
:haha:
עוד 3 !!!
:p |
מה הפסקה....
בריחה מהכלא בתרגום חופשי :D ;) |
|
|
|
|