return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תזהו את זה - Id This Please
View this Thread in Original format
uzi
please ID this track, it's from "surise festival 2006" (poland) video clip.
download sample here:
http://uploaded.to/?id=bl75he
sorry for the poor quality, it's the best i could do.

נסו לזהות את הטראק הזה, הוא מוידאו של פסטיבל סנרייז 2006 בפולין.
לינק להורדת סמפל:
http://uploaded.to/?id=bl75he
סיגנון מלודי\מרומם, מסוג הטראקים הקליטים האלה שבטוח הוא מפורסם.
Viber
תפרסם את זה בחלק הזיהוי טראקים של הפורום

פה כולם שומעים ג'אסטין טימברלייק (או שהאדמה בלעה אותם אני לא בטוח)
:rolleyes: :D
THE_BLUE_DRAGON
וואי איזה צווחות טובות
(מלודיה)
מקווה שיש גם בלי הקלידים ברקע

שתמצא תעדכן אותנו בבקשה
:)
Viber
סעמק אני מכיר את זה!!!!

נו זה זה
מהזה שהיה אז נו!!!!!...


עוזי מתישהו אני יתקל בטראק הזה בפלייליסט המפואר שלי ואז אני איידע אותך.
Viber
ניצחתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Orjan - Prison Break



אני חושב שמישהו חייב לי מילקשייק
;)















Edit: חחח איזה חרא, כבר כתבו לך את הזיהוי בט'רד השני

ואני מחפש כמו אדיוט...:stongue:
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Viber
Orjan - Prison Break


WTF?
מזה השם הזה חחח...
הפסקת בית סוהר
אולי יציאה מיזרא-הלל היה יותר נכון חחח
:haha:

עוד 3 !!!
:p
uzi

אכן זיהו את זה גם בטראד השני.
ידעתי שזה מוכר לי...
למי שלא יודע
Orjan = Ørjan Nilsen = DJ Governor
Ørjan Nilsen is a Norwegian producer, who's born on the 14th of June 1982 in a place called Kirkenes.
הוא עבד עם
Danjo & Styles
והפיק איתם את הקטעים
Red Woods, blue woods

גם הסדרה "פריזון ברייק" הייתה נחמדה :D
sabi10
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
WTF?
מזה השם הזה חחח...
הפסקת בית סוהר
אולי יציאה מיזרא-הלל היה יותר נכון חחח
:haha:

עוד 3 !!!
:p


מה הפסקה....

בריחה מהכלא בתרגום חופשי :D ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement