return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
sensation white night uitverkocht
View this Thread in Original format
Jan
dacht ik gister (maandag): laat ik eens kaartjes gaan halen voor sensation. Kijk ik naar buiten: hmm, best kutweer, weetjewat, ik doe het morgen wel, want dan zijn ze er natuurlijk nog wel, aangezien ze er vorig jaar vier weken over deden om ze te verkopen.
Dus vandaag (2e dag van de verkoop) ik naar gorinchem naar de freerecord om kaarjes te kopen, maar wat hoor ik: UITVERKOCHT!! dus ik naar een ticketbox adres: OOK UITVERKOCHT!!!
Dit is echt zwaar beroerd!

Weten jullie misschien nog een plaats waar ik ze kan kopen??

(dit geld voor de white night)
TranceFool
quote:
Originally posted by Jan
dacht ik gister (maandag): laat ik eens kaartjes gaan halen voor sensation. Kijk ik naar buiten: hmm, best kutweer, weetjewat, ik doe het morgen wel, want dan zijn ze er natuurlijk nog wel, aangezien ze er vorig jaar vier weken over deden om ze te verkopen.
Dus vandaag (2e dag van de verkoop) ik naar gorinchem naar de freerecord om kaarjes te kopen, maar wat hoor ik: UITVERKOCHT!! dus ik naar een ticketbox adres: OOK UITVERKOCHT!!!
Dit is echt zwaar beroerd!

Weten jullie misschien nog een plaats waar ik ze kan kopen??

(dit geld voor de white night)

neej volgens mij zijn ze nog gewoon verkrijgbaar, maar door de massale drukte kon de ticketbox het niet aan, zo zit het volgens mij. Check gewoon de ID&T site ff daar staat hoe het zit :)
Optimus
bel gewoon alle FRS in je buurt af...
Cosmic Guy
Nu al uitverkocht??? De voorverkoop is pas 2 dagen oud! Belachelijk gewoon. Geluk dat ik niet naar White wilde, maar afgezien daarvan: rot voor je. Ik weet het ook niet. Je kan misschien dit nummer proberen te bellen: 0900-9393, bestijllijn van ID-T. Succes
TranceFool
Mensen geen paniek, kijk eerst es verder dan je neus lang is....


Vandaag (6 mei) is de voorverkoop van Sensation begonnen. De animo bleek zo groot te zijn dat veel mensen al te horen hebben gekregen dat het uitverkocht was. Ticketbox was echter niet berekend op een dergelijke stormloop op tickets en moest tijdelijk "nee verkopen". Vanaf morgen zijn Sensation tickets echter weer verkrijgbaar bij alle filialen van Ticketbox.

Let wel op, indien de verkoop zo doorgaat als vandaag kan Sensation over een paar dagen al definitief uitverkocht zijn.

Bron: www.id-t.com
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by TranceFool
Mensen geen paniek, kijk eerst es verder dan je neus lang is....


Weet je hoe groot me neus is?

Te groot! ;) (in de volksmond heet dat een GOK!)

Ow btw, er zijn leukere feesten dan Sensation white.
rellivisit
Dan sta ik lekker in de pacha :toothless
Optimus
PvD in de bijv.
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Mensen geen paniek, kijk eerst es verder dan je neus lang is....


ja, doe dat inderdaad, dat bericht gaat over 6 mei, het is vandaag 7 mei, dus zou de voorverkoop alweer begonnen moeten zijn, zou dus gewoon kunnen dat het uitverkocht is

niet dat het mij veel boeit, snap niet dat er zo'n hype is ontstaan in Nederland over het feest Sensation, "the world's leading dance event" terwijl dat het naar mijn mening toch ZEKER niet is, kvind het eigenlijk een zwaar matig feestje.....
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus
PvD in de bijv.


SSSH!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Blik
lol miss p

de helft hier komt toch niet binnen in de 0 :)

ik las trouwens net dat id-t 4500 kaarten voor aandeelhouders van de arena moeten vrijhouden, ze wachten tot vrijdag, daarna gaan die kaarten ook in de verkoop, voor de rest zijn er ook nog enkele kaarten verkrijgbaar bij de free record shops en andere voorverkoopadressen.
Donna
quote:
Originally posted by Miss Proximus


SSSH!!!!!!!!!!!!!!!! ;)


hehe mjaaaa,die wille we geheim houden!! *hehe*:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement