hardstyle shirts
|
View this Thread in Original format
ScuL |
weet iemand waar ik zo'n t-shirt kan krijgen?
heb ze al op diverse feesten gespot, ook een aantal verschillende met teksten als:
'My style is Hardstyle'
'Hardstyle till I drop'
of alleen op de achterkant 'Hardstyle' in dikke letters
vraag me af waar deze shirtjes vandaan komen.. wil er graag ook wel eentje hebben.. en dan 't liefst zwart (leuk voor op Sensation :p ) |
|
|
magrec |
Gabber perikelen?????? |
|
|
ScuL |
quote: | Originally posted by magrec
Gabber perikelen?????? |
uh nee. gabber is toch geen hardstyle.. ;) of bedoel je wat anders? |
|
|
Optimus |
heb je niet vel aan aangezien alleen Dana hardstyle draait daar... |
|
|
ScuL |
weet ik..
maakt niet uit gaat toch om het idee :) |
|
|
mido |
Heej dit komt me bekend voor! :)
*boekje van Thunderdome 1 opensla*
*kast open trek en alle Ruffneck shirtjes tevoorschijn tover*
Ik denk dat de muziek merchendising echt uit de hardcore tijd stamt.
Maar ik denk dat het mogelijk ook wel in de HardStyle terug gaat komen.
Maar wat dacht je ervan om er zelf 1 te laten drukken? Dan heb je iets wat een ander niet heb! :)
Of je wacht nog even en dan laat ik longsleeves drukken voor HouseNation! :) Voor links op de borst het HouseNation logo.
En op de rug een vettuh Hardstyle kreet! :) |
|
|
ScuL |
quote: | Originally posted by mido
Heej dit komt me bekend voor! :)
*boekje van Thunderdome 1 opensla*
*kast open trek en alle Ruffneck shirtjes tevoorschijn tover*
Ik denk dat de muziek merchendising echt uit de hardcore tijd stamt.
Maar ik denk dat het mogelijk ook wel in de HardStyle terug gaat komen.
Maar wat dacht je ervan om er zelf 1 te laten drukken? Dan heb je iets wat een ander niet heb! :)
Of je wacht nog even en dan laat ik longsleeves drukken voor HouseNation! :) Voor links op de borst het HouseNation logo.
En op de rug een vettuh Hardstyle kreet! :) |
O.. nou snap ik pas wat magrec bedoelt.. :eyes:
zo typisch gabber vind ik dat niet hoor.
ik bedoel; ik heb op Trance feesten wel vaker mensen zien rondlopen in shirts met daarop Marco V dit of dat, of Innercity shirts om maar wat te noemen.
nee maar het viel me gewoon op, ik zag ze het eerste op Qlimax, maar nu op Qontact zag ik er weer een paar mee rondlopen (ook al is het niet eens een hardstyle feest), en ze zagen er vet uit dus vroeg me gewoon af of iemand wist waar ik ze kon kopen :)
Zelf maken kan altijd natuurlijk.. maar dan behaal je vaak niet de qualiteit die je krijgt als je 'n offici�el iets hebt.. kan wel eens kijken of 't wat wordt :stongue: |
|
|
arno |
ik zag eerst twee gasten met grijze t-shirtjes, daar stond het neophyte logo op en dan de tekst trance,
ook wel leuk toch. |
|
|
Henkie_henk |
Vriend van mij had op qlimax ook zon shirtje aanmet hardstyle op zn rug.. k zal es vragen hoe hij daaraan kwam.. k d8 gewoon zelf laten drukken hoor.. |
|
|
mido |
quote: | Originally posted by ScuL
O.. nou snap ik pas wat magrec bedoelt.. :eyes:
zo typisch gabber vind ik dat niet hoor.
ik bedoel; ik heb op Trance feesten wel vaker mensen zien rondlopen in shirts met daarop Marco V dit of dat, of Innercity shirts om maar wat te noemen.
nee maar het viel me gewoon op, ik zag ze het eerste op Qlimax, maar nu op Qontact zag ik er weer een paar mee rondlopen (ook al is het niet eens een hardstyle feest), en ze zagen er vet uit dus vroeg me gewoon af of iemand wist waar ik ze kon kopen :)
Zelf maken kan altijd natuurlijk.. maar dan behaal je vaak niet de qualiteit die je krijgt als je 'n offici�el iets hebt.. kan wel eens kijken of 't wat wordt :stongue: |
Hoezo behaal je dan die kwaliteit niet?
Je moet ook niet naar een 1 of andere boerenlul op de hoek gaan.
Je moet gewoon naar een tent gaan waar je zelf de shirtjes kan bepalen en wat er opkomt. Dus wil je het goed doen dan pak je gewoon een labelloos Fruit of the Loom shirtje en laat je er met goede inkt wat opdrukken. Ja je bent wat meer kwijt. Maar dan heb je voor een piekie of 40 per 1 shirt wel wat aparts van kwaliteit. En als je er 1000 gaat bestellen dan betaal je nog maar een 10tje per shirt ofzo. *ik praat hier dan in guldens* :P |
|
|
rellivisit |
Inderdaad, kost geen kont. |
|
|
|
|