return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
יומולדת !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
מזל טוף
:)
MoSH_MaN
quote:
--- Peter Luts vs G-Bric - pacific wish (pulsedriver remix)


הופה הופה :D
אבל זה לא הארד

דותן אתה עושה מסיבה?
TranceGiant
Mazal Tov!
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


הופה הופה :D
אבל זה לא הארד

דותן אתה עושה מסיבה?


לא סתם כאב ראש
הכי כיף ללכת למסיבה ולהינות וזהו
DjChook
אחייייי מזל טובבבב
Dj Moriano
מזל טוב אחי....
DjChook
דותן מה התוכניות שלך ליום שישי ?
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
דותן מה התוכניות שלך ליום שישי ?


ואלה עוד מקודם מכדי לדעת
מסיבה בטוח - יש כמה אפשרויות
1. אני יסע לאומן 17 - אבל אין הרבה סיכויים כי זה רחוק מדי
2. ילך למסיבה בטי אל וי בגרין רום שאחת מהשכבה שלי עושה כי גם לה יש יומולדת - גם לא בטוח כי רוב הילדים יהיו מהשכבה שלי והם סתם מסריחים
3. אני ילך לסטוידיו 49
nimrod levi
מזל טוב
כיף לך עכשיו אתה יכול להכנס לכל המסיבות הטובות...
18+
אתה לא מתרגש?
yahel222
quote:
Originally posted by nimrod levi
מזל טוב
כיף לך עכשיו אתה יכול להכנס לכל המסיבות הטובות...
18+
אתה לא מתרגש?


כבר כתבתי באיזה ט'רד פה
שאני מתלהב ללכת לאומן 17 כי זה כניסה 18 + בגלל זה
ורסמי זה שיאאא מסיבות הרבה יותר טובות משל ילדים

DjChook
ואלה דותן
אני כנראה יגיע לסטודיאו

אולי נארגן איזה
GET 2GETHER

או שתהיה שיכור מדי
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה דותן
אני כנראה יגיע לסטודיאו

אולי נארגן איזה
GET 2GETHER

או שתהיה שיכור מדי

ואלה אם אני ילך לשם אני יגיד לך ואז נארגן מפגש !!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement