return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Tips til nybegynner?
View this Thread in Original format
coreano
Jeg har lyst å begynne med DJing, men har absolutt ingen peiling, og trenger derfor noen tips. Hvilket utstyr burde jeg f.eks. kjøpe og hvor? ER som sagt en nybegynner, så alle tips mottas med takk!

-coreano
Lokhèn
Ikke start med vinyl ihvertfall, CDer er det beste hvis du ikke har rævva full av tid og penger..

Kult med en til fra Lillehammer innpå her!
dj_alfi
beste alternativet er vel



+ traktor eller noe lignende..


selv om jeg syns det er tulledjing, og sverger til vinyl.. blitt mye cd i det siste da, ikke raad til vinyl for tiden :(
Sjodalf
quote:
Originally posted by Lokhèn
Ikke start med vinyl ihvertfall, CDer er det beste hvis du ikke har rævva full av tid og penger..


Haha!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement