return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איזה ציוד צריך דיי ג'יי מתחיל ?
View this Thread in Original format
black_mammmba
עידכון פרטים.
לפני מספר חודשים שאלתי את אותה שאלה.
לאחר מכן, רכשתי מספר פריטים.
2CDR
מיקסר 3 ערוצים של ברינגר
אוזניות DJ פשוטות יחסית.
2 מוניטורים של 8 אינצ'

והתחלתי להתאמן.

עכשיו לשאלתי,
ראשית, יש טיפים לאימון ?
שנית האם אני צריך עוד אמצעים?
אני מעדיף לעבוד עם ה CDR יותר נוח לי להתחלה...
האם אני צריך "מקלדת שליטה" או מכונת תופים או מכונת אפקטים משהו כזה בשביל לעשות מעברים חלקים יותר ו"מגניבים" כמו שארמין או PVD עושה ?...

תודה מראש.
uzi
נשמע דווקא שקנית מערכת חמודה לאללה, בייתית אך רצינית.
יש כאלו שמסתפקים ברמקולים של המערכת סטריו בחדר.

אם תרצה להתאמן על תקלוט וינילים יש לך אפילו כניסה נוספת במיקסר וזה נחמד.

לטיפים לאימון יש מספיק אתרים. יש גם אתרי וידאו כמו
YOUTUBE
שבהם יש סרטים בייתיים פשוטים שמלמדים אותך את כל הבסיס.

אם אתה רוצה ללמוד לעשות סאונד יפה לסט שלך באמצאות המיקסר או לעווט סאונד תוך כדי המוזיקה אז אתה צריך באמת לפנות לאדם שיראה ויסביר לך או להתעזר באינטרנט בכמה אתרים יותר רציניים.

יש ספרים, אבל לא הייתי ממליץ כל כך, אולי אחרים יודעים יותר טוב...
פשוט אנשים בטראנס-אנרג'י כרגע.

אם תלמד לתקלט עם תוכנה זה יהיה יותר משמעותי לנגינה תוך כדי הסט.
שם אפשר לעשות מעברים יפים כמו של מגה-מיקס וסימפולים שמנגנים תוך כדי.

התחלת יפה, תתאמן קצת לבד ותמשיך לברר עד שתיהיה סגור על מה אתה רוצה מהתקלוט שלך.
sabi10
כדי לעשות מעברים חלקים הסוד הוא רק להתאמן!!!

פשוט, שב או תעמוד ותתאמן, תכיר את הקטעים טוב ורק ככה אתה תצליח לעשות מעברים יפים.

זה כל הסיפור...והרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement