return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Sensation theme 2002????
View this Thread in Original format
mantisnl
weet iemand wat de theme is van sensation 2002 (dit jaar duz:toothless ) ????

grtz,

DJ Mantis
-=Freezel=-
het zal wel weer Johan Gielen worden. Erg orgineel wel om hem een theme te laten maken! :(
mantisnl
nouw.. voor sensation ist nog altijd rank 1 geweest:

cygnus x - superstrings (rank 1 remix)
rank 1 - such is life..

duz.. johan gielen??

any1 knowz?
Blik
nou ja, het is in ieder geval altijd iemand die er staat. Erick-E en Marcello vallen wel af, Jean denk ik ook wel, blijft Gielen en Armin over.

ik gok op Armin :)
mantisnl
me hopez:D
rellivisit
Misschien een armin remix van Dj Don & Svensson - My Beat Shoot Back :toothless :toothless :toothless
MennoB
quote:
Originally posted by Blik
nou ja, het is in ieder geval altijd iemand die er staat. Erick-E en Marcello vallen wel af, Jean denk ik ook wel, blijft Gielen en Armin over.

ik gok op Armin :)


Nee, ik denk het niet want dat was in 2000 ook niet het geval. Maarja ik weet het ook niet, dus......
T.Snake
Bij White DJ Jean denk ik

Bij Black denk ik Marco V maar ik hoop Mauro Picotto:D
Blik
quote:
Originally posted by MennoB


Nee, ik denk het niet want dat was in 2000 ook niet het geval. Maarja ik weet het ook niet, dus......


in 2000 was er toch niet echt een theme, maar iedereen ging zo uit z'n dak op het nummer dat het achteraf als thema gekozen werd, of heb ik dit helemaal fout?? :)
DarkHelmet
Denk dat het bij 2000 wel enigszins geregisseerd was, met die zilverfolie stukjes etc. en dat het als een clip is opgenomen. Of had dat weer met de nooit verschenen DVD te maken? (thank you very much Karel Pik! :( )

magrec
superstring rank 1 remix was definatly wel de theme song van sensation 2000 :-)
M5
quote:
Originally posted by T.Snake
Bij White DJ Jean denk ik

Bij Black denk ik Marco V maar ik hoop Mauro Picotto:D


zou errug cewl zijn ja :)

offuh : Stigmata 8 van Chris liebing :) die A2 :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement