|
Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound
|
View this Thread in Original format
| MindP |

Party: Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound
Location: Spaarnwoude
Date: 12 July 2008
City: Spaarnwoude NL
Lineup:
Subscribe at http://www.dancevalley.com/ and receive the lineup info as first via email!
Area's:
Dance Valley Mainstage
Flashover Recordings
HQ
Renaissance
Electronation
Drumcode
Madhouse
Toolroom Knights
Stereo 70
Gregor Salto presents Bateria
Wicked Jazzsounds
What Is Happening Here
Gary's Global Castle
Chill on the Hill
Multigroove
Presale information
Price 62,50 euro
E-Tickets: www.udc.nl / www.dancevalley.com
Tickets available at Ticketbox and all the usual presale adresses: www.ticketbox.nl
and the rest of the world: www.ticketbank.co.uk / Phone 44 1702345050 / [email protected] |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wie weet, als de lineup meevalt. Een paar stages zien er alvast veelbelovend uit (Renaissance!) :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| wel kort op Tomorrowland natuurlijk, maar mss toch ook eens over nadenken om er eens heen te gaan. Toch als de line-up meevalt |
|
|
| BZRK |
Ferry Corsten presents Flashover Recordings
Ferry Corsten
Judge Jules
Deadmau5
Cosmic Gate
Breakfast
Bart Claessen
Preach
Rafael Frost
:crazy: :crazy: |
|
|
| Config |
| mo wtf :p kga moeten gaan :D |
|
|
| Antony |
| das e zot lijstje al inderdaad :eyespop: kunde ni voor die tent alleen betale? :D |
|
|
| Push2005 |
Het is nog veraf enzo... En moet wel rekening houden met eventuele vakantiejob/reis blabla
Maar kheb eig wel veel zin om dit event ns te doen. Dus moest er interesse zijn voor een bus wil ik dat eventueel wel weer fixen moest het nodig zijn. Tis toch maar enen dag :)
Kben wel eens benieuwd naar de voltallige lineup. |
|
|
| Config |
| zeker geinteresseerd :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een bus zou het wel aangenaam maken ja. In 2004 zijn we met de auto geweest, en vooral de terugrit was wel redelijk zwaar. Aan het vroeg opstaan valt natuurlijk niet te ontkomen, maar in een bus kan je nog altijd twee uurtjes soezen. Of al beginnen drinken natuurlijk :D |
|
|
| BZRK |
| Ik ga ook zeker weer mee met een paar man, als die bus er komt :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
In 2004 zijn we met de auto geweest, en vooral de terugrit was wel redelijk zwaar. |
Gast wie reed er, en wie zat er neffe mij na 5 minuten te knorren? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gij reed, den Dries knorde? Of wast de Gert? Ik weet het al ni meer :) |
|
|
|
|