|
Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Massive84
hoe snel is dat meteen uitverkocht? Wil wat vrienden overtuigen om mee te gaan :). Wil er zeeeeeeeeker bij zijn! |
ik ook. en dat overtuigen duurt soms lang, dus hopelijk zijn die kaarten niet 1-2-3 de deur uit :p |
|
|
| TranceFool |
| God, laatste jaren heeft DV problemen uit te verkopen.....ene Tijs gaat een paar baggerplaten aan elkaar draaien en het zou meteen uitverkocht zijn? Lijkt me een beetje overdreven. En anders is het echt belachelijk. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by TranceFool
God, laatste jaren heeft DV problemen uit te verkopen.....ene Tijs gaat een paar baggerplaten aan elkaar draaien en het zou meteen uitverkocht zijn? Lijkt me een beetje overdreven. En anders is het echt belachelijk. |
Het is idd belachelijk maar zeker dat het uitverkocht raakt als ze daarmee gaan adverteren... |
|
|
| Ultravibe! |
| mwah, ik durf wel te beweren dat TE niet zo snel was uitverkocht door Tiesto, maar door de status van het feest zelf! |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
mwah, ik durf wel te beweren dat TE niet zo snel was uitverkocht door Tiesto, maar door de status van het feest zelf! |
Nou bij de voorgaande jaren duurde het wel wat langer geloof ik..
Tijssie just sales. Ik denk dat Armin trouwens nooit zo geworshipped zal worden als Tiesto ooit geworshipped was, ook al gaat ie nog zo hoeren. :stongue: |
|
|
| Donna |
Nouwwwwwwww ik denk dat Tijs zn verschijning echt wel veel invloed heeft.
Ik voel een licht opgejaagt iets van binnen wat zegt snel kaarten te kopen en andere jaren wacht ik eerst t weerbericht altijd af.
gezeik. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Ik denk dat Armin trouwens nooit zo geworshipped zal worden als Tiesto ooit geworshipped was, |
Hoeft ook niet, al denk ik dat Armin binnen de trancescene zelf toch echt wel als de beste wordt gezien over de afgelopen jaren. Tiesto is populair bij de dagjesmenschen. |
|
|
| basvh |
ik zie net dat er op 12 juli weer een ouderwetsche parade komt in berlijn incl. weer een zooi pre-parties. Even afwachten dus.
Las trouwens op partyscene dat er dit jaar 54.000 man op DV kunnen en dat ze een heel groot gedeelte van de tenten en areas op een ander stukkie terrein gaan neerzetten. Meeste tenten komen niet meer op dat stuk weiland maar naar schijnt in kleinere valleitjes aan de andere kant. |
|
|
| Massive84 |
Als Tosti net zo goed draait als in Trance Energy, zal het mij weinig schelen.
Maandag start, Sensation online verkoop. Enige line up info? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by basvh
ik zie net dat er op 12 juli weer een ouderwetsche parade komt in berlijn incl. weer een zooi pre-parties. Even afwachten dus.
|
bron? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Massive84
Als Tosti net zo goed draait als in Trance Energy, zal het mij weinig schelen.
Maandag start, Sensation online verkoop. Enige line up info? |
Dat was gister en is nu uitverkocht:toothless
| quote: |
AMSTERDAM - Dansfeest Sensation White was, inmiddels haast volgens traditie, zaterdag in no time uitverkocht. Dat heeft de organisatie laten weten.
De organisatie verkocht in totaal 38.000 kaarten.
Het evenement wordt dit jaar gehouden op 5 juli, andermaal in de Amsterdam Arena. Sensation wordt inmiddels in verschillende steden in de wereld georganiseerd.
Black
Sensation White staat bekend als het populairste dancefeest in Nederland. De kaartverkoop voor tegenhanger Sensation Black, dat een week later wordt gehouden, gaat volgende week zaterdag van start. De 'zwarte' editie van Sensation staat garant voor donkerdere en hardere dancemuziek.
Onlangs was er een feest in Chili, binnenkort zijn nog feesten in Sint Petersburg, Boedapest, Antwerpen en Melbourne.
|
:toothless
En 100% zeker dat TE veel sneller was uitverkocht dan andere jaren omdat Tiesto op de line-up stond |
|
|
| Donna |
| Sja,wij hebben toch alvast maar DV kaarten gekocht;) |
|
|
|
|