return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Poll: verkiezingen
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Wat vinden jullie ervan dat de verkiezingen doorgaan? Moet er niet een 'beziningsperiode' komen? Oftewel: spui je mening
Dj Lex
Gewoon door laten gaan die handel
Ruben_Dubbink
mee eens Lex,
vindt wel dat het door moet gaan ja,
met name omdat LPF zelf ook heeft aangegeven dat de verkiezingen door moeten gaan
Cosmic Guy
Heb je niet gehoord wat zn broer en H. Mens gezegd hebben? Dat het beter is als LPF wordt opgeheven (alleen al door de naam zou ik zeggen), omdat Pim die anderen alleen nodig zou hebben gehad om in de Kamer te komen, een soort stoelenverwarmers zeg maar. En wat gebeurt er straks als LPF de grootste partij wordt? Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks. Zelfs Miss Nederland, Pantelic, staat op de lijst. Als laatste, dat wel, maar als het zo doorgaat komt ze nog in de kamer ook! (niet dat ik dat niet zou willen, eindelijk een lekker wijf erin, maar qua prestaties weet ik het niet zo zeker. Geef mij dan maar liever jorritsma, dan weet je waar je aan toe bent.....)
Ruben_Dubbink
zeker heb ik dat gehoord,
maar het gaat hier ff over wat de partij zei.
Ikzelf vraag me ook af of LPF door moet gaan.

LPF = Pim Fortuyn enneh......hoe ging die ook alweer verder.
Kwam er iig op neer dat Lijst Fortuyn zonder Fortuyn geen partij meer zou zijn.

Maar eh.....ontopic: doorgaan met de verkiezingen dus
raoel
De verkiezingen moesten gewoon doorgaan.
Ofdat LPF moet blijven bestaan is een totaal ander verhaal.
Kan me best voorstellen dat sommige mensen daar tegen zijn.
Echter, de mensen in de LPF hebben dezelfde ideeen als Pim.

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Geef mij dan maar liever jorritsma, dan weet je waar je aan toe bent.....)

???
Als ze dan iemand dood moesten schieten, was zei of borst het wel :)
Sorry voor deze opmerking, maar die 2 verkwanselen het land.

Want de kamer heeft echt een borst amputatie nodig (ja ik heb ook dat nog gezien :D) en jorritsma zie ik nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Die vadsigezeug wil alles maar privatiseren (gaat overal verkeerd) beetje haarzelf subsidie geven en er altijd omheen lullen.
M5
laat zon vies links type onze verkiezingen niet verpesten! doorgaan!
Muppet
Ik heb nee gezegd omdat nu veel te veel mensen te emotioneel gaan stemmen, ze denken niet meer rationeel na, maar gaan te veel op hun emoties af.

En over die lijst fortuyn, die is eigenlijk niks meer zonder pim zelf, de hele partij draaide om hem. Als er van die partij veel mensen in de kamer komen valt het kabinet ook snel (maar dis allemaal maar mijn mening)

Greetz Muppet
serialkillah
quote:
Originally posted by Muppet
Ik heb nee gezegd omdat nu veel te veel mensen te emotioneel gaan stemmen, ze denken niet meer rationeel na, maar gaan te veel op hun emoties af.

Greetz Muppet

Daar ben ik het ook mee eens, maar aan de andere kant vindt ik niet dat door zo'n daad de democratie moet worden beinvloed (hoe clichee het ook klinkt).

Ik kan dus niet beslissen.....
Optimus
quote:
Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks.

ze hebben bijv die voormalige europarlementarier: Jansen van Raay ofzo... die heb zat ervaring..

ze hebben wel wat mensen met ervaring hoor

Sandman
quote:
Heb je niet gehoord wat zn broer en H. Mens gezegd hebben? Dat het beter is als LPF wordt opgeheven (alleen al door de naam zou ik zeggen), omdat Pim die anderen alleen nodig zou hebben gehad om in de Kamer te komen, een soort stoelenverwarmers zeg maar. En wat gebeurt er straks als LPF de grootste partij wordt? Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks. Zelfs Miss Nederland, Pantelic, staat op de lijst.

Daar heb je volledig gelijk in.
En ik denk ook dat veel "zwevende kiezers" door dit incident nu zullen wijken naar LPF. We zullen het wel zien 15 mei

Sandman
rellivisit
In ieder geval heeft de pvda heel veel stemmen verloren met dit gebeuren. Ik verwacht dat de VVD de grootste partij wordt, met daarna de CDA en lijst Pim. Gewoon door laten gaan die hap.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement