|
למען יובל
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני מציע שכולנו נתרום שקל וירטואלי אחד בשביל יובל חברנו המסכן
שכרגע נמצא בדרך למכון פסיכיאטרי לאבחון עמוק
יובל צפוי להכנס למוסד סגור לתקופה שבין 2-3 שנים
ורק לאחר מכן יהיה אפשר לדון בשחרורו
WE'LL ALL MISS U MAN ! |
|
|
| arik |
אחי אתה מגזים יובל פשוט שתה קצת יותר מידי קולה
אבל חיבים לציין שהשרוט הראשי
זה האחד והיחיד
אריאל!!!!
הבן אדם מתקשר לאנשים ב 4 בבוקר
כדי לשאול אותם כל מיני שאלות שלא ושאלים ב 4 בבוקר
:)
כמו נגיד
יש לך טרקים חדשים:) |
|
|
| DJ-Energy |
אוקיי אנשים
חזרתי לעצמי
אני מרגיש טוב
:)
היה כיף קצת להשתעשע!!!!!!
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
REL
שרוט
יובל נשרט כי הוא לא שתה אתמול קולה....ונראה לי הוא היה כל כך מתוח במזן האחרון ועצבני רצח
רצח!?!?!? אתה מאשים אותי ברצח????????.
אני בחוסיין! (בשוק) |
|
|
| DjChook |
R.E.L rulez
יובל סתם משחק אותה
סתם אחי
היה מצחיק :) |
|
|
| Hell_Copter |
מה עבר עליך בנאדם!?!?!?!?!
אריאל באמת שרוט....
פעם נכנסתי כבר למיטה באיזה 2 ופתאום הוא מתקשר אליי כדי לשאול אותי אם אני מכיר איזה טראק
וגם אתמול שאכלנו הוא אכל כזה בגט עם שניצל ואז הלך ודפק 2 פיצות... (כופר) ועוד אחר כך היה רעב
הוא באמת מוזר!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
Good to have the good old yuval back
:) |
|
|
| Izzy |
yup, nice see'ing you back here buddy
:) |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
השעה 12:15
יש לי עוד 3 שעות עד האספת הורים
אני שומע
Enigma & PM Dawn - Set Adrift On Memory Bliss Extended Trance Mix
כדי שאני לא יתפגר מרוב לחץ |
|
|
| FASTDJMP3 |
| Yuvie if u leave the boards again i'll be really sad |
|
|
| TranceGiant |
Heh Taha...u didnt get it but yuval had some kind of a...how shall i say, mental psychological ramapge super disaster yesterday
coming back means that hes alright again
how r u btw? u havent been here 4 a long time ..:whip: |
|
|
| Hell_Copter |
מה אתה לחוץ כל כך בנאדם!?
כולה אסיפת הורים מסכנה.... |
|
|
|
|