return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
למען יובל
View this Thread in Original format
DjChook
אני מציע שכולנו נתרום שקל וירטואלי אחד בשביל יובל חברנו המסכן
שכרגע נמצא בדרך למכון פסיכיאטרי לאבחון עמוק

יובל צפוי להכנס למוסד סגור לתקופה שבין 2-3 שנים

ורק לאחר מכן יהיה אפשר לדון בשחרורו


WE'LL ALL MISS U MAN !
arik
אחי אתה מגזים יובל פשוט שתה קצת יותר מידי קולה

אבל חיבים לציין שהשרוט הראשי
זה האחד והיחיד
אריאל!!!!
הבן אדם מתקשר לאנשים ב 4 בבוקר
כדי לשאול אותם כל מיני שאלות שלא ושאלים ב 4 בבוקר
:)
כמו נגיד
יש לך טרקים חדשים:)
DJ-Energy
אוקיי אנשים
חזרתי לעצמי
אני מרגיש טוב
:)

היה כיף קצת להשתעשע!!!!!!
:)
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
REL
שרוט


יובל נשרט כי הוא לא שתה אתמול קולה....ונראה לי הוא היה כל כך מתוח במזן האחרון ועצבני רצח

רצח!?!?!? אתה מאשים אותי ברצח????????.

אני בחוסיין! (בשוק)
DjChook
R.E.L rulez

יובל סתם משחק אותה

סתם אחי

היה מצחיק :)
Hell_Copter
מה עבר עליך בנאדם!?!?!?!?!

אריאל באמת שרוט....
פעם נכנסתי כבר למיטה באיזה 2 ופתאום הוא מתקשר אליי כדי לשאול אותי אם אני מכיר איזה טראק
וגם אתמול שאכלנו הוא אכל כזה בגט עם שניצל ואז הלך ודפק 2 פיצות... (כופר) ועוד אחר כך היה רעב
הוא באמת מוזר!!
DJ-Kreing^^
Good to have the good old yuval back
:)
Izzy
yup, nice see'ing you back here buddy
:)
DJ-Energy
טוב
השעה 12:15
יש לי עוד 3 שעות עד האספת הורים
אני שומע
Enigma & PM Dawn - Set Adrift On Memory Bliss Extended Trance Mix
כדי שאני לא יתפגר מרוב לחץ
FASTDJMP3
Yuvie if u leave the boards again i'll be really sad

TranceGiant
Heh Taha...u didnt get it but yuval had some kind of a...how shall i say, mental psychological ramapge super disaster yesterday
coming back means that hes alright again

how r u btw? u havent been here 4 a long time ..:whip:
Hell_Copter
מה אתה לחוץ כל כך בנאדם!?
כולה אסיפת הורים מסכנה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement