return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent... (pg. 3)
View this Thread in Original format
rellivisit
[QUOTE]Originally posted by serialkillah

qua hardcore ben ik vooral trots op

stephenson & jones - the first rebirth


:toothlessBonzaiCore:toothless
mido
quote:
Originally posted by serialkillah
buzz fuzz - xtc love


Die plaat heb ik ook.
Ben hem alleen vergeten in mijn lijstje te zetten.

Hij is overigens van: Bertocucci Feranzano :D

Detail! :P
serialkillah
quote:
Originally posted by mido


Die plaat heb ik ook.
Ben hem alleen vergeten in mijn lijstje te zetten.

Hij is overigens van: Bertocucci Feranzano :D


= buzz fuzz :toothless

ik ben er ook nog een paar vergeten

traxtorm connection - beats time (stunned guys)
buzz fuzz - jealousy is a m.f (id&t verzamel vinyl)
bald terror - rotterdam
bald terror - drummachine
euromasters - alles naar de kl#te:)
neophyte - amiga E.P.
neophyte - Execute
basvh
gouryella - tenshi. was me eerste vinyl ooit, heb trouwens geen idee of het wat waard is maar de emotionele waarde is wel heeeeeeeel hoog
Miss Proximus
ik ben er ook 1 vergeten!~!!!


R.A.F. by Picotto - Tuttincoro VETTE PLAAT!! Ook best moeilijkt e krijgen :)
mido
quote:
Originally posted by serialkillah


= buzz fuzz :toothless

ik ben er ook nog een paar vergeten



Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.

*SUGT*

En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".

whehe
DJ_Siesta
ik wil ff terugkomen

ik had als meest trotse Soul Providers - Rise

maar ik ben ook trots op Underworld - Born Slippy, originele mixen!!!



GreetZ
DjSuez
Ik heb niet veel platen, maar ik ben erg blij met deze:
Darren Flynn - Out of Sp@ce

Op aanraden van DJ Montana:D

Tis gewoon een lekker keihard beuknummer van BXR Superclub
serialkillah
quote:
Originally posted by mido


Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.

*SUGT*

En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".

whehe


nee ik heb hem nie voor me ligge maar buzzy heb beide kanten gemaakt. :) maar maakt verder ook nie uit.

quote:
Originally posted by Optimus
toen was ik 11 ofzo!!! had ik een of andere house cd met een reet op de voorkant... weet de naam helaas niet meer en heb m niet meer.


da was techno trance:)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by mido


Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.

*SUGT*

En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".

whehe


jullie hebben allebei gelijk want die Bertolucci figuur is dezelfde persoon als Buzz Fuzz :)


HOPPA!!!!! :p

DJ Bor
EUHMM... FF denken hoor
- Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies) (ookal ben ik geen trance-fan)
- LA Style - James Brown Is Dead (Origineel Label)
- Mumps - Mechnisms
mrjvp
quote:
Originally posted by DJ Bor
- Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies)


Ik wil niet lullig doen ofzo, maar ik dacht dat deze plaat nog een x aantal repressings heeft gekregen. Dus meer dan 500 copies uitgebracht.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement