|
Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
[QUOTE]Originally posted by serialkillah
qua hardcore ben ik vooral trots op
stephenson & jones - the first rebirth
:toothlessBonzaiCore:toothless |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by serialkillah
buzz fuzz - xtc love
|
Die plaat heb ik ook.
Ben hem alleen vergeten in mijn lijstje te zetten.
Hij is overigens van: Bertocucci Feranzano :D
Detail! :P |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by mido
Die plaat heb ik ook.
Ben hem alleen vergeten in mijn lijstje te zetten.
Hij is overigens van: Bertocucci Feranzano :D
|
= buzz fuzz :toothless
ik ben er ook nog een paar vergeten
traxtorm connection - beats time (stunned guys)
buzz fuzz - jealousy is a m.f (id&t verzamel vinyl)
bald terror - rotterdam
bald terror - drummachine
euromasters - alles naar de kl#te:)
neophyte - amiga E.P.
neophyte - Execute |
|
|
| basvh |
| gouryella - tenshi. was me eerste vinyl ooit, heb trouwens geen idee of het wat waard is maar de emotionele waarde is wel heeeeeeeel hoog |
|
|
| Miss Proximus |
ik ben er ook 1 vergeten!~!!!
R.A.F. by Picotto - Tuttincoro VETTE PLAAT!! Ook best moeilijkt e krijgen :) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by serialkillah
= buzz fuzz :toothless
ik ben er ook nog een paar vergeten
|
Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.
*SUGT*
En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".
whehe |
|
|
| DJ_Siesta |
ik wil ff terugkomen
ik had als meest trotse Soul Providers - Rise
maar ik ben ook trots op Underworld - Born Slippy, originele mixen!!!
GreetZ |
|
|
| DjSuez |
Ik heb niet veel platen, maar ik ben erg blij met deze:
Darren Flynn - Out of Sp@ce
Op aanraden van DJ Montana:D
Tis gewoon een lekker keihard beuknummer van BXR Superclub |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by mido
Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.
*SUGT*
En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".
whehe |
nee ik heb hem nie voor me ligge maar buzzy heb beide kanten gemaakt. :) maar maakt verder ook nie uit.
| quote: | Originally posted by Optimus
toen was ik 11 ofzo!!! had ik een of andere house cd met een reet op de voorkant... weet de naam helaas niet meer en heb m niet meer.
|
da was techno trance:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by mido
Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.
*SUGT*
En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".
whehe |
jullie hebben allebei gelijk want die Bertolucci figuur is dezelfde persoon als Buzz Fuzz :)
HOPPA!!!!! :p |
|
|
| DJ Bor |
EUHMM... FF denken hoor
- Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies) (ookal ben ik geen trance-fan)
- LA Style - James Brown Is Dead (Origineel Label)
- Mumps - Mechnisms |
|
|
| mrjvp |
| quote: | Originally posted by DJ Bor
- Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies) |
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar ik dacht dat deze plaat nog een x aantal repressings heeft gekregen. Dus meer dan 500 copies uitgebracht. |
|
|
|
|