|
אני גדול
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
בונאה עכשיו עליתי על זה
שאפשר להפוך את
transa-nightstalker original
לשיר פסיכאדלי ענק!
:)
אולי קצת הגזמתי בשם לטופיק יאללה כולם ס
MOSHING! |
|
|
| Agent-Fire |
גם אתה שתיתה יותר מדי קולה?
מה זה? יום הקולה הבין לאומי?!
אני דווקא היום שתיתי קינלי... אבא אומר שקולה זה מזיק...
:conf: |
|
|
| Hell_Copter |
קינלי!?
שינו את זה לפאנטה לפני לפחות שנתיים אחי...
ומוש... כבר אמרת לי שאתה מסומם... לא צריך להוסיף על זה עוד את ה
moshing
שלך ... אתה תתפגר :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה זה לא סטראט אפ להפוך את זה ל
PSY TRANCE? |
|
|
| DjChook |
חחח מוש
U CAN'T SEEM TO STOP AMAIZING ME
אבל חברים, להירגע קצת,
הפורום הזה נהיה יותר מדי שכונה בזמן האחרון |
|
|
| TranceGiant |
LOL
Shhuna
hehehe
Oyoyoyoy----------
Boy was i drunk yesterday
ask your brother izzy ;)
I FINISHED SCHOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :eyes: :eyes: :toothless :toothless :D :D :p |
|
|
| DJ-Energy |
err!!!!!
u mofo
i have parent teacher confrenece today
:(:(:(:(
im so dead |
|
|
| TranceGiant |
How came??
Drank too much Cola in classes? :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
hehe
i wish
all my teachers are ing bitchesssssss
blehhhhhhhhhhhhhhh
i need summer vacation so badlyyyyy!!!!!!!!!! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
How came??
Drank too much Cola in classes? :stongue: |
LOL:):)
מוש איך בידיוק הכנת פסיכודלי
העלתה את הקצב של הטראק? |
|
|
| eXeTik |
| לפחות תעלה את זה לפה שנשמע... |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
אז הרגע חזרתי מהאספה
היה מזההההה אחלה
חשבתי שאני הולך להתעלף!!!!!!!!
אבל יצא אחלההההההההההה בסוף
:) |
|
|
|
|