return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אני גדול
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
בונאה עכשיו עליתי על זה

שאפשר להפוך את
transa-nightstalker original
לשיר פסיכאדלי ענק!

:)

אולי קצת הגזמתי בשם לטופיק יאללה כולם ס
MOSHING!
Agent-Fire
גם אתה שתיתה יותר מדי קולה?
מה זה? יום הקולה הבין לאומי?!

אני דווקא היום שתיתי קינלי... אבא אומר שקולה זה מזיק...
:conf:
Hell_Copter
קינלי!?
שינו את זה לפאנטה לפני לפחות שנתיים אחי...


ומוש... כבר אמרת לי שאתה מסומם... לא צריך להוסיף על זה עוד את ה
moshing
שלך ... אתה תתפגר :stongue:
MoSH_MaN
בונאה זה לא סטראט אפ להפוך את זה ל
PSY TRANCE?
DjChook
חחח מוש
U CAN'T SEEM TO STOP AMAIZING ME

אבל חברים, להירגע קצת,

הפורום הזה נהיה יותר מדי שכונה בזמן האחרון
TranceGiant
LOL
Shhuna
hehehe
Oyoyoyoy----------
Boy was i drunk yesterday
ask your brother izzy ;)


I FINISHED SCHOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :eyes: :eyes: :toothless :toothless :D :D :p
DJ-Energy
err!!!!!
u mofo
i have parent teacher confrenece today
:(:(:(:(
im so dead
TranceGiant
How came??

Drank too much Cola in classes? :stongue:
DJ-Energy
hehe
i wish
all my teachers are ing bitchesssssss
blehhhhhhhhhhhhhhh
i need summer vacation so badlyyyyy!!!!!!!!!!
arik
quote:
Originally posted by TranceGiant
How came??

Drank too much Cola in classes? :stongue:

LOL:):)

מוש איך בידיוק הכנת פסיכודלי
העלתה את הקצב של הטראק?

eXeTik
לפחות תעלה את זה לפה שנשמע...
DJ-Energy
טוב
אז הרגע חזרתי מהאספה
היה מזההההה אחלה
חשבתי שאני הולך להתעלף!!!!!!!!

אבל יצא אחלההההההההההה בסוף
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement