|
Aib 2008???
|
View this Thread in Original format
| Krisix |
Ivm de 'rumour' dat AIB zou terugkomen...
ID&T Release zat in de bus vandaag en wat is er op te merken :): pagina in den helft... Expect the unexpected! Logo'ke van AIB staat erbij.
Datum: [--] - [--] - 2008
Eventuele bijkomende informatie :happy2::
MySpace Ida Engberg
Sep 27 2008 8:00P Antwerp on Fire Festival (tbc) Antwerp
Wie weet :p? Den Outdoor was in september normaal. |
|
|
| Push2005 |
Na Sensation White 2005 zat er ook zo'n advertentie "Antwerp is still burning" in. We zijn ondertussen al 3 jaar verder...
Hopelijk is Antwerpen nog niet afgebrand en komt het er eindelijk eens van :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Na Sensation White 2005 zat er ook zo'n advertentie "Antwerp is still burning" in. We zijn ondertussen al 3 jaar verder...
Hopelijk is Antwerpen nog niet afgebrand en komt het er eindelijk eens van :) |
plus ing one
Hoe lang beloven ze ons dat nu al |
|
|
| Antony |
| Tot het er uiteindelijk van komt, en dan begint het gebash op id&t over de slechte namen, prijs en organisatie. Ahle, das't geen ik in de sterren lees :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
Tot het er uiteindelijk van komt, en dan begint het gebash op id&t over de slechte namen, prijs en organisatie. Ahle, das't geen ik in de sterren lees :p |
Logisch gevolg toch als je een concept onderuit haalt en vervolgens 3 jaar ophyped met nul resultaten.
Op AiB stond de hele wereldtop te draaien tegen een goede prijs dus ik verwacht nu niets minder. |
|
|
| Antony |
| Kgeef u geen ongelijk. Ma ik zou er ietsje minder hongerig naar uitkijken om ni teleurgesteld te worden... |
|
|
| Krisix |
Voila ;) !
Tja, doordat het evenement gestopt is kunt ge daar zowa 'cult' rond doen en steeds na een ander soortgelijk evenement zeggen van "Antwerp is Burning vonnek toch beter" :). Het was ook goed de edities dat ik meegemaakt heb, het waren voor mij ook +/- de eerste echte DJ-festivals dat ik gedaan heb. Hopelijk wordt het goed aangepakt en proberen ze wat in dezelfde lijn te denken van toen. De kans om te falen kan inderdaad wel groter zijn dan een festival dat vanaf nul begint zonder faam. Al bij al, een DJ-festival erbij in eigen regio is altijd leuk meegenomen. Hopelijk kan de leuke en 'intieme' sfeer wel terug bereikt worden. |
|
|
| Remofski |
Ik dacht dat AiB was afgevoerd omdat ID&T dat had overgekocht om concurrentie met Tomorrowland te vermijden? Me dunkt schiet ID&T zich in de eigen voet als ze 2 festivals zo kort opeen organiseren, zeker als je internationaal rekening houdt met Mysteryland, Nature One, Dance Valley, enz.
Nu ja, ik zou het niet erg vinden alleszins. Als het een schappelijke prijs is, pik ik zowel T-land als AiB wel mee. |
|
|
| E-motion_error |
Neen, de organisatoren van AiB hebben een overeenkomst met ID&T (NL) om de naam ID&T en de namen van evenementen als Sensation te gebruiken(+ verdere samenwerking natuurlijk).
Het lijkt 27 september te worden, Ida Engberg staat dan gebooked op "Antwerp on Fire", indien dat klopt zal het niet in het Sportpaleis zijn dus wsl outdoor.
Naast Tomorrowland ook nog AiB en wsl Q-Base...wordt een drukke festivalzomer hier |
|
|
|
|