|
sensation 2002 theme
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| Dat moet Gielen wel zijn ja....vinnet best n flex deuntje, vooral dat begin stukje, die melody vink beetje afgezaagd...wie zegter btw dat dit de theme is???? misschien isdit stukje speciaal voor reclame gmaakt? |
|
|
| Blik |
| ja, hoeft het theme helemaal niet te zijn, was vorig jaar met de eerste reclames van sensation ook niet namelijk |
|
|
|
|