return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
האקינג
View this Thread in Original format
DJ-Energy
שאלה אליכם אנשים
משעמם לי מאוד
מישהו פה מבין קצת בתחום?
פחות או יותר
ולא אני לא מתכוון סאב 7
:)
arik
אני פעם פרצתי למחשב של חבר
דרך
NET-BUS
אלה היו ימים טובים
יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש

אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו
???:rolleyes:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by arik
אני פעם פרצתי למחשב של חבר
דרך
NET-BUS
אלה היו ימים טובים
יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש

אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו
???:rolleyes:


אחי שלח לי הודעה באיי סיי קיו דחוף
:)
MoSH_MaN
אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה

פו זה לא רוטר!!!!!!!!

*CLOSED*

i cant
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה

פו זה לא רוטר!!!!!!!!

*CLOSED*

i cant


נה נה בננה
:stongue:
DJ-Kreing^^
ציטוט: "וגם אם תלך לפורום של רוטר יצחקו עליך שם" דרשני אם יורשה לי לומר
MoSH_MaN
אוף יובל תפרוש !!! ;)

חחחחחחחחח

לא טוב מודסטול

הבנת?
למתקדמים:זה הלחם של שתי מילים

מוד ומסטול

:D

91 קיבלתי היום...

:)
luckystrike
ראסמי פה זה לא רוטר ...


closed ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement