|
האקינג
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
שאלה אליכם אנשים
משעמם לי מאוד
מישהו פה מבין קצת בתחום?
פחות או יותר
ולא אני לא מתכוון סאב 7
:) |
|
|
| arik |
אני פעם פרצתי למחשב של חבר
דרך
NET-BUS
אלה היו ימים טובים
יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש
אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו
???:rolleyes: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by arik
אני פעם פרצתי למחשב של חבר
דרך
NET-BUS
אלה היו ימים טובים
יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש
אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו
???:rolleyes: |
אחי שלח לי הודעה באיי סיי קיו דחוף
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה
פו זה לא רוטר!!!!!!!!
*CLOSED*
i cant |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה
פו זה לא רוטר!!!!!!!!
*CLOSED*
i cant |
נה נה בננה
:stongue: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| ציטוט: "וגם אם תלך לפורום של רוטר יצחקו עליך שם" דרשני אם יורשה לי לומר |
|
|
| MoSH_MaN |
אוף יובל תפרוש !!! ;)
חחחחחחחחח
לא טוב מודסטול
הבנת?
למתקדמים:זה הלחם של שתי מילים
מוד ומסטול
:D
91 קיבלתי היום...
:) |
|
|
| luckystrike |
ראסמי פה זה לא רוטר ...
closed ... |
|
|
|
|