return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Nog TranceAddicts naar de Hemkade zaterdag?
View this Thread in Original format
Obi
Yo peeps,

Normaal open ik geen topics over evenementen waar ik betrokken bij ben, maar misschien vergeven jullie mij dit omdat ik jullie uitnodig.. :-)

Zaterdag is in club Q-BASE in Zaandam de 'Trance'-editie en ik dacht dat de 'Trance' Addicts dat misschien wel interessant zouden vinden..

- Rank 1
- Bas & Ram
- DJ Astrid
- Jon the Dentist

Klik hier: http://www.q-dance.nl/q-base/ voor wat info en mail mij als je er heen wilt. Ik zal een aantal gastenlijstplaatsen verloten onder de inzenders..

Geef maar door als je ge�nteresseerd bent: [email protected] Ik zal morgen (vrijdag) de mensen mailen die gratis kunnen komen..
Miss Proximus
Maatje van mij gaat wel (Frans van Franske.net)...maar ik moet werken in t Vat '69 in Leeuwarden :(

Ibo....ik wou graag weten of jij Jeffrey ook kent? Hij is stagemanager bij jullie geloof ik :)
Remy D
Obi dit vind ik echt een hele toffe actie van je. Maar helaas ga ik zaterdag niet want Oakie komt in de Kremlin en die staat nou eenmaal erg hoog in mijn verlanglijstje. Maar ik zie je vast snel weer bij Q-Base :). Want Q-Base is zwaar PHAT. :D
Optimus
ik moet ook nog een keer gaan:)

ik heb nog vrijkaartjes liggen die ik gewonnnen heb bij Qdance.
Alleen ik heb jammer genoeg weer es geen geld, moet even wachten tot mijn geld gestort is donderdag en dan ga ik 18e nog naar Awakenings:)

Maar als ik ga ga ik naar de hardstyle of de trance avond.

BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor;)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus
ik moet ook nog een keer gaan:)

ik heb nog vrijkaartjes liggen die ik gewonnnen heb bij Qdance.
Alleen ik heb jammer genoeg weer es geen geld, moet even wachten tot mijn geld gestort is donderdag en dan ga ik 18e nog naar Awakenings:)

Maar als ik ga ga ik naar de hardstyle of de trance avond.

BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor;)

als jij dan gaat wil ik op zich ook wel dan :D de volgende keer bedoel ik :D
rellivisit
quote:
Originally posted by Optimus

Soooooo das druk!!!!!!:eyes:
Optimus
quote:
Originally posted by Obi

Geef maar door als je ge�nteresseerd bent: [email protected] Ik zal morgen (vrijdag) de mensen mailen die gratis kunnen komen..

heeft er eigenlijk iemand gemaild? en zijn die vreijkaartjes nou dus nog de deur uitgegaan?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement