|
Coole Wears
|
View this Thread in Original format
| DarkHelmet |
http://www.minimumminx.com/shop/index.html
staat heel tof spul. Heb al vanalles afgesurft, maar zie nergens een plaats waar ze het daadwerkelijk verkopen :(
Kent iemand in NL een winkel die dit spul heeft? |
|
|
| M5 |
euhm...Cyberdog verkope ze wel in NL...d8 dat er speciale winkel was in amsterdam, maar ik ben daar nie zo bekend..
best leuke shirts...weeres wat anders dan die ing g-sus |
|
|
| DarkHelmet |
| Kmoet zowiezo nog een zwart shirt hebben voor Sensation Black... |
|
|
| Optimus |
Cyber Dog hebben ze wel in Adam ja.
Alleen weet adres niet ghehehe. |
|
|
| DarkHelmet |
| Dan zal ik maar eens gewoon in Adam moeten sjoppen, kom ik vast wel wat tegen |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by DarkHelmet
Kmoet zowiezo nog een zwart shirt hebben voor Sensation Black... |
is de dresscode zwart??? volgens mij was er helemaal gene dresscode..
zou wel beetje belachelijk zijn...heb wel wat beters te doen dan me als een gothic kleden |
|
|
| Optimus |
Spuistraat 250 , 1012 V. W.
Amsterdam - Holland |
|
|
| DarkHelmet |
Kijk eens aan! :)
Hopen dat ze ook [NRG] Clothing hebben .... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
is de dresscode zwart??? volgens mij was er helemaal gene dresscode..
zou wel beetje belachelijk zijn...heb wel wat beters te doen dan me als een gothic kleden |
dresscode voor sensation wit is wit en voor sensation black is zwart :) dus er is een dresscode, moet toch niet zo heel moeilijk zijn, zwart t-shirt en zwarte broek heeft (bijna) iedereen in z'n kast liggen |
|
|
| DarkHelmet |
FLukker he, zeg je me wat, zwarte box :S
Moet ik nog ff eentje vinden, heb alleen zo'n suffe Elwood int zwart, maar das geen goeie partybroek, alhoewel, als die de avond niet goed doorkomt is het niet erg :) |
|
|
| Remy D |
| Ik ga paar uur na Sensation naar Kreta als het meezit tenminste. Voor het zelfde geld moet ik tijdens Mauro weg omdat mijn vliegtuig eerder vertrekt dan ik hoop. Maarja in iedergeval moeten al mijn mooie kleren mee naar Kreta dus doe ik mijn rode 3/4 broek aan. Maar met zwart shirt dus is wel PHAT. :D |
|
|
|
|