Oproep: Emotions 8 Juni 2002
|
View this Thread in Original format
Miss Proximus |
YEAH! :) Om maar een beetje in de feestpromotie-sfeer te blijven hier een feest-promotie van mij! :D
Voor de TA's tussen ons die zin hebben in een leuk feestje met Nederlandse topdj's van verschillende stijlen en op een geweldig mooie locatie......
....presenteer ik jullie: Emotions!! (www.5th-events.com)
Area 1 bestaat uit een setje lekkere techno-djs en Area 2 uit een seje fijne club-djs.
Het feestje wordt gehouden op 8 juni in de Harmonie in Leeuwarden (www.harmonie.nl) en duurt de hele nacht :)
Dus voor een avondje lekker volwassen stampen met weinig kans op hee-hoooo publiek....kom naar Leeuwarden!!!!! :)
Ookal is t ver met de trein of de auto :p
p.s. ik weet nog niet wat t gaat kosten, maar als je geinteresseerd bent....hou dan de site in de gaten :) |
|
|
kolkiewolkie |
...tempting, tempting...
maar als ik vragen mag: ben jij hier nog aan gelinkt op 1 of andere wijze???
of ist gewoon van: ik ga, wie komt er nog meer?? |
|
|
DJ_Siesta |
ik ga zeker heen, harmonie is altijd wel grappig
laterz |
|
|
rellivisit |
Niet echt mijn dj's daar om helemaal voor naar het noorden te rijden. Maar have fun..... |
|
|
Miss Proximus |
quote: | Originally posted by kolkiewolkie
...tempting, tempting...
maar als ik vragen mag: ben jij hier nog aan gelinkt op 1 of andere wijze???
of ist gewoon van: ik ga, wie komt er nog meer?? |
wordt georganiseerd door maatjes van mij.....
leuk detail.... 1 van de organisatoren is Norman...van Mark Norman (Overkill) :) Cool huh? ;) |
|
|
DJ Bazz |
zal wel ff kijken of ik wat maten mee kan krijgen, maar ik zit nog wel met het vervoer denk ik |
|
|
Miss Proximus |
En? Wie gaan er nou?
Ik wel....eerst morgen Scottie P, dan zaterdag party in Leeuwarden!! :) |
|
|
basvh |
een vriend van mij heeft kaartjes gewonnen voor vanavond, dus misschien ben ik er. maar naar leeuwarden met de trein is wel een eind |
|
|
Miss Proximus |
t was GEWELDIG :)
oooooooooooooooooooooooooooooh Montana's set was orgasme materiaal LoL :D
wat een gebeuk :) Ik wou dat de techno-freaks er waren geweest!!! :)
Maar goed....e komt zekers een vervolg....alleen dan met trance/prog :) en daarna weer techno/club hoop ik....
Jullie hebben wat gemist!!!!!!! :) |
|
|
|
|