return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Oproep: Emotions 8 Juni 2002
View this Thread in Original format
Miss Proximus
YEAH! :) Om maar een beetje in de feestpromotie-sfeer te blijven hier een feest-promotie van mij! :D

Voor de TA's tussen ons die zin hebben in een leuk feestje met Nederlandse topdj's van verschillende stijlen en op een geweldig mooie locatie......

....presenteer ik jullie: Emotions!! (www.5th-events.com)

Area 1 bestaat uit een setje lekkere techno-djs en Area 2 uit een seje fijne club-djs.

Het feestje wordt gehouden op 8 juni in de Harmonie in Leeuwarden (www.harmonie.nl) en duurt de hele nacht :)

Dus voor een avondje lekker volwassen stampen met weinig kans op hee-hoooo publiek....kom naar Leeuwarden!!!!! :)

Ookal is t ver met de trein of de auto :p

p.s. ik weet nog niet wat t gaat kosten, maar als je geinteresseerd bent....hou dan de site in de gaten :)
kolkiewolkie
...tempting, tempting...

maar als ik vragen mag: ben jij hier nog aan gelinkt op 1 of andere wijze???

of ist gewoon van: ik ga, wie komt er nog meer??
DJ_Siesta
ik ga zeker heen, harmonie is altijd wel grappig

laterz
rellivisit
Niet echt mijn dj's daar om helemaal voor naar het noorden te rijden. Maar have fun.....
Miss Proximus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
...tempting, tempting...

maar als ik vragen mag: ben jij hier nog aan gelinkt op 1 of andere wijze???

of ist gewoon van: ik ga, wie komt er nog meer??

wordt georganiseerd door maatjes van mij.....

leuk detail.... 1 van de organisatoren is Norman...van Mark Norman (Overkill) :) Cool huh? ;)
DJ Bazz
zal wel ff kijken of ik wat maten mee kan krijgen, maar ik zit nog wel met het vervoer denk ik
Miss Proximus
En? Wie gaan er nou?

Ik wel....eerst morgen Scottie P, dan zaterdag party in Leeuwarden!! :)
basvh
een vriend van mij heeft kaartjes gewonnen voor vanavond, dus misschien ben ik er. maar naar leeuwarden met de trein is wel een eind
Miss Proximus
t was GEWELDIG :)

oooooooooooooooooooooooooooooh Montana's set was orgasme materiaal LoL :D

wat een gebeuk :) Ik wou dat de techno-freaks er waren geweest!!! :)

Maar goed....e komt zekers een vervolg....alleen dan met trance/prog :) en daarna weer techno/club hoop ik....

Jullie hebben wat gemist!!!!!!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement