|
חברל'ס!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מה המצב דלוקס????????
לא שומעים ממך כבר מלא זמן!!!!!!
אני יוריד את הטראק שלך בהקדם האפשרי... אני עדיין זוכר את הטראק שלך
deluxe - closer to the sky (original mix)
הוא היה טוב...
איפה היית כל כך הרבה זמן?? |
|
|
| arik |
מה קורה דלוקס?
ברוך שובך!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני עדיין זוכר את הטראק שלך
deluxe - closer to the sky (original mix)
הוא היה טוב...
איפה היית כל כך הרבה זמן?? |
עכשיו אני מבין מאיפה יש לי את החרא הזה במחשב...
סתם אחי
דווקא אחלה טראק
באמת לאן נעלמת
ככה מפקיר חברים ?!
תתבייש |
|
|
| Hell_Copter |
צ'וק תרגע עליו... כולה בנאדם
זה שהיה לו דברים לעשות זה מובן
העיקר שהוא פה איתנו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צ'וק תרגע עליו... כולה בנאדם
זה שהיה לו דברים לעשות זה מובן
העיקר שהוא פה איתנו |
DUDE
אתה יודע שזה מאהבה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
WB man...
באמת טוב שחזרת |
|
|
| Scorchio |
באימא שלי רועי אתה לוקח דברים ברצינות שיא!
תתחיל להשתחרר קצת
הבנאדם צוחק איתו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
באימא שלי רועי אתה לוקח דברים ברצינות שיא!
תתחיל להשתחרר קצת
הבנאדם צוחק איתו |
אחי זה תלוי באיזה מצב אני נמצא
יש מצבים שאני עצבני רצח ואני משתגע מכל דבר קטן
עזבו... |
|
|
| deluxe |
ר. כן אני יודע שנעלמתי להרבה זמן
לא נורא
כמו שאמרתי אני פעיל מאוד מאמברוזיה (שדרך אגב הופכת לליבל!!!!!!!!!) ושם תוכלו למצוא הרבה קטעים שלי, כתבות (!) שלי וכאלה
קיצר תנו דיעות אנשים!!!!
אה!!!! ויש לכם דש חם ואוהב מנמרוד
(Dj 2tall)
ומאסף ברוייטמן (לא זוכר איך קראו לו...) |
|
|
| oDrori |
ברוך הבא\ שב... זתאמרת, לא הייתי פה כשאתה עוד היית כאן אבל בכל זאת...
אני עודד... אני אבדוק את הטראקים שלך באמברוזיה היום\ מחר... |
|
|
| Vman |
Ontario
ללא ספק מלך
שיחקת אותה באיכות של הבס והסאונדים |
|
|
|
|