return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חברל'ס!!!
View this Thread in Original format
deluxe
היי כולם אני
Deluxe
הייתי פה אני חושב עד לפני 5 חודשים בערך ואז נעלמתי
קיצר חזרתי!

אני רוב הזמן באמברוזיה אני יותר פעיל שם אבל אני אבוא ואעדכן אותכם על קטעים חדשים שלי.

הדף שלי באמברוזיה:
http://www.ambrosia.org.il/content/...sp?ArtistID=478

כדאי לכם להוריד תנו דעה תאמינו לי לא תתאכזבו

קיצר הטראק הראשון שלי שאני ממליץ לכם להוריד הוא
Deluxe - Ontario

הנה הלינק
http://www.ambrosia.org.il/music/47...ario__eqed_.mp3

תהנו!
Hell_Copter
מה המצב דלוקס????????
לא שומעים ממך כבר מלא זמן!!!!!!
אני יוריד את הטראק שלך בהקדם האפשרי... אני עדיין זוכר את הטראק שלך
deluxe - closer to the sky (original mix)
הוא היה טוב...
איפה היית כל כך הרבה זמן??
arik
מה קורה דלוקס?
ברוך שובך!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני עדיין זוכר את הטראק שלך
deluxe - closer to the sky (original mix)
הוא היה טוב...
איפה היית כל כך הרבה זמן??


עכשיו אני מבין מאיפה יש לי את החרא הזה במחשב...

סתם אחי
דווקא אחלה טראק

באמת לאן נעלמת

ככה מפקיר חברים ?!

תתבייש
Hell_Copter
צ'וק תרגע עליו... כולה בנאדם
זה שהיה לו דברים לעשות זה מובן

העיקר שהוא פה איתנו
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
צ'וק תרגע עליו... כולה בנאדם
זה שהיה לו דברים לעשות זה מובן

העיקר שהוא פה איתנו


DUDE

אתה יודע שזה מאהבה
NeMeSiS1234
WB man...
באמת טוב שחזרת
Scorchio
באימא שלי רועי אתה לוקח דברים ברצינות שיא!
תתחיל להשתחרר קצת
הבנאדם צוחק איתו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
באימא שלי רועי אתה לוקח דברים ברצינות שיא!
תתחיל להשתחרר קצת
הבנאדם צוחק איתו


אחי זה תלוי באיזה מצב אני נמצא
יש מצבים שאני עצבני רצח ואני משתגע מכל דבר קטן
עזבו...
deluxe
ר. כן אני יודע שנעלמתי להרבה זמן
לא נורא

כמו שאמרתי אני פעיל מאוד מאמברוזיה (שדרך אגב הופכת לליבל!!!!!!!!!) ושם תוכלו למצוא הרבה קטעים שלי, כתבות (!) שלי וכאלה


קיצר תנו דיעות אנשים!!!!

אה!!!! ויש לכם דש חם ואוהב מנמרוד
(Dj 2tall)
ומאסף ברוייטמן (לא זוכר איך קראו לו...)

oDrori
ברוך הבא\ שב... זתאמרת, לא הייתי פה כשאתה עוד היית כאן אבל בכל זאת...

אני עודד... אני אבדוק את הטראקים שלך באמברוזיה היום\ מחר...
Vman
Ontario
ללא ספק מלך
שיחקת אותה באיכות של הבס והסאונדים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement